Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ja äidit eivät viihdy tässä yhteiskunnassa?

Vierailija
23.11.2014 |

mitä tässä pitäisi oikein tehdä, että nuo lapsisurmat saataisiin loppumaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olisin kaivannut että lapset on edes yhden yön vaikka kerran kuussa tai kahdessa jossain tukiperheessä et oisin saanut vaan nukkua ja olisi ollut jotain minkä vuoksi jaksaa elää ja odottaa. Kodinhoitaja myös hyvä ajatus. Olen itse työtön ja tekisin 9€/pvä mielellään vaikka pyykkäystä jossain (yh-)lapsiperheessä silloin tällöin.  -21, se väsynyt kuopiolainen.

Vierailija
22/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen lapsiperheeseen yhteiskunnan tarjoama kotiapulainen. Ei tulisi edes kalliiksi, koska kotitöiden tekemiseen ei tarvita koulutusta ja kuka tahansa työtön sopii hommaan. 9 € päiväpalkalla saadaan samalla työttömyysluvutkin kauniimmiksi. Jokaisessa käpykylässäkin löytyy lapsiperheitä, joten asuinpaikkakaan ei estäisi työllistymistä kotiapulaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla kuin Suomessa ei lapsiperheitä passata niin hyvin! Tuet juoksee, naiset voi olla rauhassa kotona kolme vuotta, subektiivinen päivähoito. Jos ei näillä eväin jaksa tai kykene, saa mun puolesta sitten vaikka kuolla pois. Vähän sama, kuin jos kuolisi täyden jääkaapin eteen.

VITTU älkää olko tommosia itku-iikkoja!

Ja joo, mulla ei oo lapsia eikä tule, koska ei kiinnosta enkä taatusti jaksaisi.

Vierailija
24/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 07:07"]

Kaikkien ei pitäisi tehdä lapsia! Ja jos on uuvuksissa niin lapsiluvun voi jättää yhteen jne... Aina ei voi olettaa, että joku muu tukee. Oma vastuu!

[/quote]

Nimenomaan. Ihmisiltä puuttuu nykyisin taito, ja vielä enemmän halu, kantaa niistä omista teoista ja päätöksistä vastuu. Ei sitä voi ulkoistaa. Sitä vaan mennään, tullaan ja vihelletään välittämättä pätkääkään mistään tai kenestäkään muusta. Aina ja kaikesta sysätään syy ja seuraukset toisten niskoille ja oletetaan muilta apua ja tukea, jos ja kun joku asia ei olekaan kivaa. Itsekäs minäminä-ihminen kun ei vaan jaksa ja ei tämä arki nyt olekaan mun juttu.

Vierailija
25/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit vetävät huumeita ja viinaa?

Vierailija
26/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja ennen kaikkea äidit ahdistuvat tästä aina vaan jatkuvasta lamasta enemmän ja päätyvät hirmuisiin tekoihin.

Vierailija
27/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 08:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 07:59"]

Pelkästään uupunut äiti ei tapa!

[/quote]

Mutta uupumus voi johtaa mielenterveyden häiriöihin joissa äiti tappaa.

Lastensuojelua pitäisi kehittää. Nythän maine on se, että joko ei saa mitään apua tai lapset otetaan kokonaan pois (vaikka se ei olekaan todellisuutta). Mutta muutakin kuin mainetta pitää toki kehittää ja resursseja lisätä. Paljon matalan kynnyksen kevyttä tukitoimintaa!

[/quote]

Pitääkö teidän toistaitoisten sitten pukata niitä muksuja, jos se lapsiperhearki ja äitiys on teille noin ylivoimaisen vaikeaa?

Vierailija
28/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2