Itkustuttaa ja suretuttaa, kun mies nukahti, vaikka mulla ois ollut asioita sydämellä :(
Oisin niin kaivannut syliä ja kuuntelijaa, mutta ukko-kulta vetää hirsiä.. Ehkä huomenna sitten, tulee vain tuskainen yö kun asiat pyörii päässä ja huomenna pitäis jaksaa töissä olla normaali :/
Mitä voisin tehdä, että vähän piristyisin? Ideoita? Ei nukuta yhtään..
Kommentit (9)
Ja sitä nukutti tosi paljon, en raaski herättää.. Ennemmin leikin marttyyria täällä ja surkuttelen itsekseni, kuin pilaan miehen yöunet..
ap
itse asiassa meillä menee vielä niin, että kun sängyssä luulen kertovani miehelleni tärkeitä asioista ja hänen kuuntelevan, niin yhtä-äkkiä tajuankin että se alkaa kuorsata. Se on tosiaan itkustuttavaa..
Mutta, jos haluat voithan purkaa sydäntäsi meille, jos ei sua kuitenkaan nukuta..
t. toinen surija
Kirjoitin tänne aiemmin tänään murheistani.. Olen ketjun " Kenelle minun pitäisi olla vihainen: miehelleni, ystävälleni vai itselleni" ap, eli jos sen ketjun luitte aiemmin illalla, niin syy unettomuuteeni onkin jo selvä.. Jotenkin on nyt niin turta ja raskas olo, kun en saanut kerrotuksi miehelle, mikä mieltäni painaa. En tiedä ehdimmekö jutella huomennakaan, kun illalla töiden jälkeen molemmilla on omat harrasteet..
ap
Jotenkin vain tuntuu itsestä, että tämä asia kun ei muutu miksikään yhdessä yössä, että tästä voidaan puhua myöhemminkin. Olen sellainen ihminen, että ennemmin kärsin hiljaa itsekseni kuin rasitan muita murheillani.
Ei sen puoleen, en minä vieläkään tiedä, mitä miehelle sanoisin. Varmaankin aloitus olisi, että " Yksi asia painaa mun mieltä" , mutta sitten luultavasti alkaisikin jo itkettää tai jotain. Huono asia tämä, että pyörittelee negatiivisia ajatuksia päässään pidempään, lopulta asia paisuu aina vain suuremmaksi ja suuremmaksi..
ap
Olin ulkopuolinen heidän seurassaan. Pikkuflirtin lisäksi esiintyi myös mm. pepun läpsimistä (" tosihassuajee" ) ja semmoista. En tiedä, muistaako mies koko asiaa, kun ei ole mitään puhunut.
ap
Sinä olet pirteä ja asia on tuoreena päässäsi.
En herättäisi miestä missään tapauksessa, ellen tietäisi varmasti mitä ja miten sanoa! (Olen itse kuin per***seen ammuttu karhu, jos mut herättää, siksi en koskaan suosittele sitä.)
Mutta jos kirjoittaisit miehelle kirjeen, saisit purettua ja läpikäytyä ajatuksesi ja mies saa tietää ne heti kun herää. Olen ehkä vähän sika, mutta se olisi minusta oikea " kosto" , että mies joutuu aloittamaan työviikon sen kirjeen luettuaan, tajuttuaan (toivottavasti) kuinka sua loukkasi.
Kirjoita niin kauan, että olet kirjeeseen tyytyväinen. Yritä olla rakentava ja syytä mahdollisimman vähän. Sinä olet tällä tavalla tilanteessa voittaja. Voit itkeäkin, mutta en sinuna näyttäisi sitä miehelle. Miehet kun ei yleensä oikein siedä itkua, eikä varsinkaan jos hän on syy kyyneliisi... Kysy kirjeessä niitä asioita mitä haluaisit tietää ja pyydä häntä vastaamaan (omalla tavallaan, voi olla että hän sitten mieluummin puhuu.)
Tsemppiä ja voimahali! Kyllä tästä noustaan!!
t. eräs joka kommentoi siiheen toiseen ketjuun, että heidän olisi pitänyt Sinut tuntien ymmärtää, että mahdollisesti viaton flirtti voi Sinua satuttaa.
itekin käytin sitä kun oli paljon purettavaa vähän samansuuntasesta jutusta kuin APllakin. Tuota herättämistä en mäkään suosittele kun meillä mies ainakin kiukkunen jos herättää, ei myöskään jaksa kuunnella vaan äksyilee että täytyykö aina yöllä puhua!?!! Sai sitten aina aamupalalla tekstiä... Voit myös pistää kirjeen loppun kirjoituspyynnön! Meillä mies ei paljoo kirjottele mut jotenkin tollaset asiat mieluiten kynäilee sekin
-kynäilijä-
Kyllä minä ainakin voin herättää miehen ja käpertyä kainaloon purkamaan sydäntäni jos tarvetta on.