mikä pöpö tämä voi olla ?! viikkotolkulla huonoa oloa
päänsärkyä, kuumeista oloa.. tätä on jatkunut nyt jo kaksi viikkoa! en saa edes sairaslomaa, kun mittarin mukaan minulla ei ole kuumetta! nytkin pää kipiä ja huono olo, kahvi haisee paskalta ja mahaa kivistää..
La oli tarkoitus juhlia ystävän synttäreitä, ajattelin että ehkä alkoholi parantaa oloa mutta kahden valkovenäläisen jälkeen piti luovuttaa ja lähteä kotiin..:/ mikä ihmeen virus tämä voi olla? alkaa jo huumorintaju loppua kun ei mene ohi!
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:53"]Raskaana? Alkava vatsatauti?
[/quote]
Tai no joo ei ehkä vatsatauti jos viikko tolkulla huono olo :)
Eikä se sairasloma riipu siitä kuumeesta. Ootko käyny lääkärissä?
Mulla ollut samaa. Hermot menee. Kahvia en ole juonut suunnilleen kolmeen viikkoon ja maha ei toimi kunnolla. Ei tee mieli syödä oikein mitään. Pientä päänsärkyilyä välillä, hetkittäin etoo tai tuntuu kipeältä.
Raskaustehti tehty varmuuden vuoksi vaikka ehkäisy käytössä. D-vitamiinitkin jätin pois ettei vain siitä johdu, kun söin isompaa annosta vahingossa.
kävin viime Ke työterveyslääkärillä. katsoi kurkun, mittasi kuumeen ja käski ottaa särkylääkettä. nytkin tuntuu päässä kuin olisi migreeni alkamassa ! heikottaa ja särkee.. olen kotona, soitin töihin että migreeni. en vain voi viikkotolkulla väittää kärsiväni migreenistä..
"ap"
Raskaana? Oletko tehnyt testiä? Itsellä oli 3 viikon pahoinvointi tuossa ja loppui siihen kun menkat alkoi. Testin mukaan en ollut raskaana, joten varmaan joku pöpö sitten.
Mulla oli ihan sama ja kesti 2 viikkoa. Juuri nuo kuvailemasi oireet oli eli se tunne, että olisi tulossa migreeni, mahaoireita, voimakas väsymys ja huono olo.
en usko olevani raskaana.. kierukka postettiin syyskuussa yhdyntäkipujen & vatsakramppien vuoksi, sen jälkeen olen syönyt Cezarette-merkkisiä minipillereitä ja ensi kuussa laitetaan ehkäisykapseli!
en muista ottaa pilleriä aina aamuisin, mutta gyne vakuutti että noita ei tarvitse syödä kellontarkasti..
"ap"
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:02"]
Mulla oli ihan sama ja kesti 2 viikkoa. Juuri nuo kuvailemasi oireet oli eli se tunne, että olisi tulossa migreeni, mahaoireita, voimakas väsymys ja huono olo.
[/quote]
eli tämä on jokin pöpö!!! mukava kuulla, että muillakin samaa :) outoa vain, etti tartu mieheen tai lapsiin..
"ap"
Meidän perheessä sama pöpö, ollaan ihmetelty kun vatsakipu ja huono vointi vaan jatkuu ja jatkuu!
Tähän on meillä kuulunut vatsasärky, jonka vuoksi ei oikein särkylääkettä tee mieli ottaa. Ei kuumetta, mutta kuumeinen olo. Kuvotus, oksettava olo. Ripulia.
Jee.
11 lisää: sama tauti ollut myös miehellä. Tuskin on raskaus kyseessä.
Raskaustesti maksaa Prismassa ja Citymarketissa 2,5e/2kpl. Ei paha hinta siitä, että voi sulkea yhden mahdollisuuden pois.
no minulla ei ole ripulia, mutta "ÄLLÖVAROITUS!!!!!!!!!!!" tahmeaa, löysähköä kakkaa. alaselkää särkee, eilen alkoi menkkamainen vatsasärky. pahinta on tämä väsymys, horkkamainen palelu & pääkipu..
huomenna, kun käyn kaupungilla ostan varmuuden vuoksi testin. onpahan sitten suljettu se vaihtoehto pois!
"ap"
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:29"]no minulla ei ole ripulia, mutta "ÄLLÖVAROITUS!!!!!!!!!!!" tahmeaa, löysähköä kakkaa. alaselkää särkee, eilen alkoi menkkamainen vatsasärky. pahinta on tämä väsymys, horkkamainen palelu & pääkipu..
huomenna, kun käyn kaupungilla ostan varmuuden vuoksi testin. onpahan sitten suljettu se vaihtoehto pois!
"ap"
[/quote]
Mulla muuten tulee n. kaksi viikkoa ennen menkkoja huono olo ja samoja oireita kun sulla. Oisko vaan siitä?
Mulla oli löysähköä ulostetta, itseasiassa koko homma alkoi ripulilla kuukausi sitten. Mulla ei ikinä, ikinä ole mitään, mutta saattaa olla että jännitin reissua? (pelkkä laivamatka, olen ollut ennenkin). No sen jälkeen sitten jatkuneet vatsaongelmat. Kahvin juomisesta seurannut tuo, että maha toimii sitten joka toinen päivä vain. Mutta jos juon kahvia maha toimii mutta vilkkaammin kuin ennen ja vatsaa koskee aivan kamalasti.
Kolibakteeri tai ihan närästys. Siihen auttaa somac kuuri. Ja jos ei sillä mene, niin tähystys.
mulla meni närästykseen piikkiin, kun se kuuri auttoi,
mene lääkäriin.
Minulla oli juuri samanlaista pari vuotta sitten. 1,5 viikkoa kesti päänsärkyä, väsymystä ja "kuumeisuutta" ilman kunnon kuumetta. Kävin lääkärissä, joka passitti verikokeisiin. Kävin verikokeissa kolme kertaa.. Tenttasivat voinko olla raskaana, ja aina vaan sain toitottaa niille että en voi olla. Lopulta sitten selvisi että kyseessä oli mononukleoosi. Leukkalukko isko 2 viikon jälkeen (tätä oiretta ei kuulemma tule kaikille). Oireet kesti yli 3 viikkoa kunnes tervehdyin.
HIV:n ensioireet. Onko miehesi käynyt hiljattain Thaimaassa?
Raskaana? Alkava vatsatauti?