Työkaveri sitten ehdotti seksiä. Vaimo raskaana.
Niin, työkaveri sitten ehdotti seksiä kun oltiin iltaa istumassa. Tiesin, että hän on naimisissa ja nyt myöhemmin kuulin että hänen vaimo on viimeisillään raskaana. Jotenkin tuli kamala, syyllinen olo. Mies on vieläpä tosi kunnollisen oloinen, en olisi ikinä uskonut että voisi pettää...
Pakko vaan avautua, en kehtaa kellekään tästä kertoa...
Kommentit (42)
Sen verran tapahtui, että mies ehdotteli ja on ilmeisen kiinnostunut susta. Musta siinä on ihan riittävästi kerrottavaa. Voisi jopa olla heidän suhteen pelastus päästä selvittämään asioita ennen kuin on aivan liian myöhäistä.
Joskus luin jutun jossa oli kyselty miehiltä ja naisilta työkavereistaan. Jokainen mies oli ajatellut naispuolisia työkavereitaa sillä silmällä ja ajattelivat myös naisten ajattelevan heistä samoin. Naisista taas suurinosa ei ajatellut miehistä sillä tavoin ja ajattelivat myös etteivöt miehet ajattele heistä niin. Eli miehet on ihan sikoja ja ajattelevat vain alapäällään.
On ihan helvetin törkeää pettää raskaana olevaa vaimoa. En tiedä mitään törkeämpää pettämistilannetta vaikka pettäminen on törkeää aina. Tällöin kyse ei voi olla mistään huumavaiheen lopettaneesta kulissiliitista vaan perheestä joka on vasta saanut alkunsa ja mikään ei pitäisi olla vielä pilalla.
En kertoisi vaimolle vaan puhuisin miehelle suorat sanat aikomuksistaan ja yrittäisin ns. Viisastuttaa tätä ukkoa.
Näin sanoisin:
"Luulin, että oltiin vilpittömästi ystäviä. Nyt tunnen lähinnä vihaa sinua kohtaan. Vaimosi on raskaana ja odottaa sinun lastasi. Sinä halusit naimisiin, halusit lapsen. Vaimosi on viimeisillään ja kaipaa tukeasi. Hän ei ehkä nyt pysty seksiin, mutta ole helvetti mies ja kestä. En tuedö mitään törkeämpää kuin se, mitä olet menossa tekemään. Haluatko tosiaan ottaa riskin vaimosi ja tulevan lapsesi menettämisestä? Sinä et heitä ansaitse, mutta sinulla on vielä mahdollisuus olla hyvä isä ja mies vaimollesi. Älä helvetti pilaa sitä ja satuta rakkaimpiaisi pahimmalla mahdollisella tavalla. "
Olkaa kilttejä ja kertokaa niille naisille.
Ei kannata kertoa, jos ei ole vedenpitavia todisteita olemassa. Muuten saat satavarmasti itse paskaa niskaan. Itse olen karaytellyt paljon pettajia koska vihaan niita, mutta todisteiden puuttuessa ylivoimaisesti suurin osa naista tyttoystavista on haukkunut mut, vaikka en ole mitaan tehnyt. Siksi en enaa koskaan puutu tuollaiseen koska siita ei kertakaikkiaan ole mitaan hyotya.
Mutta jos sulla on esim. tekstareita tai fb-keskusteluja nayttaa, niin anna palaa. Silloin sua ei voida syyttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:28"]
Ap:n kannattaa myös muistaa, että viestintuoja ammutaan. Eli enpä tiedä olisiko vaimolle kertomisessa mitään järkeä, kun kerran mitään ei ole tapahtunut. Mies vaan kieltää koko asian ja vaimo tulkitsee taas ap:n olevan ihastunut mieheen ja yrittävän rikkoa avioliiton ja tulevan perheen. Eli suu suppuun ja välit rauhallisesti viileämmiksi mieheen päin.
[/quote]
Näin. Raskaana oleva vaimo ei tarvitse vereensä stressihormoneita tämän tiedon vuoksi. Jos kokee asiasta kertomisen tarpeelliseksi niin vasta lapsen syntymän jälkeen.
Jos mies ei ole ehdotellut kuin yhdelle työkaverille niin kertomisen jälkeen voi työpaikalla olla vähän kireä tunnelma.
