Ottaisitko rokotuksen ylipainoa vastaan ?
Koronarokottamat sairaanhoidon kuormittajat vetoavat siihen, että hoidetaan ylipainoistenkin lihavuudesta aiheutuvia sairauksia, miksi siis rokottamuudesta johtuvaa sairaanhoidon kuormittamista arvostellaan.
Minusta kyseessä ei ole ollenkaan sama asia. Ylipainosta pois pääseminen on huomattavasti vaikeampaa kuin koronarokotuksen ottaminen. Jos pääsisin ylipainosta eroon ilmaisella rokotuksella niillä riskeillä mitä koronarokotukseen liittyy, niin toki sellaisen rokotuksen heti ottaisin.
Mites te muut ylipainoiset ?
Kommentit (9)
Puolijuoksua lyllertäisin heti hakemaan.
En todellakaan ottaisi. Eläisin terveellisemmin niinkuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ottaisi. Eläisin terveellisemmin niinkuin nytkin.
Jatkan vielä että tää oliki ylipainoisille tarkotettu, en huomannu.
Jos rokotuksella saisi kaikki ylipainosta tulevat haittavaikutukset pois samoin kuin koronarokotuksella suojaa itsensä koronan haittavaikutuksilta, niin hulluhan se olisi, joka ei rokotetta ottaisi.
Ottaisin seuraavat rokotukset ilosta itkien:
- Lihavuutta vastaan
- Siron luustorakenteen saamiseksi
- Paremman ihon ja napakampien kudosten saamiseksi
- Uniikkien (mutta eurooppalaisittain kauniiden), symmetristen kasvonpiirteiden saamiseksi
- Paksujen hiusten saamiseksi
- Pituuden kasvattamiseksi
- Kaikkia pitkäaikaissairauksia vastaan (syövät, Parkinson, MS-tauti jne.)
- Kaikkia tappavia tauteja vastaan (ne, mitä jo nykyään saadaan, ja sit koronaa vastaavat)
Tuossa järjestyksessä. Ihan hirveää, mutta mun elämäni olisi aivan ihanaa, jos olisin kaunis. Olin nuorena lupaavasti hyvän näköinen, kun ei "sukurasitteet" vielä näkyneet - nyt mulla on ällöttävät löysät ihonalaiskudokset ja vaikken ole koskaan ollut ylipainoinen, iho roikkuu kuin seitsemänkymppisellä, vaikka olen vasta 30-vuotias. Rinnatkin kuin olisin riiputtanut itseäni niistä puunoksassa. Kasvot ovat erittäin epäsymmetriset, hiukset ohuet ja niitä on pakko pitää lyhyenä vaikka mun kolholle olemukselle pitkä tukka sopisi paljon paremmin.
Saiskohan tulevaisuudessa myös rokotuksen tyhmyyttä ja typeryyttä vastaan ?
Rokote pitää ottaa ennaltaehkäisevästi eli minun kohdallani olisi jo myöhäistä. Toki olisihan se helppo ihmelääke kauhean kiva.
Vierailija kirjoitti:
Saiskohan tulevaisuudessa myös rokotuksen tyhmyyttä ja typeryyttä vastaan ?
Tätä nyt ei ainakaan porukka uskaltaisi ottaa :D olisihan se kauheaa jos persoona muuttuisi
Kyllä ottaisin. Mutta sellaista rokotetta tuskin tulee, koska ylipainokammoisilta menisi elämäntarkoitus.