Mitkä ovat palstan ketjut joiden suurta suosiota et ymmärrä?
Astrologia. Kristillinen mystiikka. Tasoteoriat johdannaisineen tulevat ensimmäisenä mieleen.
Kommentit (20)
Lähetä terveiset!
Se on kummallinen.
Munsalan kansallispuku
Mies söi lasten vanukkaat
Lähinnä kaikki suositut ketjut ovat täynnä suurtä ymmärtämättömyyttä miten elämän lait ylipäätään toimivat ja populismia tällä palstalla.
Damiano-ketju, jossa olen itsekin mukana. En ymmärrä, miten 22 v. nuorukainen voi lumota hetkessä ison määrän aikuisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit ja kaikki tosi-tv -ohjelmat.
Sata kertaa tämä.
Joissa kysytään jotain kengännumeroa. Vastaukset sitten vaihtelevat 35 ja 48 välillä.
Niin mitä sitten? Ilman tietoa iästä, sukupuolesta tai yhtään mistään.
En ymmärrä miksi ihmiset lankeavat aina samoihin trolleihin, esimerkkinä tasoteoriahullu, kiltit pojat-hullu jne.
Suurin osa niistä avauksista poistetaan, jotka saavuttaisivat suuren suosion. Ylipäätään suurin osa avauksista poistetaan. On tämä ihana keskustelupaikka!
Telkkariohjelmat. Siis mitä helvettiä oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset lankeavat aina samoihin trolleihin, esimerkkinä tasoteoriahullu, kiltit pojat-hullu jne.
Minä taas en ymmärrä miksi joillakin menee alapää ihan hiekkaiseksi monista huumoriketjuista, joihin tuo kilttipoikakin mielestäni kuuluu.
Mulle nää Sofia/Stefu/Maisa ym. ketjut. En lue Seiskaa, enkä tiedä näistä henkilöistä mitään, eikä kiinnostakaan. Tiedän heidän olemassaolonsa lähinnä tältä palstalta, mutta en lue ketjuja, ihmettelen vain niiden pituutta ja yleisyyttä.
Ne, kun pitää vaihtaa joku sana esim. isoisä. Ei vaan tajua mikä siinä on muka hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lankea. Se on hauskaa trollata trollia, joka ei tajua tulevansa trollatuksi.
Koronarokotusketjut, Maisa-ketjut, Ensitreffit alttarilla ja muut tositv-ketjut.
Miksi Emmerdalessa ja Miksi salkkareissa. En ole avannut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle nää Sofia/Stefu/Maisa ym. ketjut. En lue Seiskaa, enkä tiedä näistä henkilöistä mitään, eikä kiinnostakaan. Tiedän heidän olemassaolonsa lähinnä tältä palstalta, mutta en lue ketjuja, ihmettelen vain niiden pituutta ja yleisyyttä.
Turhista julkkiksista puhutaan ihmeellisen paljon. Lehdissäkin niistä näkee jatkuvasti otsikoita. En tosiaan tajua miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveiset!
Se on kummallinen.
Joo, tää menee kans mun ymmärryksen yli! Miksi ihmiset lähettävät terveisiä jollekin henkilölle, joka ei koskaan tule noita terveisiä saamaan, koska ei joko tiedä koko ketjun olemassa olosta, ei ole kiinnostunut lähettäjän terveisistä, tai ei tajua siitä oikeasta viestistä, että se on hänelle! Sitten siellä vielä tyypit kommentoi näitä terveisiä ikään kuin olisivat tunnistaneet, että heitä on tavoiteltu. Tyyliin: "Olen kaivannut sinua 90-luvulta asti, rakas." ja siihen vastaus: "Minäkin sinua - toivottavasti tiemme vielä kohtaavat." Ja sitten parhaassa tapauksessa kumpikin osapuoli kuvittelee tavoittaneensa oikean henkilön. Mua ihan karmii, kun ajattelen kaikenmaailman psykopaattinarsistit pläräämässä tuota ketjua läpi ja kuvittelemassa, miten heidän uhrinsa siellä heitä kaipailevat, jos sattuu olemaan jossain viestissä jokin yksityiskohta sellainen, joka heihin sopii; "Rakastin sinua, S." --> "Mun nimi on Sakke! Tää on varmaan Tiinalta! Jes! Miettii mua vieläkin!"
Kaikki sellaiset, missä puretaan omaa pahaa oloaan toisiin ja haukutaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveiset!
Se on kummallinen.
Joo, tää menee kans mun ymmärryksen yli! Miksi ihmiset lähettävät terveisiä jollekin henkilölle, joka ei koskaan tule noita terveisiä saamaan, koska ei joko tiedä koko ketjun olemassa olosta, ei ole kiinnostunut lähettäjän terveisistä, tai ei tajua siitä oikeasta viestistä, että se on hänelle! Sitten siellä vielä tyypit kommentoi näitä terveisiä ikään kuin olisivat tunnistaneet, että heitä on tavoiteltu. Tyyliin: "Olen kaivannut sinua 90-luvulta asti, rakas." ja siihen vastaus: "Minäkin sinua - toivottavasti tiemme vielä kohtaavat." Ja sitten parhaassa tapauksessa kumpikin osapuoli kuvittelee tavoittaneensa oikean henkilön. Mua ihan karmii, kun ajattelen kaikenmaailman psykopaattinarsistit pläräämässä tuota ketjua läpi ja kuvittelemassa, miten heidän uhrinsa siellä heitä kaipailevat, jos sattuu olemaan jossain viestissä jokin yksityiskohta sellainen, joka heihin sopii; "Rakastin sinua, S." --> "Mun nimi on Sakke! Tää on varmaan Tiinalta! Jes! Miettii mua vieläkin!"
Tämä ketju pitäisikin poistaa, vain yksinkertaiset kirjoittaa sinne, ja joukossa voi olla muutama hullu joka innostuu ”terveisistä”
Salkkarit ja kaikki tosi-tv -ohjelmat.