Miten saan yhteyden tuonpuoleiseen?
Otsikossa kysymys. Haluaisin saada yhteyden edesmenneeseen isoisääni, joka kuoli ennen syntymääni.
Kommentit (52)
En usko että mitenkään. Kristinuskossahan tuollaisen yrittäminenkin on kielletty.
On kaiken maailman meedioita, jotka sanovat saavansa yhteyden asiakkaansa kuolleisiin omaisiin, mutta tuskin noin on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei onnistu, koska isosisäsi on jo seuraavassa elämässään, eikä välttämättä edes tällä planeetalla.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Siinä käy niin, että "isoisä" johon meedio luulee saavansa yhteyden on poikkeuksetta demoni, joka esittää isoisääsi. Sen jälkeen sillä on portti auki sun elämään ja se tulee pikkuhiljaa tuhoamaan sut. Raamattu kieltää ottamatta yhteyttä kuolleisiin ja syystä.
Voi höpön löpön kun meedio ei ota yhteyttä keneenkään. No, te tulette näkemään, turha tästä on väitellä .
Et voi saada yhteyttä kuolleeseen millään tavalla. Huijatuksi voit joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva saada sinne yhteys.
Egyptilaisissa haudoissa oli usein ns. Falce Door, ja sen kautta saattoi ainakin jättää viestejä rakkailleen, itseasiassa minusta jopa pyytää menestystä itselleen, olettaen, että he olivat todellakin täydellisinä ikuisessa elämässä. Ihmisen eräs olemus on Sielu Ba, ja Ba on vapaa kuin lintu. Asettumaan mihin haluaa. Yleensä ottaen Ba on taivaassa, siellä missä sieluruumiskin, erotuksena hautaan jäävästä.
Mutta Falce Doorin kautta voi saada yhteyden tuonpuoleiseen!
Tämä on vain osa minusta niin täydellistä....
Falce Door kuulostaa hauskalta tanssilta. Opetetaanko sitä jossain?
Se on vain käännos siitä asiasta. Ei sen nimi oikeasti ole Falce Door. Mutta voit etsiä tuolla sanalla.
Ikuinen elämä on yleensä ottaen paikassa nimeltä Sekhet-htep. Tuo litterointi taas ei ole alkupperäisillä merkeillä, mutta ymmärrät kai, että tanssi tietysti sisältyy siihen mikä on täydellistä ja ilo. Täydellistä ja valo. Jos sitä kysyit.
https://www.pinterest.es/pin/28569778871812511/
Egyptian "Falce Door"
Huom!
Itseasiassa monet ovat ryövänneet, -tavalla ja toisella- ajatuksissaan nämä asiat alkuperäisistä merkityksistään.
Se on "GATE", mutta se ei varmasti johda sinua mihinkään sen ihmeellisempään erilaiseen voittoon tai tappioon, ellet Tunne Jumalaa, Mitä on jumala - NETER-, niin kuin se vaivoin kääntyy alkuperäisistä "hieroglyfeistä".
Täydellinen, Valo ilo......
Alkuun kannattaa varmistua ettei isoisä ole jo lähipiirissä esim vaikka kissan asussa. Lähtisin vasta sen jälkeen yrittämään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voi höpön löpön kun meedio ei ota yhteyttä keneenkään. No, te tulette näkemään, turha tästä on väitellä .
Jos olet näin varma asiasta niin suosittelen kokeilemaan itse. Otappa vaikka ns. spirit box tulille ja katso mitä tapahtuu kun demonit alkaa pyöriä sen ympärillä. Nämä eivät todellakaan ole mitään leikin asioita tai mielikuvituksen tuotetta. Aina käy huonosti jos näiden kanssa leikkii. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kuolemalla.
Ihmisen pystyy elvyttämään ..jos ei ole ollut kuoleena liian kauan
Lahjo lääketieteen kandi pysäyttämään sydämmesi pariksi minsaksi.
Viilentäkää ensin keho mahd kylmäksi.
Sit vaan kandi elvyttää!!!
Sano grandpaalle terkkui!!!!
