Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopetan pyytämästä miehiä mukaani baarista?

Vierailija
23.11.2014 |

Mikä hitto mun on? Aina pakko vongata. Viimeksikin kahta. Varattua! Ei tietenkään lähteneet. No toinen on yrittänyt mua aikaisemmin ja toinen flirttaili härskisti koko illan. Mutta silti. Kyllä taas hävettää. Miten opin irti tavasta? Pikkukännissä teen aina niin ja ihan väärille miehille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on noloa. Lopeta vaan yksinkertaisesti.

Vierailija
2/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin omalla kohdalla. Tai oikeastaan jostain syystä ajaudun aina läheisiin niiden kanssa tunnelmiin baarissa, häivyn yksin kotiin ja morkkistelen sitten noloa käyttäytymistäni seuraavana päivänä kun alkaa tulla yhteydenottoja nroista miehiltä, joiden kanssa en edes halua enää nähdä :D

Ainoa keino olis varmaan olla selvänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on noloa! Ja silti loppuillasta teen taas niin.
Ap

Vierailija
4/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot vähemmän. Hankit kotiin jotain noloa esille niin ettet voi viedä sinne ketään muuta henkilöä. Hankit itsellesi jonkun kivan laskuhumala-herkun jokahoukuttelee kotiin palaamaan ettet myöskään mene niiden miesten luokse. Mutta, auttaa kummasti kun vain juo vähemmän. Mulla samanlainen ongelma ajoittain.... En harrastele yleensä seksiä yhdenillanjuttujen kanssa mutta saatan mennä jonkun luokse vain sammuakseni tai repiä jonkun omaan kotiini.., ei kiva kun sitten ei muista kaikkea kuitenkaan ja on ihan paranoidi olo sen jälkeen mitä on tehnyt tai ei ole tehnyt. 

Vierailija
5/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne baariin.

Vierailija
6/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:46"]

Mikä hitto mun on? Aina pakko vongata. Viimeksikin kahta. Varattua! Ei tietenkään lähteneet. No toinen on yrittänyt mua aikaisemmin ja toinen flirttaili härskisti koko illan. Mutta silti. Kyllä taas hävettää. Miten opin irti tavasta? Pikkukännissä teen aina niin ja ihan väärille miehille.

[/quote]

Luulen, että ei siinä ole kyse tavasta, vaan hyväksynnän ja kelpaamisen tarpeesta - tärkeä ero. Ja irti siitä voit ehkä päästä sen kautta, että vakuutut syvästi siitä, että olet arvokas ja rakas ihminen :) Sellaisen kokemuksen voit löytää oheisesta lyhyestä mutta koskettavasta videosta, suosittelen lämpimästi: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
7/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi kerralla vonkaat vain sellaista, joka oikeasti kiinnostaa. Siitä vois sit tullakin jotain.

Vierailija
8/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs lopettaa. Go for it.

Jos haluat olla vähemmän aloitteellinen, niin silmäpelillä saat miehet tulemaan luoksesi.

Vierailija
9/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kuulostaa nololta. Itse en vonkaa baarissa ketään mutta joku pakkomielle mullakin on aina lähtä jonkun kanssa sieltä kotiin. Jos tulen yksin, tuntuu kuin ilta olisi epäonnistunut. Teen kylläkin asian hienovaraisesti. Yleensä nappaan jonkun tanssilattialta kun ensin on tullut 100% selväksi että mies on myös kiinnostunut jatkamaan iltaa kanssani. Sen jälkeen saatan kysyä suoraan että lähdetäänkö meille.

Vierailija
10/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla miesten pyytämisen mukaan baarista.

Vierailija
11/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouh, sympatiaa. Minustakin tulee humalassa seksuaalisesti hyökkäävä ja myöhemmin sitten hävettää. Tosin nykyään ei niinkään, kun olen ollut onnellisesti avoliitossa jo pari vuotta. Suhde tosin sai alkunsa niin, että humalassa vain menin ja otin. Joskus voi käydä iloisestikin.

