Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: saako lastenhoitaja bilettää?

Vierailija
23.11.2014 |

Millaisia ajatuksia teissä herättää jos näette lapsenne hoitajan (päiväkodista/pph) kaupassa ostamassa vaikka siksarin tai lavan kaljaa? Onko eri juttu jos näette hänet Alkossa ja hoitaja ostaa pullon tai pari viiniä?

Tai jos näette hoitajan baarissa, joko hiprakassa tai selvästi päihtyneenä. Esim. tanssimassa, ottamassa shotteja, laulamassa karaokea tms.

Vaikuttaako reaktioosi onko hoitaja 20 vai 40v? Töissä kuitenkin tunnollinen, iloinen ja muutenkin kiva hoitaja josta lapset tykkää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:49"]

Saako opettaja bilettää?

Saako pappi bilettää?

Saako hautausurakoitsija bilettää?

Saako sairaanhoitaja bilettää?

Saako kaupan kassa bilettää?

Saako kenkäkauppias bilettää?

Saako 70-vuotias bilettää?

Saako raskaana oleva bilettää?

Saako raskaana olevan mies bilettää?

[/quote]

Saako bilettää?

Vierailija
2/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:44"]

V***u mikä kysymys :D Niin kauan, kuin se lastenhoitaja ei biletä hoidettaviensa kanssa (joo, karkki- ja mehukatti -henkiset lastenkutsut olkoot asia erikseen) niin ainakin mulle on yks hailee, miten hoitaja haluaa vapaa-aikansa viettää.

[/quote]

Ei todellakaan mitään sokeripommikestejä minun lapselleni saa hoitaja järjestää! Typerä vertaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön kysymys.

Vierailija
4/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:44"]

V***u mikä kysymys :D Niin kauan, kuin se lastenhoitaja ei biletä hoidettaviensa kanssa (joo, karkki- ja mehukatti -henkiset lastenkutsut olkoot asia erikseen) niin ainakin mulle on yks hailee, miten hoitaja haluaa vapaa-aikansa viettää.

[/quote]

Ei todellakaan mitään sokeripommikestejä minun lapselleni saa hoitaja järjestää! Typerä vertaus.
[/quote]
Te sokerihysteerikot oottekin ihan oma lukunsa.

Vierailija
5/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, kukin tehköön vapaa-ajalla mitä lystää.

Vierailija
6/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nyt sillä hoitajalla nyt oma elämäkin olla!

Vierailija
7/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha näitköhän mut vkl viihteellä! :D Yhden lapsen isä tuli vastaan, moikattiin vaan. Terv. Nuori lto

Vierailija
8/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä omiin tekemisiin, eikä vahtia muiden tekemisiä.

Vierailija
9/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta tehköön mitä tahaansa vapaa-ajalla, kunhan lakia ei riko (esim. käytä huumeita).

Vierailija
10/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran näet lastenhoitajan Alkossa tai baarissa, niin olethan silloin itsekin samassa paikassa...

Vierailija
11/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:41"]

Jos kerran näet lastenhoitajan Alkossa tai baarissa, niin olethan silloin itsekin samassa paikassa...

[/quote]

Monesti kyllä Alkot jotka on esim. Prisman tai Citymarketin yhteydessä on sellaisia, että ohikulkijat näkee hyvin sisälle. Ainakin täällä missä minä asun...

Vierailija
12/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa sillä hoitajallakin olla oma elämä ja vapaa-aika! Ihan yhtälailla ne kaikki lääkärit, poliisit, sossut ja kaikenmaailman muutkin ammattien edustajat sielä viihteellä silloin tällöin käyvät. :D
Ei kai sillä mitään merkitystä ole työn kannalta, jos ko. henkilöllä ei ole seuraavana päivänä työpäivää..

Vierailija
13/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako opettaja bilettää?

Saako pappi bilettää?

Saako hautausurakoitsija bilettää?

Saako sairaanhoitaja bilettää?

Saako kaupan kassa bilettää?

Saako kenkäkauppias bilettää?

Saako 70-vuotias bilettää?

