Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat halppis-rasvat naaman rassaukseen

Vierailija
01.10.2021 |

Laitetaan vinkkejä edullisista kasvorasvoista ja öljyistä. Max. 5-10e purkki. Hyvä saatavuus plussaa. Tiedän että jotkut vannoo sen Nivean sinisen nimeen, mutta onko se hyvä? Tiedän että siinä on mineraaliöljyä. Käytin viime talvena pahimmilla pakkasilla rasvaa jossa oli sitä myös ja iho oli tosi hyvä eikä yhtään kuiva.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasi taitaa olla aika likainen jos se täytyy oikein rassata. Teräsharja?

Vierailija
2/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 c-vitamiinituotteet, kun ovat Citymarketissa - 40 % alessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka, ne on oikeesti hyviä.

Vierailija
4/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tarjota hyvät rasvat. Työstä en ota mitään, mutta aineista vähän.

Vierailija
5/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenea tarjouksesta

Lidlin ne pienet lasipurkissa olevat rasvat on hyviä, maksaa alle 4e purkki ja on riittoisaa. Minulla on sitä, jossa on sininen kansi.

Vierailija
6/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenea tarjouksesta

Lidlin ne pienet lasipurkissa olevat rasvat on hyviä, maksaa alle 4e purkki ja on riittoisaa. Minulla on sitä, jossa on sininen kansi.

Lumene on kyllä nykyään aika kallista eikä ole viime vuosina oikein sopinut iholleni.

Vierailija
7/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista CeraVe moisturizing cream. Niitä saa monen kokoisia, pienin putkilo 177 ml muistaakseni ja maksaa jotain 10 Euroa.

Ei jätä ihoa rasvaiseksi vaikka onkin kuivalle iholle. Pehmentää kuivat kohdat paremmin kuin mikään muu rasva ja kosteutus kestää koko päivän.

Vierailija
8/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamasi taitaa olla aika likainen jos se täytyy oikein rassata. Teräsharja?

Kyllä se voide kannattaa hieroa naamaan ihan kunnolla. Vilkastuttaa myös pintaverenkiertoa ja vähentää turvotusta.

Vierailija
9/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ordinaryn ihoöljyt ja NMF, jos ihan perus kosteuttajaa hakee. Sitten on sarjan täsmäaineet myös lisäksi.

Vierailija
10/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenea tarjouksesta

Lumene on kyllä nykyään aika kallista eikä ole viime vuosina oikein sopinut iholleni.

Olin just kirjottamassa samaa :o

Vierailija
11/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivealla on useampiakin ihan toimivia. Se perinteinen "jankki" peltipurkissa toimii usein hyvin kuivalle iholle, joka kaiipaa enemmän rasva- kuin vesikosteutta. Rasvaisen ihon se sen sijaan helposti tukkii, ja kosteusköyhä iho ei kosteudu tarpeeksi ellei sen alla käytä jotain kosteuttavaaa kasvovettä. Nivealla on myös sellainen Daily Essentials SENSITIVE voide joka sopii myös aiinakin sekaiholle.

Kosteusköyhälle (voi olla kuiva tai pintakuiva sekaiho tai rasvainen) ihan huippu on The Ordinaryn Natural Moisturizing Factors + HA -voide. Todella edullinen ja supertehokas, sis. hyaluronihappoa.

Apteekista CeraVe rasvat on myös hyviä ja niiitä on monelle ihotyypille, löytyy allle kympilläkin.

Vierailija
12/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo Nivea tukki naaman. Aika paksua tavaraahan se on. Käytän ihan apteekin Essex lotionia ja talvella lisäksi Lumenen kosteuttavia naamioita.

Vierailija
13/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n prebioottinen emulsio, käy kasvoillekin ja on kevyt.

Vierailija
14/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenesta suuri osa valmistetaan Suomessa, joten sen käyttäminen tukee lujasti suomalaisia työpaikkoja.   Lumene on erittäin suosittu sarja Japanissa.

Mutta niinhän se on, että kaikki sarjat eivät sovi jokaiselle.

Lumene on laadukas ja hyvin tehty kotimainen tuote, mutta totta tuo, että suomalaiselle ostajalle alkavat juuri sen voiteet olla kohta liian kalliita. 

Lumenen meikeissä voi edelleen tehdä edullisiakin hankintoja.

Vierailija
15/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella on yksi voide, joka pysäytti mun näppykierteen. Maksaa noin 20€

Vierailija
16/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen rasvaa Mammuttimarkkinoilta 5 e purkki. Kallista?

Vierailija
17/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ordinaryltä minulle sopii sinkki+niasiiniamidi ja joku niistä hyaluronihapoista.

Nivean Q10-silmänympärysvoide on joko karvan verran yli tai alle kympin, mahtuu meikkipussiin, sopii koko kasvojen alueelle ja meikkivoiteen laimentamiseen.

HTH:n vartaloemulsio toimii myös kasvoille (minulla), on hyvä antaa imeytyä vähän kauemmin ennen meikkausta, jos siis meikkaa.

N40+, atoopikko, kasvoissa sekaiho ja välillä kunnon premenopausaalista näppylää

Vierailija
18/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen rasvaa Mammuttimarkkinoilta 5 e purkki. Kallista?

Mutta mitä niistä? Ei ne kaikki sovi kaikille. Olen useampaa aikoinaan testannut heiltä eikä mikään jäänyt käyttöön.

Jos oikeasti yhä valmistetaan Suomessa, niin sehän on mahtava juttu. En tiedä miksi ja mistä minulle oli tullut mielikuva, että on nykyään jenkki omistuksessa ja valmistetaan jossain muualla?

Vierailija
19/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella parhaiten suojaa puuteri, jättää lämmittävän kerroksen ihon päälle. Rasva voi lisätä paleltuman vaaran, mutta kuivalle iholle kyllä hyvä.

Vierailija
20/48 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalaya-rasva, saa ainakin Tokmannilta. Hintaansa nähden todella hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän