Tapasin kivan miehen baarissa, mutta
Eli juttelin baarissa kivan oloisen miehen kanssa ja vaihdettiin numeroitakin. Aamulla vielä pyysi laittamaan viestiä ennen kun lähti
No tänään sitten laitoin viestiä ja ei vaikuttanu hirveän kiinnostuneelta. Sanoi kyllä että nähdään tässä joku päivä ja ilmottelee lisää ja that's it. En sitten viittinyt alkaa sen enempiä kirjottelemaan ja tyrkyttämään itteäni, sanoin vain että selvä juttu
Harmittaa kyllä ihan sikana, oli sen verran kiinnostavan oloinen ihminen. Eikä siis seksiäkään harrastettu eli en usko että olisi ollut pelkän pillun perässä, tai no mistäs sitä tietää
Eli kannattaako nyt jo haudata turhat odotukset, luulisi että jos kiinnostaisi niin laittaisi jotain viestiä :/
Kommentit (15)
Miksi sä meiltä kysyt? Mistä me voidaan tietää kiinnostaako sitä vai ei?
Öö, mitä olis pitäny vastata? Ihanaa mä rakastan sua? Olet mun unelmien nainen? Pää pois nyt pyllystä, voit viikolla kysyä nähdäänkö viikonloppuna jos ukosta ei kuulu, mutta ihan rauhassa odottelet.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:01"]
Miksi sä meiltä kysyt? Mistä me voidaan tietää kiinnostaako sitä vai ei?
[/quote]
Ajattelin vain avautua jos jollakin sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia tjsp.
ehkä sinä et kiinnostanut häntä niin paljon kuin toisinpäin.
He's Just Not That Into You
Hautaa odotukset. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin hän näyttää sen eikä pelaa coolia. Sori. Been there, done that.
Taas yksi harhainen, itsestään liikoja kuvitteleva suomikanttura. Hääpäivästäkö halusit miehen kanssa sopia?
Lasten nimet on jo mietittynä? Oliko kiinnostavuus = miehellä paksu lompakko, jolla haluaisit loisia?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:57"]
Eli juttelin baarissa kivan oloisen miehen kanssa ja vaihdettiin numeroitakin. Aamulla vielä pyysi laittamaan viestiä ennen kun lähti
[/quote]
Hän lähti aamulla siis mistä, baarista vai oliko hän sinulla yötä?
Mun miehellä on kännissä tapana pokailla naisia ja saada niiden numeroita ihan vaan oman itsetunnon nostamiseksi. Ei siis mene sen pidemmälle. Aamulla tytöt sitten kirjoittelee ja mies sanoo, että joo nähdään joku päivä eikä enään ota yhteyttä.
Jos katsoi Facebookista aamulla, että kenen numero tuli saatua etkä ollutkaan hänen tyyppiään. Humalassa helposti arvostelukyky heikkenee.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:16"]
Taas yksi harhainen, itsestään liikoja kuvitteleva suomikanttura. Hääpäivästäkö halusit miehen kanssa sopia?
Lasten nimet on jo mietittynä? Oliko kiinnostavuus = miehellä paksu lompakko, jolla haluaisit loisia?
[/quote]
Siis hyi helvetti. Hakeudu jo hoitoon. Me laitetaan täällä av:lla hattu kiertämään.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:28"]
Mun miehellä on kännissä tapana pokailla naisia ja saada niiden numeroita ihan vaan oman itsetunnon nostamiseksi. Ei siis mene sen pidemmälle. Aamulla tytöt sitten kirjoittelee ja mies sanoo, että joo nähdään joku päivä eikä enään ota yhteyttä.
[/quote]
Ja sinä olet tällaisen sankarin kanssa naimisissa! Olen pahoillani.
Mä olen ainakin baarin jälkeen seuraavana päivänä sen verran laskuoloissa alkoholin takia ettei innosta juttelu oikeasti kiinnostavan uuden henkilön kanssa, odota vaan rauhassa ottaako mies vielä yhteyttä vai ei.
No voivoi.