Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin oppia tankotanssia

Vierailija
22.11.2014 |

onko se miten vaikeaa? voiko opetella youtube videoita matkimalla? mistä saa sellaisen tangon ja miten sen saa kiinni kattoon?ja miten paljon tilaa sen ympärillä pitää olla? mahtuisiko makkariin kun olohuoneeseen ei kehtaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa, vastaukseni villejä veikkauksia.

Ei ole vaikeaa, voit oppia youtubesta. Tangon saa rautakaupasta, kokeile pulttausta sekä kattoon että lattiaan. Tilaa sen verran että  mahdut kovassa vaihdissa pyörimään käsillä tangosta kiinni pitäen käsivarret suorina vaakatasossa ilman että varpaat osuu mihinkään. Mahtuu makkariin jos olet tarpeeksi lyhyt.

Vierailija
2/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita molempii huoneisiin - taattu myynivaltti kun myyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alkeiskurssin käymistä. Kannattaa tutustua spin around the polen foorumiin, siellä me harrastajat ollaan :)

Vierailija
4/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin itse noin vuoden, ja kannattaa mennä ohjatuille tunneille! niin opit tekniikat ym oikein, ettet rasita itteäs, ja saat ohjastusta omalla tasollasi. Ja tanko kannattaa ostaa ihan kunnon tankokaupasta, esim. fitpoleissa hyvä pinta, onhan niitä sitten titaani ja muistaakseni kromipintaisiakin, mutteivat ohita fitpolea! ja rautakaupasta ei todellakaan kannata hankkia ainakaan aloittelijan tankoa, kun ei se pito ole mitenkään kehuttava, ja siksi voi sitten jäädä haaveet haaveiksi kun ei onnistu mikään..

ja kyllä kannattaa reilusti olla tilaa ympärillä, joissain liikkeissä kun ollaan esim. miltei vaakatasossa pyörimässä tangon ympärillä :) lisäksi vauhdinotot voi joskus vaatia tilaa..

varoitus jo aluksi, pidot sattuu aluksi ihoon, polttaa tavallaan, tulee ruhjeita ja mustelmia, mut se iho tottuu usein tosi nopeesti siihen :) kannattaa kokeilla, ihana laji! harmi ettei itsellä riittänyt aika ja muuton yhteydessä tanko ei mahtunutkaan uuteen kotiin :/ ohjatut tunnitkaan eivät halvimmasta päästä..

Vierailija
5/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat kaupungit järjestää kursseja, olin sellaisella ja oli tosi hauskaa mutta tosi rankkaa. Ei tarvi ees ite mitään välineitä kun käy tunneilla. Pari kertaa menee että tajuaa tekniikan ja helpot temput alkaa sujua, riippuu ihmisestä. Seuraavana päivänä vaikea nousta ylös:D Tarvii myös uskallusta, jossain vaiheessa kieputaan ylösalaisin ja täytyy luottaa omiin jalkoihin esimerkiksi, mutta hyvät opettajat opastavat kyllä oikein! Jatkoil hetken tunneilla mutten tuntenut sen enempää omaksi lajiksi mutta suosittelen kokeilemaan! Ja minulla ei ollut satujumppaa enempää tanssitaustaa:)

Vierailija
6/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:21"]onko se miten vaikeaa? voiko opetella youtube videoita matkimalla? mistä saa sellaisen tangon ja miten sen saa kiinni kattoon?ja miten paljon tilaa sen ympärillä pitää olla? mahtuisiko makkariin kun olohuoneeseen ei kehtaa.
[/quote] Mene kurssille, äläkä itse ala säätämään :DD käypi huonosti pian...
T: Tankotanssija 16v

Vierailija
7/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:30"]laita molempii huoneisiin - taattu myynivaltti kun myyt.
[/quote] "Myyt"?

Vierailija
8/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssille mars!

Vierailija
9/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tankoja mitä voi siirtää eli kun meillä on vain olkkarissa paljon tilaa. eikä sitä voi aina siinä pitää.

Vierailija
10/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:43"]

onko tankoja mitä voi siirtää eli kun meillä on vain olkkarissa paljon tilaa. eikä sitä voi aina siinä pitää.

[/quote]

on, mutta en itse jaksaisi omaa tankoa joka treenin jälkeen siirtää

-4

Vierailija
11/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaikeaa laittaa kiinni?

Vierailija
12/20 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/58/x-pole-sport tuossa tanko, mitä voi siirrellä :) suosittelen

-4

Vierailija
13/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos on lihava?

Vierailija
14/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:47"]http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/58/x-pole-sport tuossa tanko, mitä voi siirrellä :) suosittelen

-4
[/quote]
Wow!!!

Vierailija
15/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin, mutta olen niin karvainen etten kehtaa heilua napatopissa ja minishortseissa :(

Vierailija
16/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä tehdä pyöräily shortseissa ja rintsikoissa?

Vierailija
17/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:23"]minäkin haluaisin, mutta olen niin karvainen etten kehtaa heilua napatopissa ja minishortseissa :(
[/quote]

Ootko kuullu shaverista?

Vierailija
18/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:23"]minäkin haluaisin, mutta olen niin karvainen etten kehtaa heilua napatopissa ja minishortseissa :(
[/quote]

Ootko kuullu shaverista?
[/quote]

olen, mutta siitä se helvetti vasta irtoaakin, jos pitää joka paikka sheivailla. kutisee ja piikikäs, musta sänki on vielä rumempi. epilaattorilla karvat kasvaa viikossa ja vahauksiin, lasereihin yms ei ole varaa.

t.17

Vierailija
19/20 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go av-mamma go ja ei sitten verhoja ikkunoiden eteen!
T. naapuri

Vierailija
20/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Karvat on vielä ruskeita. Jätin harrastuksen kesken koska ei jaksanut 2krt viikossa sheivaa tunnin koko kropan. Ennen kuin menee treeneihin.

Ja se kulutuksen määrä, tulee kalliiksi kokoajsn ostaa höyliä.