Millaiset joulukalenterit ostat/teet lapsellesi tänä vuonna?:)
Kommentit (19)
Lapsenlapselle 5v ostin Barbie legokalenterin.
5-vuotias sai synttärilahjaksi vähän aikaa sitten disneyn prinsessakalenterin. Muuten meillä on aina käytössä äitini 70-luvulla tekemä tonttutalo, johon laitan jonkun viestin, jonka perusteella pitää etsiä nami.
Scleich 6 vuotiaalle ja bodyshop 12 vuotiaalle.
11v tyttö teekalenteri Emotionista ja valitsi sen ihan itse.
Dumle...lapset ovat jo teinejä ja vanhin on jo 18v. ;) Itselleni ostan veikkauksen arpakalenterin.
Muumikalenterin missä tulee niitä hahmoja ja lisäksi sitte joku karkkikalenteri :) lapsi 2,5v
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:25"]Muumikalenterin missä tulee niitä hahmoja ja lisäksi sitte joku karkkikalenteri :) lapsi 2,5v
[/quote]
Hei mistä tollasia muumikalentereja saa? :-o ei oo tullu vastaan ainakaa perus cittariprismatarjoustalo kaupoissa.. :)
3-vuotias lapsi, sai tutuilta partiokalenterin.
Muumikalenterin, prismasta ostin. 2,5-vuotiaalle tulee.
2 tyttöä meillä 1,5v ja 3v. Saivat valita kaupasta tavis suklaakalenterit. Pienempi halusi barbi kalenterin ja isompi my little ponyn. Näiden lisäksi tehdään kovalevystä miehen kanssa talon mallinen joulukalenteri isoilla luukuilla ja lokeroihin tytöille, koruja, hiusjuttuja, tarroja, kylpyvärejä, rakeita ja konfetteja ja lasten tatuointrja..
Prismassa oon nähny muumikalentereita :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:16"]Kaljakorin saavat
[/quote]
Silloin 19-vuotias veljeni sai oikeasti kerran kavereiltaan kaljakorin joulukalenteriksi Mutta idea oli se, että kori kaljoineen oli valettu betoniin, vain muutama korkki oli malliksi jätetty näkymään.
Siinä oli kauhea työ kilkutella sitä betonia, jotta sai kaljapullon... Lopulta tehtiin niin, että kilkuteltiin esiin vain korkin kohta, ja juotiin olut pillillä :)
Teen itse kalenterin kolmelle lapselleni. Kukin ottaa vuorollaan pienen paketin seinälle kiinnitetystä kankaisesta lokerikosta. Sisällä pieniä juttuja...Tigerin krääsää, jokunen tikkari tms. Lisäksi lapsilla omalla rahalla ostetut suklaakalenterit halutessaan.
7 unohti lasten iät...kyseessä 9 v 6 v ja 3,5 v. :)
16v ja 13v. valitsivat Kinder-kalenterin.
Meillä on minun vanha tavara kalenteri, on sellainen kuusenmallinen seinälle ripustettava jossa kankaisia lokeroita. Lisäksi saa suklaakalenterin, ja yleensä tulee vielä mainosten mukana joku kuvakalenteri se tosin on sitten äidin. Tyttö nyt 3v
Meillä 3 lasta, 8,6 ja 4 vuotiaat. Ostettiin ihan tuikitavalliset suklaakalenterit. Lisäksi meillä kans käytössä seinälle,ripustettava "kangaskalenteri", johon itse laitan joka päivälle jonkun pienen "paketin". Lapset sis vuorotellen avaa siitä kalenterista päivät. Luukkuihin laitan ihan tavallisia juttuja; tikkareita, pieniä purkkapatukoita, suklaapatukoita, kolikon, kyniä jne. Ja kuten joku jo mainitsikin niin Tigerista saa kaikkea kivaa krääsää kalenterin täytteeksi. Laoset tykkää tosi paljon, ja minusta on ihana paketoida ja täyttää kalenteria.
Meidän 10v halusi scleish (kirjotetaankohan edes noin :)). Heppa kalenterin ja 7v halusi haribon karkkikalenterin.