Saako raskaana oleva bilettää?

Saako raskaana olevan mies bilettää?

Vierailija
14/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan se ja sama mitä tekevät vapaa-ajalla, kunhan töissä eivät ole humalassa eivätkä krapulassa.

Vierailija
15/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin taannoin opettajana pienellä paikkakunnalla. Annahan olla, kun menimme työporukan kanssa ravintolaan. Siinä tuli jos jonkinlaista kyläläistä tilittämään asioistaan ja puhumaan lapsistaan. Parhaita tapauksia taisi olla sellaiset, jotka tulivat itse juopuneena selittämään, että nytpä nähtiin opettajia ravintolassa.

Sittemmin muutin isolle paikkakunnalle ja kas kummaa - täällä saa olla ihan rauhassa viihteelläkin. Korkeintaan tutut oppilaiden vanhemmat tai täysi-ikäiset opiskelijat vain tervehtivät tai vaihtavat muutaman sanan.

Vierailija
16/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:53"]

Työskentelin taannoin opettajana pienellä paikkakunnalla. Annahan olla, kun menimme työporukan kanssa ravintolaan. Siinä tuli jos jonkinlaista kyläläistä tilittämään asioistaan ja puhumaan lapsistaan. Parhaita tapauksia taisi olla sellaiset, jotka tulivat itse juopuneena selittämään, että nytpä nähtiin opettajia ravintolassa. Sittemmin muutin isolle paikkakunnalle ja kas kummaa - täällä saa olla ihan rauhassa viihteelläkin. Korkeintaan tutut oppilaiden vanhemmat tai täysi-ikäiset opiskelijat vain tervehtivät tai vaihtavat muutaman sanan.

[/quote]

Aika tylsää, jos on viihteellä yksin eikä kukaan tule juttelemaan. Näköjään sinä pidät sellaisesta, itselle tuo olisi kamalaa olla niin, että korkeintaan tervehditään, muuten ei mitään mielenkiintoa.

Vierailija
17/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:53"]

Työskentelin taannoin opettajana pienellä paikkakunnalla. Annahan olla, kun menimme työporukan kanssa ravintolaan. Siinä tuli jos jonkinlaista kyläläistä tilittämään asioistaan ja puhumaan lapsistaan. Parhaita tapauksia taisi olla sellaiset, jotka tulivat itse juopuneena selittämään, että nytpä nähtiin opettajia ravintolassa. Sittemmin muutin isolle paikkakunnalle ja kas kummaa - täällä saa olla ihan rauhassa viihteelläkin. Korkeintaan tutut oppilaiden vanhemmat tai täysi-ikäiset opiskelijat vain tervehtivät tai vaihtavat muutaman sanan.

[/quote]

Aika tylsää, jos on viihteellä yksin eikä kukaan tule juttelemaan. Näköjään sinä pidät sellaisesta, itselle tuo olisi kamalaa olla niin, että korkeintaan tervehditään, muuten ei mitään mielenkiintoa.
[/quote]

Yksin? Oman seurueen kanssa ollaan viihteellä. En tosiaan kaipaa siihen ketään oppilaani vanhempaa koko illan juttuseuraksi, ellei olla muutenkin tuttuja myös vapaa-ajalla.

Vierailija
18/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:41"]

[/quote]

Monesti kyllä Alkot jotka on esim. Prisman tai Citymarketin yhteydessä on sellaisia, että ohikulkijat näkee hyvin sisälle. Ainakin täällä missä minä asun...
[/quote]

Sieluni silmin voin nähdä AV-mamman kytistävän Prisman käytävällä Alkon asiakkaita. Varmaan samainen AV-mamma väijyy viikonloppuisin baarien läheisyydessä ja yrittää bongata lastenhoitajaa menemässä baariin.

Vierailija
19/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parikymppinen ja mua hävettää ostaa kaljaa jos hoitolapsien vanhemmat on samaan aikaan kaupassa. :D Noloa joo, jospa tästä pääsis yli. Vapaalla saa olla vapaasti.

Vierailija
20/21 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi