Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takokaa nyt järkeä tähän päähän, huoh...

Vierailija
24.11.2014 |

Kuinka sekaisin voi ihminen oikein mennä?

Olen siis onnellisesti avioliitossa, ollut jo 15-vuotta ja minulla (meillä) on viisi yhteistä lasta, ok-talo jne. paljon yhteistä omaisuutta.

Nyt olin ystäväni luona muutama viikko sitten ja hänen kanssaan baarissa jossa tapasin itseäni reilusti nuoremman miehen (26.v, itse olen 41.v) johon hullaannuin täysin (ja ymmärtääkseni hän myös minuun) mitään ei kuitenkaan tapahtunut yhtä suudelmaa lukuunottamatta.

Muutama päivä tuon tapauksen jälkeen hän otti minuun yhteyttä somen kautta. Ja nyt ollaan sitten tilanteessa, että en suoraan sanoen tiedä mitä ihmettä mun pitäisi tehdä että saisin pääni selvitettyä.

Tiedän että meillä ei ole tulevaisuutta, hän on ihan lapsi vielä ja minulla kuitenkin tilanne jossa ensisijaisesti ajattelen (tottakai) lapsiani, joten siksikään en olisi valmis viemään asiaa mihinkään. Mutta toisaalta huomaan kuitenkin tämän tästä, että mietin häntä. Hän täyttää ajatukseni päivisin ja yöllä saatan herätä ajattelemaan häntä. Mä en tajua tätä!

Kaiken huipuksi rakastan miestäni, enkä missään tapauksessa halua tai aio pettää häntä tai valehdella hänelle. On jo pelkästään hirvittävän vaikeaa olla kertomatta hänelle että olen viestitellyt tämän miehen kanssa, vaikkakin viestit ovat olleet kyllä ihan viattomia...

Auttakaa mua! Kertokaa miten saan ajatukseni taas kasaan!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain lopetat viestittelyn heti. Laita viimeinen viesti ja kerro, että tähän loppuu tämä. Aika auttaa ja joku päivä naurat itsellesi, miten menitkään ihastumaan kyseiseen tyyppiin. Lopeta vielä kun pystyt. 

Vierailija
2/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota järki käteen ja mieti, miten homma kuitenkin menisi: jos tapaisit miehen, teillä voisi olla ihanaa seksiä kerran tai vaikka kaksi. Todennäköisesti mies kyllästyisi jossain vaiheessa tai sua alkaisi pettäminen ahdistaa niin kamalasti, että tulisi tosi paha olo. Sen jälkeen koko kuvio varmaan kuvottaisi sua ja sulla olisi kamala morkkis asiasta. Olisi vaikea kertoa miehelle ja olisi vaikea olla kertomatta. Vaarantaisit toiminnallasi koko perhe-elämäsi. Pahimmillaan miehellesi selviäisi kuvio, hän jättäisi sinut ja sä olisit yksin ja ihmettelisit, miten tässä näin pääsi käymään. Joten lopeta viestittely ja vedä kunnon juoksulenkki ja unohda koko homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan viestittely heti stop. Ajatukset voi pyöriä hänessä vielä jonkin aikaa, mutta siinäkin aina kun huomaat haaveilun tms iskeneen päälle, katkaise fantasioiden pyörittely ja ajattele jotain muuta. Kyllä se siitä ohi menee se hullaannus kunhan et ruoki sitä yhteyttä pitämällä tai sallimalla itsellesi nauttia miehen ajattelemisesta ylettömästi.

Vierailija
4/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rauhoittua niin älä pidä enää yhteyttä tuohon nuoreen mieheen. Hormoonit sulla nyt hyrrää ja niitä ajatuksia et saa millään konstilla nyt kasaan, ei sellaista kikkaa ole olemassa. Ajan oloon asia unohtuu, siihen voi mennä pitkäkin aika. Olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, joten fyysinen pettäminen on vain ajan kysymys jos jatkat yhteydenpitoa kloppiin.

Voisit lukaista: 

http://www.city.fi/blogit/suhdeklinikka/petturi+parisuhteessa+10+nakokulmaa+pettamiseen/126486

Vierailija
5/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, saalistajalla saalis koukussa ja hyöty valuu näiden markkinoiden pelimiehen laariin.

Vierailija
6/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen itsekin asian järkeillyt. Ja eilen hänelle kirjoitinkin että en aio viedä tätä asiaa eteenpäin taikka tavata häntä uudestaan, koska laitan perheeni etusijalle. Pyysin häntä myös olemaan kirjoittamatta minulle enää...

Nyt sitten kun hän ei kirjoita minulle, voin fyysisesti pahoin ja olen kokoajan kirjoittamassa hänelle jotta hän vastaisi minulle... tää on niin kieroutunutta, en yhtään ymmärrä mikä minua vaivaa?!

AP

Vierailija
7/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa kiima, ihastuminen ja huumaannus. Hävitä numero ja KAIKKI yhteystiedot.

Vierailija
8/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteellesi et voi mitään, joten hyväksy se sellaisena kuin se on, mutta teoillesi voit, ja ihan ensimmäisenä lopetat kokonaan vietittelyn ko. miehen kanssa. Jos hän on ajatuksissasi ja haavelilet hänestä, se on ihan ok, mutta älä ruoki sitä viestittelyllä tai seuraamalla miestä somessa. Aika tekee tehtävänsä ja pikkuhiljaa ihastus menee ohi.

Tuollaisia ihastuksia tulee ja menee pitkän avioliitoin aikana, joskus ne on lieviä ja joskus voimakkaita, niistä voi nauttia (siis siitä ihastumisen tunteesta, haaveilusta), mutta niitä ei pidä voimistaa ja ruokkia. Kun ihastus menee ohi, voit yllättäen huomata, että se ihastus siirtyy osittain mieheesi ja tunteesi häntä kohtaan voimistuvat (joskus käy näin, ei toki aina)

Vierailija
9/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä miettiä mitä omasta suhteestasi puuttuu, koska ihastuit niin voimakkaasti nuoreen mieheen. Mitä hänessä näit, jota miehessäsi ei ole? Sitten vaan kehittämään sitä juttua omaan parisuhteeseen.

Vierailija
10/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrit systemaattisesti välttämään ajatuksia miehestä. Hankala tilanne, jos mies on sulle sellainen, että kaikki natsaa. Voi olla mahdoton unohtaa.