Miten ja mistä ujo nainen saa seksiä?
Kommentit (21)
Ihan mistä vain haluat, jos et ole turhan nirso miehen suhteen.
Jätä pikkupöksyt kotiin ja lähde kartsalle. Nosta hameenhelmaa sopivan miehen edessä.
Mieheltä, naiselta tai omalta kädeltä.
Baarista, jos on perinteinen eikä käytä tindereitä tai muita nykyajan hömpötyksiä.
Herutuskuva someen. Ongelma ratkaistu.
Ujolta piimältä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan eikä toista kertaa yritä kadullakaan.
Nainen saa aina, mies saa helposti vain linnaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muka toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muka toimii?
Miehet kommentoi tissikuvaa ja ottaa yhteyttä 👍
Voin tulla panemaan pimeässä ja peiton alla.
Taloyhtiön pesutuvassa. Olen saanut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muka toimii?
Mistä ne miehet yhtäkkiä ilmestyy kommentoimaan, jos sellaisia ei ole kavereina/seuraajina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muka toimii?
Mistä ne miehet yhtäkkiä ilmestyy kommentoimaan, jos sellaisia ei ole kavereina/seuraajina?
0/5
Et selvästi halua muuta kuin vittuilla täällä.
Ota miestä ulkona korvista kiinni ja ravista…..näin minulle tehtiin….tosin en ole varma miksi hän teki niin 😁
Yritin joskus kovasti näitä kaikkia, baarissa olin näkymätön, tinderissä en saanut kontakteja ja herutuskuvatkin jäivät nolosti tykkäyksiä vaille... Vähän se on vaikeaa kun miehet preferoi kovaäänisiä ja näkyviä naisia. Olin parikympisenä ihan varma, että neitsyeksi jään... Mut onnistuin lopulta löytämään itselleni miehen, eräältä harrastuksen keskustelupalstalta.
Irtarit on perseestä, mieluummin sitä yhtä pidemmän aikaa niin löytyy ne asennotkin sitte.
Olen tunnistanut itseni introvertiksi ja viihdyn parhaiten omissa oloissani, mutta kyllä sellanen kerran kuussa paineen tyhjennys tekee hyvää.
Minäkin olin teininä ujo, sitten menin taksihommiin, sieltä alkoi asennetta löytyä.
Eli aspa duunissa oppii paljon asioita.
Naisia saanut vaikka 167 ja kovimmillaa 120kiloinen, nyt olen päässyt taas alle 100 kiloon, ja vielä on matkaa edessä.
Eiköhän kaikki miehet kiihotu jo pelkästään siitä että nainen tulee jutteleen eikä aina miehen vastuulla aloite.
Pistä tämä sama lause deittipalstalle, homma ratkaistu.