Vierailija
12/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:12"]

No toi kuulostaa nololta. Itse en vonkaa baarissa ketään mutta joku pakkomielle mullakin on aina lähtä jonkun kanssa sieltä kotiin. Jos tulen yksin, tuntuu kuin ilta olisi epäonnistunut. Teen kylläkin asian hienovaraisesti. Yleensä nappaan jonkun tanssilattialta kun ensin on tullut 100% selväksi että mies on myös kiinnostunut jatkamaan iltaa kanssani. Sen jälkeen saatan kysyä suoraan että lähdetäänkö meille.

[/quote]

heh, ei toi nyt niin kovin hienovaraiselta kuulosta :)

Vierailija
13/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut samanmoiset: jatkakaa ihmeessä! :) m26

Vierailija
14/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Kyllähän nämä miehet on osoittaneet olevansa kiinnostuneita, ainakin vähän aikaisemmin. Mutta ei sit välttämättä lähdekään. Mä olen suoraan kysynyt, mihin mies on menossa ja haluaako hän tulla mun luokseni. Useammin tietysti on halunnut, mutta torjunnat nolottavat. 

ap

Vierailija
15/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi myös vaarallista siinä mielessä, jos lähtee jonkun mukaan että vaan sammuisi toisen nurkkiin. Voi tulla raiskatuksi, jos äijä onkin olettanut että sen seksin vuoksi daami lähti mukaan.

Vierailija
16/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:24"]

Onhan toi myös vaarallista siinä mielessä, jos lähtee jonkun mukaan että vaan sammuisi toisen nurkkiin. Voi tulla raiskatuksi, jos äijä onkin olettanut että sen seksin vuoksi daami lähti mukaan.

[/quote]

En sammu nurkkiin, en juo niin paljon, ja tunnen kyllä miehet jostakin tai sitten paremmin ennen sitä.

ap

Vierailija
17/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako miinuspeukuttajat että ap:n ei kannata lopettaa vonkaamista??

Vierailija
18/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt missään nimessä lopeta. Mutta siis sinkkumiehiä voisit kyllä pokata.

Vierailija
20/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toinen on yrittänyt mua aikaisemmin ja toinen flirttaili härskisti koko illan."

Mikä esimerkiksi näiden kahden suorassa kutsumissea mukaan "kotijatkoille" oli noloa?

Miksi näiltä kahdelta saadut "pakit" ovat mitenkään noloja?

Tilanteesihan on ollut todella selkeä, kun nämä kaksi ovat (melko) suoraan osoittaneet olevansa kiinnostuneita, on vain sitten moraalikrapula iskenyt... Oliko näillä miehillä sormukset sormissa?

Miehiä saa ja pitää pyytää mukaan, aivan samoin kuin miehet saavat ja tulee tehdä aloitteita ravintoloissa etc., paikoissa missä yleensä ollaan vapaita ja etsitään seuraa.

Luuletteko te että miehille on jotenkin helpompaa pyytää naisia mukaansa?

Luuletteko te että miehet eivät kokisi "pakkeja" noloina?

Tosin jos pyytäisin mukaan naista joka olisi avoimesti ilmoittanut/osoittanut olevansa kiinnostunut, niin se ei tuntuisi pätkääkään nololta. Mutta koska mitään avoimia kiinnostuksen osoituksia/ilmoituksia en saa tai tule saamaan, niin en tietenkään voi olla ihan varma.

Vaikka asiallisten ehdoitusten tyrmäykset (pakit) pitäisi ottaa vastaan ilman häpeää... niin häpeän itse silti syvästi jokaista kertaa kun olen saanut pakit. Häpeän enemmän että olen koskaan tehnyt yhtään aloitetta, kuin että jos en olisi ikinä uskaltanut/kehdannut tehdä yhtäkään aloitetta. Etsin nykyään naisseuran sieltä mistä sitä saan ja tyydyn siihen mitä minulle on tarjolla, en siis käy Suomessa ulkona missään.

41vm