Been there. Tosiaan se tyhmä fiilis, mikä siitä tulee. Ihan kuin se olisi MINUN vikani, että toinen on idiootti puolisoansa kohtaan. Ihan kuin MINÄ en saisi olettaa että joku haluaisi olla ystäväni. Noh, opin läksyni, enkä enää kaveeraa miesten kanssa. Tiedän kyllä mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoisin:
"Luulin, että oltiin vilpittömästi ystäviä. Nyt tunnen lähinnä vihaa sinua kohtaan. Vaimosi on raskaana ja odottaa sinun lastasi. Sinä halusit naimisiin, halusit lapsen. Vaimosi on viimeisillään ja kaipaa tukeasi. Hän ei ehkä nyt pysty seksiin, mutta ole helvetti mies ja kestä. En tuedö mitään törkeämpää kuin se, mitä olet menossa tekemään. Haluatko tosiaan ottaa riskin vaimosi ja tulevan lapsesi menettämisestä? Sinä et heitä ansaitse, mutta sinulla on vielä mahdollisuus olla hyvä isä ja mies vaimollesi. Älä helvetti pilaa sitä ja satuta rakkaimpiaisi pahimmalla mahdollisella tavalla. "
Lol
Jos käyttää yhdynnässä kondomia, ei ole seksiä eli ei pettämistä.
Clinton-Lewinski -tapauksessa ratkaisevaa oli, että intiimialueen limakalvot eivät koskettaneet toisiaan.
Olisitte panneet vaan, jos on hyvän näköinen ja kiva.
Tuttua juttua, niin moneen kertaan nähty. Monta kertaa pettynyt miehiin kun itse on pitänyt pelkästään kavereina. Kaveruus loppuu kyllä siihen seksinehdotteluun. En ymmärrä miehiä.
Jos mies kaveeraa, sillä on taka-ajatuksena aina pesä, tavalla tai toisella, olipa miehen historia mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet miehet pettävät raskaana olevia vaimojaan. Heiltä tuntuu unohtuvan, että heillä on oma osuutensa siihen, että vaimo odottaa vauvaa. Näin vastaavia tilanteita turhan usein työpaikalla.
Kiitos, kun et suostunut. :)
Yllättävän monet naiset pettävät miehiään työkavereidensa kanssa, vaikka miehensä ei voikaan olla raskaana.
Kiitos teille monille joilta olen saanut munaa ;)
Itse ollut tuossa tilanteessa että puolisoni oli pettänyt opiskelukaverinsa kanssa kun olin viimeisilläni raskaana. Toki kertoi vasta siinä vaiheessa kun olimme eroamassa n.10 vuoden kuluttua tapahtuneesta. Yhä vielä, n.25 vuotta tapahtuneen jälkeen, mietityttää miten pystyi tuon tekemään kun elimme silloin ’onnellisinta aikaa elämässä’. Ja huom. mies halusi silloin lasta enemmän kuin minä, eron jälkeen ymmärsin että todellisuudessa oma lapsikin jäi unholaan heti kun uusi nainen oli kuvioissa. Ja tämä ’uusi nainen’ (jonka kanssa oli ollut salasuhde viimeiset 1,5 vuotta) ei tänäkään päivänä tajua että miehellä oli hänen lisäkseen ’kiireitä’ myös muiden naisten kanssa. En ole viitsinyt kertoa, karma hoitaa.
Tämä on ihan yleistä miehillä, että siinä vaiheessa kun kotona ei seksiä saa (vaimo viimeisillään raskaana tai juuri synnyttänyt), niin katsellaan muita vaihtoehtoja. Kyllä sen monesta miehestä on huomannut töissäkin, milloin on taas kotona alkanut peitto heilumaan. Sammuu silmistä se nälkäinen katse ja loppuu vartalon tiivis tuijotus. Älkää nyt hyvät naiset kehitelkö tästä mitää ihastumistarinoita mielessänne. Kyse on vaan siitä, että miehellä kasseja pakottaa ja pitäisi päästä purkamaan paineita. Sitten on tietysti erikseen nämä kunnon pelimiehet, niillä nyt on aina metsästys päällä.
Mun työkaveri aloitti vauvan ollessa 5 kk. Vuosia yritetty vauva, kuulemma vanhempiensa silmäterä.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoisin:
Ei ne kuuntele noin pitkään. Vähempikin melodraama riittää, esim "juokse suohon".
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:28"]Ap:n kannattaa myös muistaa, että viestintuoja ammutaan. Eli enpä tiedä olisiko vaimolle kertomisessa mitään järkeä, kun kerran mitään ei ole tapahtunut. Mies vaan kieltää koko asian ja vaimo tulkitsee taas ap:n olevan ihastunut mieheen ja yrittävän rikkoa avioliiton ja tulevan perheen. Eli suu suppuun ja välit rauhallisesti viileämmiksi mieheen päin.
[/quote]
No just näin. Mies kieltää kaiken ja alkaa vielä ap:ta syyttämään että ap häntä yrittänyt iskeä ja ehdotellut seksiä. Ja hän suurena sankarina tietenkin torjunut ap:n ja ap nyt siitä katkerana päättänyt kostoksi kertoa tämän vaimolle. En ihmettelisi yhtään että mies kääntäisi kaiken ap:n syyksi, jos kerran oli tuosta noin vaan valmis vaimoaankin pettämään.
Vaimon toki pitäisi saada tietää, mutta tuossa vaarana on että ap saakin tuosta kaiken paskan niskaansa.