Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan melkein kaiken ulkomaalaisista nettikaupoista ja SÄÄSTÄN

Vierailija
24.11.2014 |

En jaksa enää tukea suomalaista kusetusta ja törkeitä hintoja vaan ostan kaiken nettikaupoista ULKOMAILTA

Viime viikolla säästin seuraavissa

- Sony Xperian näytönsuoja 1,5 e / 3 kpl postikuluineen.  Viimeksi ostin Gigantista yhden 25 e

- Samsung näytönsuoja 0,79 e / 4 kpl postikuluineen.  Verkkokaupassa näytti halvin maksavan 10 e

- iPod näytönsuoja 1 e postikuluineen.  verkkokaupassa halvin 15 e

- iPod suojakotelo 3 e postikuluineen.  Verkkokaupassa halvin kopio 24.90 e

- viiniä saksasta 15 litraa 50 e 

- kaikki meikit ja vaatteet viimeisen 5 vuoden aikana.  meikit varsinkin murto-osa suomen hinnoista.

- Led lamppui  4 e / 3 kpl postikuluineen .  suomessa 9.90 e per kappale

En todellakaan aio enää suosia suomalaista kusetusta. Miten joku voi edes väittää, että 0.29 e hintainen näytönsuoja muuttuu kaupassa 15 e maksavaksi ? Mikään vero, kuljetuskustannus, palkat jne ei voi tuota selittää.

Kommentit (335)

Vierailija
41/335 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeluniquesta: Mulla ei oo koskaan jäänyt tulliin. 886Oon aina tilannut tosi pieniä paketteja, nehän postittaa ilmaseks suomeen jos ostaa yli 15e. Jostain netistä luin, että alle 22e tilauksista ei ole tullivaaraa? Oon aina tilannut alle tuon ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tilaa sitten vaan monta pakettia.. Tietysti jos yksittäisen tuotteen arvo on yli 22e niin voi olla ongelma, mut käsittääkseni niiden pitäisi maksaa tulli, mikäli feeluniquelle lähettää kopion kuitista.

Vierailija
42/335 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

315 jatkaa, tulipa mielenkiintoiseen paikkaan varmistuskoodi, sori :D. Mutta siis niin, onko kellään kokemusta tuosta kuitin lähettämisestä feeluniquelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/335 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:37"]

Lopettakaa tuo järjetön kaman ja tavaran osteleminen. Maailma hukkuu paskaan.

[/quote]

Olen onneksi ollut koko aikuisikäni köyhä niin minusta ei tullut shoppailuriippuvaista, vaikka tavarat onkin kivoja. Opiskelijana minun oli pakko ostaa kaikki sieltä mistä halvimmalla sain, mutta olen oppinut harkitsemaan mitä hankin. Älkää hyvät ihmiset kuitenkaan ostako piraattituotteita, tuette huumekauppaa ym. rikollisuutta!

Vierailija
44/335 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:50"]

Ymmärtkö yhtään mihin se johtaa, jos jokainen toimisi samalla tavalla?!

[/quote]

Ymmärrän.  Suomalaisetn kauppojen on PAKKO LASKEA HINTOJA ja poliitikkojen on pakko tehdä muutoksia siihen, että suomi on euroopan kallein maa.

Kummasti Ruotsi pysyy pystyssä, vaikka on huomattavasti suomea halvempi. Samaa voi sanoa melkien jokaisesta Euroopan maasta.

Sinut on aivopesty uskomaan, että on ihan Ok, että S ja K kauppa päättävät hinnoista ja vetävät jopa 30 % katetta joka tuotteesta: Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus MTT ja Pellervon taloustutkimus PTT selvittivät asiaa kolme vuotta sitten. Tuolloin kävi ilmi, että kaupan saama osuus ruuan hinnasta oli kasvanut keskimäärin 29 prosenttiin samaan aikaan, kun maataloustuottajien ja kotimaisen elintarviketeollisuuden saama osuus oli pienentynyt.

[/quote] Tällöin laskevat myös palkat, ymmärrätkö?

Vierailija
45/335 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Friday-tarjoukset ovat alkaneet, missä parhaat tärpit? Löytääkö joku laatulompakoita edullisesti?

Vierailija
46/335 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/335 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta saa halvemmalla, hyväksykää veronkorotukset ja työpaikkojen menetykset mukisematta. Kilpailuttakaa asioita suomen sisällä. Ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan mutta pidetään eurot suomessa. Tienaan onneksi 2000kuussa. Ei aina tartte valkata halvinta, voi ottaa järkevää!

Vierailija
48/335 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy linkkejä ebayssa oikeasti edullisiiin tavaroihin, mm. kännykkäkuoria ja koruja 2 eurolla:

http://samahalvemmalla.webnode.com

Vierailija
49/335 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:29"]

Ulkomailta saa halvemmalla, hyväksykää veronkorotukset ja työpaikkojen menetykset mukisematta. Kilpailuttakaa asioita suomen sisällä. Ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan mutta pidetään eurot suomessa. Tienaan onneksi 2000kuussa. Ei aina tartte valkata halvinta, voi ottaa järkevää!

[/quote]

Jumalauta, sno sinä pelle, miten täällä suomessa kilpailutetaan ?  ei mitenkään.  Suomalainen yrittäjä kun on sellainen, että jos kauppa ei käy, nostetaan hintoja. Jos ei käy vieläkään, nostetaan enemmän.

Koskaan ei lasketa

Minä vien kaikki rahani ulkomaille : vaatteet, elektroniikka, kosmetiikka, alkoholi jne.  kaikkea saa netistä.

Vierailija
50/335 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan nykyään kaikki meikit, vaatteet, elektroniikan ja viinat netistä

Tehkää tekin samoin

Vierailija
51/335 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:29"]Ulkomailta saa halvemmalla, hyväksykää veronkorotukset ja työpaikkojen menetykset mukisematta. Kilpailuttakaa asioita suomen sisällä. Ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan mutta pidetään eurot suomessa. Tienaan onneksi 2000kuussa. Ei aina tartte valkata halvinta, voi ottaa järkevää!
[/quote]Miksi maksaisin 50 euroa ahneelle suomalais kauppiaalle kun saman tuotteen saan kiinasta 8€?

Vierailija
52/335 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/335 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa! Olen töissä  käyvä ihminen, jolla on myös menoja ja harrastuksia. Jonkun verran olen netistä tilannut tavaraa ja hankalaa on. Kuriirifirmojen kanssa asiointi on lähes mahdotonta, kas kun kaikilla ei ole sellainen duuni, että voi yhtäkkiä häipyä kuittailemaan jotain pakettitoimituksia. Ja kellä on aikaa sitoutua olemana kotona esim. klo 16-20 välinen aika? Ei mulla ainakaan. Olen töissä tai työmatkalla klo 07-17 ja sen jälkeen on harrastuksia jz muuta tekemistä. Tämän vuoksi en edes harkitse enää tilaavani mistään jos ainoa toimitusvaihtoehto ovat nuo kuriirifirmat.

Toiseksi, netistä ei ikinä tiedä mitä saa. Olen käynyt jotain Zalandon sivuja läpi tuntikausia ja kuitenkin joutunut palauttamaan jokaikisen tuotteen lähes tonnin hintaisesta paketista. Mieluummin käväisen vapaapäivänä kaupungilla ja saan parissa tunnissa ostettua kaikki haluamani ja tarvitsemani vaatteet. Netistä tilaaminen voisi toimia, jos käyttäisi esim. vuosikaudet vain yksiä ja samoja kosmetiikkatuotteita tai tiettyä farkkumallia, mutta kun itse taas tykkään kokeilla eri merkkejä, keskustella myyjän kanssa ja testailla mikä on mulle se juuri oikea meikkivoide- tai poskipunasävy ja farkkuja ei nyt mitenkään voi ostaa sovittamatta useita eri kokoja ja malleja niin ei maksa vaivaa. Sitä paitsi ostan kosmetiikkani nykyään kosmetologini suositusten mukaisesti tietystä sarjasta. Kallista on joo, itseasiassa todella kallista, mutta eipähän ole iho koskaan ollut niin hehkuvan ja terveen näköinen kuin nyt +30-vuotiaana. Satasiahan tähän lystiin menee vuodessa eikä taida riittääkään, mutta on mielstäni ihan sen arvoista. Ja helppoa. Ilmoitan mitä tuotteita tarvitsen ja kosmetologi heittelee ne pussiin ja siinä se, aikaa meni 3 minuuttia.

Vierailija
54/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiiin osatnut mitään muuta kuin ruuan suomesta. 

Kuten ap sanoo, vian suomessa 10 sentin hintainen tuote muuttuu 20 euron hintaiseksi

Vierailija
55/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan sinne minäminämaahan. Hinnat tulet näistä säästöistä vielä maksamaan.

Vierailija
57/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Ymmärrän.  Suomalaisetn kauppojen on PAKKO LASKEA HINTOJA ja poliitikkojen on pakko tehdä muutoksia siihen, että suomi on euroopan kallein maa.

Kummasti Ruotsi pysyy pystyssä, vaikka on huomattavasti suomea halvempi. Samaa voi sanoa melkien jokaisesta Euroopan maasta.

Sinut on aivopesty uskomaan, että on ihan Ok, että S ja K kauppa päättävät hinnoista ja vetävät jopa 30 % katetta joka tuotteesta: Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus MTT ja Pellervon taloustutkimus PTT selvittivät asiaa kolme vuotta sitten. Tuolloin kävi ilmi, että kaupan saama osuus ruuan hinnasta oli kasvanut keskimäärin 29 prosenttiin samaan aikaan, kun maataloustuottajien ja kotimaisen elintarviketeollisuuden saama osuus oli pienentynyt.

Vierailija
58/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan oikeasti ainoa keino saada hintoja alas.  Jos kaupan kate on 30 % niin sitä voi ihan hyvin laskea vaikkapa 8 % ja silti yritys on tuottava.

Kannustan kaikkia käyttämään ulkomaisia verkkokauppoja !

Vierailija
59/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:53"]

Terveisiä vaan sinne minäminämaahan. Hinnat tulet näistä säästöistä vielä maksamaan.

[/quote]

Tässä muuten hyvä esimerkki aivopestystä idiootista. Ota selvää kaupan katteista ja inise sen jälkeen vasta.

Vierailija
60/335 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit lamput?

Mä olen kans suosinut noissa puhelintarvekkeissa ulkomaita. Samasta paikasta ne taitaa tulla joka tapauksessa, onpa vähemmän välistä vetäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän