Juoma jota et enää koskaan juo?
Kommentit (128)
Aperita. teinivuosina tuli vedettyä ihan riittävästi. ja karjalaa, en tiedä onko sitä enää.
Olut kaikissa muodoissaan. En kestä edes hajua.
Vierailija kirjoitti:
Coca cola, koska "Be less white"-kampanja valkoihoisia kohtaan.
Mulla sama juttu.
Kreikkalainen Metaxa. Teininä "lainattiin" kaverin faijan viinakaapista pullo ja juotiin itsemme känniin. En muista jäätiinkö kiinni, mutta rangaisuksen saimme aivan varmasti.
Pitkä tarina lyhyesti... hauskan pikakännin jälkeen siitä tuli aivan hirveä olo, huuto-oksensin ja olin kipeenä 2 päivää. Ei ikinä enää Metaxaa! Jo pelkkä ajatus saa aikan ällöttävän olotilan.
Bloody mary 😱🤮
Kossukola nyös hyi vit..
Pirtu ja kilju ei varmaan tartte ees mainita...
Auton hattuhyllyllä paahtunut kossusprite...kohmelossa huikkaa ja samantien laatta lensi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coca cola, koska "Be less white"-kampanja valkoihoisia kohtaan.
Mulla sama juttu.
Sama täällä, myös Pepsi ja edellämainittujen juomien valmistajien kaikki muutkin tuotteet, samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Viski, etenkin Jack Daniels.
JD pilaa viskin maineen koska monet ajattelee ensimmäisenä tuota kun puhutaan viskistä. JD ei ole oikeaa laatuviskiä nähnytkään.
Äidinmaitoon en ole koskenut moneen vuoteen. Varmasti mitään muuta juomaa ei ole tullut yhtä usein puklattua. Hyh.
Libis, Feteasca, Bordeaux Blanc, Omppupomppu, Magnumpullot siideriä ja Triple Sec tuli kulutettua loppuun jo ennen 18 v. päivää.
Coca cola.
Aika myrkkyä vissiin ja hirmuiset tuotantofilosofiat ihmisoikeusrikkomuksineen.
Olut. Ei siksi että olisin juonut sitä liikaa, vaan juuri päin vastoin. Kerran olen maistanut enkä meinannut saada alas ensimmäistäkään kulausta. Hyi helvetti. Haisikin ihan kissankuselle.
Golden Vodka
Aikanaan nuorena oli ihan hyvää, mutta kerran örvelökännit niin siihen jäi. Ei taida olla enää saatavillakaan kun lopetin sen ostamisen niin ei kannattanut valmistaa.
tallinnasta tuotua mitä tahansa 80% kirkasta.
Vierailija kirjoitti:
Olut. Ei siksi että olisin juonut sitä liikaa, vaan juuri päin vastoin. Kerran olen maistanut enkä meinannut saada alas ensimmäistäkään kulausta. Hyi helvetti. Haisikin ihan kissankuselle.
Kokeilisit kerran muitakin laatuja kuin väljähtyneen makuisia peruslagereita.
Voisi löytyäkin ihan hyvää juotavaa.
Minä nuorena ensimmäisen kerran Skotlannin reissuilla opin, että on hyviäkin oluita.
Olutbaateissa joissa on useita hanaoluita, olen kyllä saanut hyvin usein maistella pieniä määriä eri oluita ihan ilmaiseksi, toki kohtuus kaikessa, että saa tuntumaa mikä,sopisi.
Toki ostan sitten myös ihan kunnon lasillisen tai useammankin.
Hanaoluissa on vaan se huono puoli, että jos kulutus on vähäistä niin laatu kärsii.
Pyynikin Helmi -limonadi. Ei valmisteta.