Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen ja hiusraja karkaa?

Vierailija
01.10.2021 |

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja mikähän tätä aiheuttaa? Olen hiukan alle kolmekymppinen ja huomannut, että hiusraja on alkanut karata. Ensin oli tosi pitkään sellaista outoa hilsehtivää kutinaa tuossa kohtaa josta hiusraja tyypillisesti alkaa vetäytyä, ja lopulta huomasin, että siitä on alkanut lähteä myös hiuksia. Omituista. Mikähän auttaisi vai auttaako mikään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, AP vielä tässä.

Syön mielestäni ihan hyvin, eli perus kotiruokaa ja vihanneksia. Otan päivittäin vitamiineja. Toki välillä myös herkuttelen sallittavissa rajoissa. Olen hoikka ja välillä käynyt vähän alipainonkin puolella. Vatsa vaivaa välillä ja epäilty IBS:ää. Voiko IBS aiheuttaa tällaista? Nyt oli mielestäni ihan hyvä kausi kyllä pidemmän aikaa niin ihmettelen, että miksi juuri hyvän vatsakauden aikana lähtisi tuolla tavalla hiusraja karkailemaan.

En tupakoi, enkä oikeastaan edes juo alkoholia kuin joskus todella harvoin.

Vierailija
2/10 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit määräävät hiusrajan, siihen ei voi itse vaikuttaa. Ja turha murehtia, onhan esimerkiksi Minna Helle onnistunut löytämään miehen, vaikka hiusraja on kuin setämiehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit määräävät hiusrajan, siihen ei voi itse vaikuttaa. Ja turha murehtia, onhan esimerkiksi Minna Helle onnistunut löytämään miehen, vaikka hiusraja on kuin setämiehellä.

Nauroin tälle. Mikäs tässä sitten setämiehenä alle 30-vuotiaana naisena. AP

Vierailija
4/10 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies53v

Vierailija
5/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laserkäsittely vaikutti hyvältä, mutta sellaista ei taideta tarjota täällä missä asun eikä kyllä varmaan olisi tuollaiseen varaakaan. Epäilen siis, että tuollaista käsittelyä täytyisi käydä tekemässä useamman kerran ennen kuin vaikutuksia saattaisi näkyä...

Onkohan esim. mikroneulauksesta ollut kenellekään täällä oikeasti apuja?

Vierailija
6/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo laserkäsittely vaikutti hyvältä, mutta sellaista ei taideta tarjota täällä missä asun eikä kyllä varmaan olisi tuollaiseen varaakaan. Epäilen siis, että tuollaista käsittelyä täytyisi käydä tekemässä useamman kerran ennen kuin vaikutuksia saattaisi näkyä...

Ei nuo nyt niin kalliita ole.

USB LLLT Laser Hair Loss Regrowth Growth Treatment Cap Helmet Alopecia Therapy | eBay

Vierailija
7/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo nyt niin kalliita ole.

USB LLLT Laser Hair Loss Regrowth Growth Treatment Cap Helmet Alopecia Therapy | eBay

Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
8/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa painin. Lääkäriin vaan :). Tämä hiustenlähtö on todella yleinen vaiva naisilla, mutta harva hakee apua. Just luin, miten ihotautilääkäri kertoi, ettei hänellä ole koskaan ollut naispotilasta, joka olisi tullut turhaan hiustenlähdön vuoksi vastaanotolle, ts vaiva yleensä on todellinen, eikä vain kuviteltu. Lisäksi naiset hakeutuvat hoitoon "liian" myöhään, koska eivät huomaa salakavalaa hiustenlähtöä. Naisten hiukset yleensä vain harventuvat, kun taas miehille tulee ihan kunnon kaljuja.

Vierailija
9/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisilla naisilla todella yleistä hiusrajan karkaaminen keskelle päälakea. Katsokaa vaikka Ohisaloa!

Vierailija
10/10 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ajan etenevä hiusrajan karkaaminen käynnissä. Alkoi n. 7 vuotta sitten ja on edennyt todella hitaasti. Minulla tosin oheni ainakin puolet hiuksista muutenkin.

Olen stressiin taipuvainen ja luonne ja murehdin koko ajan. Uskon, että johtuu siitä, sillä oireilu alkoi heti kun masennuin.