Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meilläpä onkin lounaaksi eines-pinaattilättyjä

Vierailija
23.11.2014 |

sori, oli pakko :D siihen toiseen kejuun viitaten . nämä ovat kuitenkin KruunuHerkku-merkkisiä, luomua ja voin sanoa että paljon parempia ja isompia kuin Saarioisen ! lisäksi on itse tehtyä muussia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh mitä WT porukkaa!

Vierailija
2/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä oli eines tommaattsoppaa ja ei itse leivottua leipää. Lapsiparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on porokeittoa, kokonaan tehty puolivalmisteista eli teollista moskaa täälläkin. Poro ja kasvikset pakasteesta, päälle vielä Koskenlaskijaa.

Vierailija
4/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joulutorttuja

Vierailija
5/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu siitä, miten einesten KANSSA tarjotaan. Minusta ei ole mikään synti välillä paistaa vaikka einesmaksalaatikko kun sen ohessa on vaikka luomuporkkanaraastetta, kurkkua ja keitettyjä munia. Siinä vaiheessa mennään pahasti pieleen kun lautaselta ei löydy mitään luonnollista ja ravinteikasta (vaan yleinen ateria on tyyliin ranskikset ja makkaraa).

Vierailija
6/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä syödään tänään Malagassa Ravintolassa
Sori oli pakko sanoa :)

Vierailija
7/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:27"]

sori, oli pakko :D siihen toiseen kejuun viitaten . nämä ovat kuitenkin KruunuHerkku-merkkisiä, luomua ja voin sanoa että paljon parempia ja isompia kuin Saarioisen ! lisäksi on itse tehtyä muussia

[/quote]

No kas, niinpä oli meilläkin pinaattilättyjä eikä jaksettu itse tehdä täälläkään. Kokkailut sitten illalla taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän