Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako luottotiedoton autoa mitenkään? Sain vihdoin töitä mutta en pääse liikkumaan

Vierailija
01.10.2021 |

Minulle tarjottiin hyväpalkkaista työtä, mutta sellaisen matkan päästä että pitäisi olla auto käytössä. Julkiset ei kulje. Muuttopaikkakunnalta taas puuttuu koulut. Myöntääkö joku taho sosiaalista luottoa? Minulla ei ole senttiäkään velkaa, mutta merkinnät poistuu vasta 2023 syksyllä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin saat ostettua auton jos ostat sen käteisellä tai lainaat rahat jostain muualta kuin autoliikkeen rahoituksen kautta. Sitä autoliikkeen rahoitusta et varmasti tule saamaan kun ei ole luottotietoja.

Joka ikisellä suomalaisella on luottotiedot.

Vierailija
22/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä ne kilometrit sinne työpaikkaan ja työajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä työmatka? 

Jos alle 50km per suunta, niin sähköpyörällä menee helposti.

Vierailija
24/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autorahoituksenkin voi saada jostain firmoista ilman luottotietoja mutta korot ovat silloin varsin korkeat kyllä.

Niin tai korot korkeat tai auton rahoitushinta korkea.

Vierailija
25/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton saa, senkun ostat pois. Ei myyjät kysele luottotietojen perään jos asiakkaalla rahaa on.

mutta vakuutusyhtiö saattaa vaatia ennakkovakuuden.

Vierailija
26/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tai mies ostaa sen auton ja maksat sen hänelle

Vierailija
27/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi tyonantajaa hommaamaan auto sinulle. Jos haluaa tekijän, niin työnantajana on huolehdittava että voit kulkea töihin.

Vierailija
28/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parin sada romu alle ja sitten kun olet töistä pari palkkaa saanut ja säästänyt, voit jo ostaa astetta paremman.

Vierailija
29/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat tai mies ostaa sen auton ja maksat sen hänelle

Keitä ovat nämä vanhemmat ja kuka on se mies joka ostaa auton minulle? En tietääkseni ole kertonut

Sukupuoltani

Parisuhdestatustani

Seksuaaliata suuntautumistani

Ap

Vierailija
30/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja ei saada. E ostetaan

Ja pyydä miestä tai vaimoa tai kaveria tai lapsia tai vanhempia auttamaan jne.,.

Riippumatta siitä ketä nait jne…

Vierailija
31/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton voi ostaa käteisellä, joku tonnin käytetty. Isompi ongelma on kyllä vakuutus. Vakuutusyhtiöt on todella nihkeitä, jos on luottotiedoissa merkintä.

Vierailija
32/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen suuntautuminen ri vaikuta auton ostoon mutta kusipäisyys boi vaikuttaa niin että ei ole keneltä kysyä apua

Vierailija
33/35 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on halvin auto maksanut satasen, nykyinen seitsemänsataa ja nyt olen ajanut yli 10k km ja aion pitää ainakin vuoden. Vakuutusmaksu on käsittääkseni luottotiedottoman maksettava ennen auton rekisteröintiä eli sinulla on oltava siihenkin raha nyt. Hae takuusäätiön lainaa, jos sinulla ei nyt ole rahaa noihin. Hyvää työpaikkaa ei kannata menettää autottomuuden takia.

Vierailija
34/35 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kattava tietopaketti autolainan hakemisesta ilman luottotietoja: https://www.yhdistelylainat.com/autolainaa-ilman-luottotietoja/

Vierailija
35/35 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko vuodelta 2021

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi