Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen baarissa, mutta

Vierailija
23.11.2014 |

Eli juttelin baarissa kivan oloisen miehen kanssa ja vaihdettiin numeroitakin. Aamulla vielä pyysi laittamaan viestiä ennen kun lähti

No tänään sitten laitoin viestiä ja ei vaikuttanu hirveän kiinnostuneelta. Sanoi kyllä että nähdään tässä joku päivä ja ilmottelee lisää ja that's it. En sitten viittinyt alkaa sen enempiä kirjottelemaan ja tyrkyttämään itteäni, sanoin vain että selvä juttu

Harmittaa kyllä ihan sikana, oli sen verran kiinnostavan oloinen ihminen. Eikä siis seksiäkään harrastettu eli en usko että olisi ollut pelkän pillun perässä, tai no mistäs sitä tietää

Eli kannattaako nyt jo haudata turhat odotukset, luulisi että jos kiinnostaisi niin laittaisi jotain viestiä :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi.

Vierailija
2/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tulee, miehiä menee, sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä meiltä kysyt? Mistä me voidaan tietää kiinnostaako sitä vai ei?

Vierailija
4/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mitä olis pitäny vastata? Ihanaa mä rakastan sua? Olet mun unelmien nainen? Pää pois nyt pyllystä, voit viikolla kysyä nähdäänkö viikonloppuna jos ukosta ei kuulu, mutta ihan rauhassa odottelet.

Vierailija
5/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:01"]

Miksi sä meiltä kysyt? Mistä me voidaan tietää kiinnostaako sitä vai ei?

[/quote]

Ajattelin vain avautua jos jollakin sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia tjsp.

Vierailija
6/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinä et kiinnostanut häntä niin paljon kuin toisinpäin.  

He's Just Not That Into You

Vierailija
7/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa onko sillä vaimo

Vierailija
8/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaa odotukset. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin hän näyttää sen eikä pelaa coolia. Sori. Been there, done that.

Vierailija
9/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi harhainen, itsestään liikoja kuvitteleva suomikanttura. Hääpäivästäkö halusit miehen kanssa sopia?

Lasten nimet on jo mietittynä? Oliko kiinnostavuus = miehellä paksu lompakko, jolla haluaisit loisia?

Vierailija
10/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:57"]

Eli juttelin baarissa kivan oloisen miehen kanssa ja vaihdettiin numeroitakin. Aamulla vielä pyysi laittamaan viestiä ennen kun lähti

[/quote]

Hän lähti aamulla siis mistä, baarista vai oliko hän sinulla yötä?

Vierailija
11/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kännissä tapana pokailla naisia ja saada niiden numeroita ihan vaan oman itsetunnon nostamiseksi. Ei siis mene sen pidemmälle. Aamulla tytöt sitten kirjoittelee ja mies sanoo, että joo nähdään joku päivä eikä enään ota yhteyttä.

Vierailija
12/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoi Facebookista aamulla, että kenen numero tuli saatua etkä ollutkaan hänen tyyppiään. Humalassa helposti arvostelukyky heikkenee.

Vierailija
13/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:16"]

Taas yksi harhainen, itsestään liikoja kuvitteleva suomikanttura. Hääpäivästäkö halusit miehen kanssa sopia?

Lasten nimet on jo mietittynä? Oliko kiinnostavuus = miehellä paksu lompakko, jolla haluaisit loisia?

[/quote]

Siis hyi helvetti. Hakeudu jo hoitoon. Me laitetaan täällä av:lla hattu kiertämään.

Vierailija
14/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:28"]

Mun miehellä on kännissä tapana pokailla naisia ja saada niiden numeroita ihan vaan oman itsetunnon nostamiseksi. Ei siis mene sen pidemmälle. Aamulla tytöt sitten kirjoittelee ja mies sanoo, että joo nähdään joku päivä eikä enään ota yhteyttä.

[/quote]

Ja sinä olet tällaisen sankarin kanssa naimisissa! Olen pahoillani.

Vierailija
15/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin baarin jälkeen seuraavana päivänä sen verran laskuoloissa alkoholin takia ettei innosta juttelu oikeasti kiinnostavan uuden henkilön kanssa, odota vaan rauhassa ottaako mies vielä yhteyttä vai ei.