Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja asuinalueita itä-Vantaan suunnalta?

Vierailija
03.09.2006 |

Mitkä ovat lapsiperheen kannalta hyviä paikkoja asua Vantaan itäsuunnalla? Päiväkumpu, Rekola ja Ruskeasanta näyttävät aivan ihanilta, mutta miksi itä-Vantaalla on niin huono maine?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin itä-hakkila, kuninkaanmäki. rekolasta en ole ihan varma

Vierailija
2/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maine tulee varmaan siitä, että isoissa lähiöissä saattaa olla rauhatonta. Tai on joskus ollut rauhatonta ja vanha maine säilyy vuodesta toiseen.

Itselläni on kokemusta Rekolasta ja Päiväkummusta ja molemmat paikat ovat todella viihtyisiä ja lapsiperheiden suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasanta ei ole itä-vantaata;)

Vierailija
4/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko Ruskeasannalla enemmän kuin noilla muilla mainitsemillasi alueilla. Itse olen tosin kyllä siinä luulossa, että nousevat ja laskevat koneet eivät mene siitä suoraan yli.

Vierailija
5/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan? se kun on aika lähellä Päiväkumpua ja Rekolaa. Meinaan vaan, että olen saanut sen käsityksen, että se on aika ikävä slummi kun helsinkiläinen taksikuskikin kerran sanoi ettei sinne haluaisi ikinä ajaa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Koivukylä on semmonen slummi, ettei toista ole koko maailmassa.

Narkkareita pyörii ainakin 10 km säteellä Koivukylästä, niin paha paikka se on.

Vierailija:

Miten se vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan? se kun on aika lähellä Päiväkumpua ja Rekolaa. Meinaan vaan, että olen saanut sen käsityksen, että se on aika ikävä slummi kun helsinkiläinen taksikuskikin kerran sanoi ettei sinne haluaisi ikinä ajaa.

Vierailija
7/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yhteydet, nopeasti pääsee keskustaan, rauhallisia lapsiperheiden suosimia alueita. Rajakylässä hyvä just remontoitu koulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan