Ärsyttää tulla vuosikymmenet pienillä tuloilla toimeen
Harmittaa olla pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä.
Kommentit (30)
Osaatko neuloa sukkia ? Tee eri kokoisia ja myy ! Varsin ennen joulua tekevät kauppansa ! Älä pyydä niin korkeaa hintaa kuin muut. Menevät kaupaksi. Amalia-sukat vai oliko Onerva naiselle sekä lapsille. Netistä ohjeet. Niistä voi pyytääkin sitten jo enemmän. Netistä löydät ohjeet. Siunausta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tähän pitäisi sanoa? Vaihtoehtoja on elämässä paljon ja jos haluat valita tuon tien niin ei siinä sitten mitään. Mutta valitettavasti jos haluaa isommat tulot niin täytyy tehdä töitä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Osaatko neuloa sukkia ? Tee eri kokoisia ja myy ! Varsin ennen joulua tekevät kauppansa ! Älä pyydä niin korkeaa hintaa kuin muut. Menevät kaupaksi. Amalia-sukat vai oliko Onerva naiselle sekä lapsille. Netistä ohjeet. Niistä voi pyytääkin sitten jo enemmän. Netistä löydät ohjeet. Siunausta sinulle.
En osaa valitettavasti kutoa. Mulla on ihan peukalo keskellä kämmentä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tähän pitäisi sanoa? Vaihtoehtoja on elämässä paljon ja jos haluat valita tuon tien niin ei siinä sitten mitään. Mutta valitettavasti jos haluaa isommat tulot niin täytyy tehdä töitä.
Hänhän sanoi että on työkyvyttömyyseläkkeellä. Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa tai onko vaikeuksia lukemisen ymmärtämisellä. Eivät kaikki ole mt-ongelmien vuoksi työkyvyttömyyden vuoksi eläkkeellä. Tunnen myös monia joilla paikat kuluneet kovan työn tekemisestä vuosikymmeniä etteivät pysty enää tekemään töitä. Mutta siitähän taas sinä nokkava et tiedä vielä yhtään mitään. Elämä kyllä opettaa -sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa niistä mitään vaan saisi kustantaa kalliit langat ja tehdä hyväntekeväisyyteen. Kaiken kirjavia sukkia ei monikaan kehtaa pitää jos ne eivät ole tyylikkäitä vaan näyttävät vanhan ajan kirjavalta räsymatolta.
Fyysisten sairauksieni takia olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Toivon, että jokaisen lähipiirissä olevat auttavat pienituloista sukulaista tai naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisten sairauksieni takia olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Ole sitten onnellinen, että sinua elätetään. Monessa muussa maassa olisit kerjuulla. Mutta täällä sitä pitää narista että lisää rahaa vaan minulle.
Paljonko eläkkersi on, mulla tonnin pinnassa, riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa valitettavasti kutoa. Mulla on ihan peukalo keskellä kämmentä.
Nytpä annankin sinulle pienen haasteen. Sukan neulominen on helppoa, varsinkin kun netissä näytetään ohjeet videolta. Sinuna kun kerta aikaa on, menisin sellaiseen paikkaan missä neuvotaan alusta asti ja tehdään yhdessä. Siellä on muita kaltaisiasi, rohkeasti joukkoon vain. Neulominen on niin ihanaa ja rentouttavaa kun sen oppii. Tässä voisit tienata hyvin. Nykyaikana kun ei juuri kukaan nuorempi ihminen osaa enää sukkia tehdä mutta niiden pitäminen on suosikkien kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se eläke sitten on?
Kaikkineen tuloni ovat n 1100€/kk, minulla on teini lisäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se paljon sitten ole, mutta onneksi sinulla on omistusasunto ja lapsen isäkin kustantaa lapselle kaikkea tarpeellista, koska voitte sopia asiat järkevästi. Ja sitten sinulla on muutenkin rahaa jemmassa.
Ps. Älä välitä nokittelijoista. Nauti elämästäsi ja ole pienestä onnellinen. Vielä elämä heitä, kaikkivoipaisia opettaa.
Voi kuule, mä tienaan 400 e enemmän kuin sinä ja pärjään ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se paljon sitten ole, mutta onneksi sinulla on omistusasunto ja lapsen isäkin kustantaa lapselle kaikkea tarpeellista, koska voitte sopia asiat järkevästi. Ja sitten sinulla on muutenkin rahaa jemmassa.
Ei minulla montaa tonnia jemmassa ole ja lapsen isä on sairastellut, ettei sitä tiedä, kauanko pystyy töitä tekemään, kun ei ole muita töitä löytänyt.
Ostan itse kaikki vaatteeni kirpparilta. Olen pienituloinen nainen. Anna teinillesi jokin rahamäärä jolla saisi ostaa itselleen kirpparilta mieluisia vaatteita, mutta vain vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Älä välitä nokittelijoista. Nauti elämästäsi ja ole pienestä onnellinen. Vielä elämä heitä, kaikkivoipaisia opettaa.
Hei, et nyt tiedä ketä tsemppaat. :D Ammattivalittaja (ap:n tavaramerkki yli vuosikymmenen) ei nauti elämästä eikä ole pienestä onnellinen, se on pois laskuista. Nyt hänellä on esimerkiksi monta sellaista asiaa, joita hän haikaili vuosia, sanoi, että ne saatuaan hän sitten olisi onnellinen ja tyytyväinen, mutta eipä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla montaa tonnia jemmassa ole ja lapsen isä on sairastellut, ettei sitä tiedä, kauanko pystyy töitä tekemään, kun ei ole muita töitä löytänyt.
Niin aina. Eihän nyt mikään vahingossakaan ole hyvin tai edes siedettävästi.