Lue keskustelun säännöt.
Olen aloittanut uuden harrastuksen, tapaan jo kavereita aika normaalisti ja olen lähdössä laivalle pian. Mukavaa kun nyt uskaltaa jo vähän elää normaalia elämää
01.10.2021 |
Vai olenko nyt itsekäs ihminen, kun en ole pelkästään kotona?
Kommentit (4)
No jaa. Näet sitten, miten käy. Koronaa on enemmän kuin koskaan ennen. 10% testissä käyneistä on positiivisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Näet sitten, miten käy. Koronaa on enemmän kuin koskaan ennen. 10% testissä käyneistä on positiivisia.
Jännä juttu, ei ilmeisesti korona tartu mun harrastuksessa, kun syyskuun alusta harrastanut sitä ja yhtään koronatapausta ei oo tullut ilmi. Eikä ilmeisesti mun töissäkään oo tarttunut.
Sieltä laivoilta voi tuoda tuliaisina paljon pahemmankin taudin tai voi kuolla alkoholimyrkytykseen. Muista siis tolkku juomisessa ja vaadi kumin käyttöä sängyssä.
Normaalia elämää nyt vasta? Mä oon elänyt normaalisti koko korona-ajan, mitä nyt maskia käyttänyt. Mitä ihmettä sä olet könnännyt lähes kaksi vuotta pelkästään kotona?? Vai tarkoitatko että normaali elämään kuuluu laivalla seilailu? Jos, niin mä en sitten näköjään ole koskaan elänyt normisti.