Ihminen ei voi puhua kuolleille, ei edes "meedio". Jos jonkinlaisen yhteyden saat, se ei ole ihmissielu vaan demoni, joka matkii tätä kuollutta.
Vain Jeesus voi puhua suoraan kuolleille.
Ei kannata edes yrittää avata yhteyttä.
Kokeile klassista spiritualistista istuntoa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemalla.
Yksi tai kaksi kertaa elvytät.
Minä kaitsen sinut.
Minä puin sinut.
Yksi tai kaksi kertaa elvytät
Rotesranttina olen sitä mieltä, että vainajiin et saa tässä elämässä yhteyttä. Voit maksaa kaiken maailma huijareille, mutta rahat menee. Katoliseen hapatukseen tai hindujuttuihin tms. ei kannata sortua.
Älä tee sitä. Raamattu kieltää vakavasti ja ehdottomasti ottamasta yhteyttä vainajahenkiin eli tuonpuoleiseen. Siellä on vastassa vain demonit, jotka tekeytyvät esim. läheiseksi ihmiseksi. Ne kietovat ihmisen niin, että siitä siteestä ei pääse irti millään muulla kuin Jeesuksen avulla. Demonien päämääränä on tuhota ihminen ja hukuttaa hänen sielunsa helvettiin. Ensin se tietysti kiehtoo ihmistä vetoa ulla tavoilla ja antaa kauniit lupaukset. Itse saatanakin tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Raamattu kieltää vakavasti ja ehdottomasti ottamasta yhteyttä vainajahenkiin eli tuonpuoleiseen. Siellä on vastassa vain demonit, jotka tekeytyvät esim. läheiseksi ihmiseksi. Ne kietovat ihmisen niin, että siitä siteestä ei pääse irti millään muulla kuin Jeesuksen avulla. Demonien päämääränä on tuhota ihminen ja hukuttaa hänen sielunsa helvettiin. Ensin se tietysti kiehtoo ihmistä vetoa ulla tavoilla ja antaa kauniit lupaukset. Itse saatanakin tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Että jumala -NETER- olisi ikuinen kärsimys?
EI OLE!
Spiritismi. Mutta en tiiä saatko välttämättä yhteyden haluamaasi henkilöön. En ole mihinkään asiasta puhunut, mutta nuorempana (13-19.v) tuli "pelattua" (paremman sanan puutteessa, koska ei sitä voi ottaa yhtä kevyesti kuin jotain peliä) useamman kerran. Ei tarvitse uskoa, mutta oon saanut yhteyden johonkin kyseisellä pelillä useamman kerran. Eri ystävien kanssa, eri elämäntilanteissa. Tapahtuu asioita joita en voi tänäkään päivänä järjellä selittää. En enää uskaltaisi (30.v) koska luulen että flippaisin totaalisesti jos joutuisin kokemaan vastaavia asioita. Nuorempana sitä osaa olla kevytmielisempi asioiden suhteen. Tutustu aiheeseen monesta lähteestä, noudata ohjeita ja "kunnioita peliä". Kaverin psyyke ei meinannut kestää, muistan vielä kuinka hän pienesti sekosi kesken pelin ku ei ollut varautunut että jotain oikeesti voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemalla.
Yksi tai kaksi kertaa elvytät.
Minä kaitsen sinut.
Minä puin sinut.
https://www.pinterest.es/pin/81275968254092015/
Minä puin sinut:: ja minä kaitsin sinut.
Kunnes olet ja olit Täydellinen
Tai
Et.
Minä kaitsen sinut!
Minä puin sinut!
Yksi tai kaksi kertaa elvytät
https://www.pinterest.es/pin/81275968254092015/
Minä puin sinut:: ja minä kaitsin sinut.
Kunnes olet ja olit Täydellinen
Tai
Et.
Tai
Ya not the life. !
Älkää missään nimessä sekaantuko spiritismiin, meedioistuntoihin, ennustamiseen ja noituuteen. Raamatussa selvästi kielletään tällainen yhteydenpito tuonpuoleiseen. Jos olet sekaantunut tällaiseen, niin Jeesus on ainoa, joka voi vapauttaa sinut.
Kännykällä. #666 suuntanumero eteen.