Kuolen XDDDDDDDD olin niin kettu
Ihan alkuun sanottakoon, että joo, TIEDETÄÄN, ettei näin pidä ikinä tehdä liikenteessä. Oltiin 50:n alueella, siksi uskalsin nyt tehdä PIENELLÄ PÄTKÄLLÄ tämän XD
Eräs "priimiumiauto" roikkui perässäni, ei kovin yllättävää. Ajoin 50:n alueella niin, että mittari näytti 60. Eli en nyt erityisesti madellut.
Mutten myöskään nostanut nopeutta, olin vain kuin ei mitään. Sitten yhdessä vaiheessa kävin bussipysäkin kautta (kun roikkuja edelleen roikkui, vaikka ajoin edelleen niin että mittari näytti 60 ja rajoitus oli 50.)
Menin suoraan roikkujan perään ja vähän aikaa roikuin samalla tavalla kuin hän. Liikennevaloissa menin niin lähelle kuin pääsin osumatta. Roikkuja liikkui pari senttiä ja minä liikuin myös XD.
Sitten käännyin, koska tiesin etten voi jatkaa roikkumista tai käy vielä jotain.
Nuo eivät todennäköisesti edes TIEDÄ miltä roikkuminen tuntuu, koska ajelevat aina ylinopeutta eikä kukaan oikein edes voi roikkua kiinni takapuskurissa, koska valtaosa noudattaa liikennesääntöjä.
Itseänikin v i t u t t a a matelijat, mutta voin kyllä sanoa, että minun ajeluni ei ole matelua. Ajoin todellisuudessa jotain suunnilleen 55 km/h.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olet i d a r i. Kortti pois.
XDDDDDDDDDD mikäs täti siellä riehuu.
Itse olen joskus vilauttanut sumuvaloja. Vähänkö säikähtävät.
Peräänajotilanteessa minulta olisi niska venähtänyt, että ihan sen takia v...ttaa nuo roikkujat. Muutenkin vievät keskittymiskykyä, ihan samalla tavalla kuin edessä matelevat. Ensimmäisessä pitää jännittää milloin toinen ajaa perään ja toisessa pitää jatkuvasti jarrutella eikä voi havainnoida muuta liikennettä, koska pitää varoa ajamasta itse perään. Tämän takia provosoidun matelijoista.
Ehkä korkeintaan autokouluajoilta saattavat tietää miltä roikkuminen tuntuu, jos ovat opetelleet ihan autokoulussa eivätkä opetusluvalla. Menee hermo kun AINA samanmerkkisten autojen kuskit käyttäytyvät identtisesti. Hohhoijaa.