Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita joiden ystävät on katkaisseet välit avioliittolain takia?

Vierailija
24.11.2014 |

Ihan huvittaa muutama fanaattinen ystävä jotka paasaavat tuosta tasa-arvoisesta avioliittolaista ja koska itseäni ei koko asia kiinnosta, laittoivat sitten välit poikki. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle ihmisoikeudet on aika iso asia. En tunne ketään, joka asiaa vastustaisi. Mutten myöskään pysty kuvittelmaan kunnioittavani sellaista ystävää, joka ei kunnioita muiden ihmisoikeuksia. Eli barrikaadeille ei tarvitse lähteä, mutta avioliittolain vastustaminen kertoisi kyllä sen luokan erilaisesta maailmankuvasta, ettei varmaan hirveästi olisi pohjaa ystävyydelle.

Vierailija
2/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oikeudet joo kaikille, mutta tehköön ne lapsetkin samalla tavalla ko heterot...öööööö ai niin ei taida onnistua koska niin ei ole tarkoitettu. Periaatteessa mulle ihan sama mutta toi naurettava älämölö joka asiasta on nostettu teki mulle sen et meni fiilis koko asian kannattamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katkennut koska en halua asiasta keskustella. Minulle asia on koko lailla yhdentekevä. Siskoni vastustaa sitä henkeen ja vereen ja suuttuisi jos sanoisin etten vastusta. Ja toisaalta pari kaveria voisi suuttua, jos sanoisin etten tue. 

Vierailija
4/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se kakkosen suvaitsevaisuus sitten näkyy? Toisinajattelijat kielletään?

Vierailija
5/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:14"]Ei ole katkennut koska en halua asiasta keskustella. Minulle asia on koko lailla yhdentekevä. Siskoni vastustaa sitä henkeen ja vereen ja suuttuisi jos sanoisin etten vastusta. Ja toisaalta pari kaveria voisi suuttua, jos sanoisin etten tue. 
[/quote]

En minäkään halua koko asiasta keskustella. Se nyt sitten tulkittiin vastustamisena. :D

En ymmärrä noin suppeaa ajatusmaailmaa että jos jollain ei ole mielipidettä asiasta niin laitetaan välit poikki. Ehkä ihan hyvä vaan, minä en siinä menettänyt.

ap

Vierailija
6/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:14"]

Missäs se kakkosen suvaitsevaisuus sitten näkyy? Toisinajattelijat kielletään?

[/quote]

Kysehän oli henkilökemioista; voiko olla ystävä henkilön kanssa jolla on täysin erilaiset arvot. Olisitko itse iloinen jos ystävästäsi tulisi uusnatsi? Toisinajattelun kielto on sananvapauden rajoittamista, eikä se ettei halua viettää aikaansa kusipäiden kanssa ole rajoittamista tai kieltämistä.

Lisäksi tuo "pitääkö suvaitsemattomuuta suvaita" on ikivanha yläastetasoinen heitto. Ei tarvitse.