Hyi kamala tota Ruotsin lapsimurhaajajuttua!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008294109.html
Jos kerran perheellä on ollut alibi ja siihen jopa todisteita ja vuosi murhan jälkeen tuo 13- vuotias myöntänyt raiskanneensa 3- vuotiaan ihan samalla alueella. (sam a poika kytkeytynyt myös murhacaseen) Miten Ruotsin poliisi on voinut vain sivuuttaa nuo asiat?
Kommentit (10)
Miksi ne pojat kertoili nähneensä jotain puukotuksia jos kerran se uhri kuoli vain hukuttamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pojat kertoili nähneensä jotain puukotuksia jos kerran se uhri kuoli vain hukuttamiseen?
Siksi kun olivat syyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tuskin kerrottiin kaikkea. Ehkä uhria puukotettiin ja yritettiin hukuttaa sitten. Tai hukutettiin ja vielä vedessä puukotettiin.
Artikkelista sai myös sen kuvan että lapsia painostettiin aika kovasti.
Olen itse ollut 10- vuotiaana todistamassa väkivallantekoa, johon liittyi puukko. Kuulustelu oli heti seuraavana päivänä ja olin niin shokissa etten osannut sanoa oikein yhtään mitään. En ollut sillä hetkellä varma edes siitä näinkö puukkoa tekijän kädessä (näin kyllä, mutta se kuulustelu oli liikaa siinä hetkessä). Tai siis todistuksenanto, minua ei syytetty mistään.
ap
Median täytyi leimata valkoiset lapset murhaajiksi
Se on aina huono, jos panostetaan tunnustuksen saamiseen sen sijaan, että tutkittaisiin jälkiä eli tehtäisiin hyvää poliisityötä alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Nauttiko 13-vuotias suojaväriä?
Id'io'otti
Vierailija kirjoitti:
Se on aina huono, jos panostetaan tunnustuksen saamiseen sen sijaan, että tutkittaisiin jälkiä eli tehtäisiin hyvää poliisityötä alusta alkaen.
Onkohan niissä kuulusteluissa ollut esim lapsipsykologia mukana? Tuohan on todella stressaavaa lapsille. Ovat olleet niin nuoria että hädin tuskin edes ovat ymmärtäneet mitä siellä on tapahtunut saati sitten että olisivat kyenneet muodostamaan aivoissaan selkeää kuvaa tapahtumista.
Ja toi koko kuvio on ihan hämärä. On alibi, mutta jotain ne pojat on nähneet silti. Onko sitä uhria ensin lyöty ja sitten myöhemmin tapettu vai mitä ihmettä? Kamala oikeusmurha joka tapauksessa.
Ruotsin siat on ehkä huonoin poliisiorganisaatio maailmas.