Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantai...ja on edelleen tylsää

Vierailija
22.11.2014 |

Sinä tuhma nainen, kirjoita mulle "hksininen21@gmail.com"...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Menen mielummin nukkumaan.

Vierailija
2/36 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut pestä hampaita. Riittävän tuhma sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:36"]

En jaksanut pestä hampaita. Riittävän tuhma sinulle?

[/quote]

Jos haluat rehellisen vastauksen, niin meni halut! :D

Vierailija
4/36 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:35"]

En jaksa. Menen mielummin nukkumaan.

[/quote]

Et ole hauska sinäkään. Ootko muuten kuukautiskierron loppuvaiheilla?

Vierailija
5/36 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se eilinen aloitus sitten tuottanut tulosta? Vähän aikaa jaksoin seurata tilannetta, mutta sitten kyllästyin, väsyin ja menin nukkumaan.

Kerropa nyt ensialkuun vaikka itsestäsi jotain, mikä saisi naisen kiinnostumaan kirjoittelemaan kanssasi niitä tuhmia tai muuta. Kaikki (ja ainoa), mitä sinusta tiedämme, on tuo sp-osoitteesi ja minusta se on, anteeksi nyt, vähintäänkin ällöttävä.

Joten hurmaapa meitä naisia kirjoittelemaan!

Vierailija
6/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:22"]

Eikö se eilinen aloitus sitten tuottanut tulosta? Vähän aikaa jaksoin seurata tilannetta, mutta sitten kyllästyin, väsyin ja menin nukkumaan.

Kerropa nyt ensialkuun vaikka itsestäsi jotain, mikä saisi naisen kiinnostumaan kirjoittelemaan kanssasi niitä tuhmia tai muuta. Kaikki (ja ainoa), mitä sinusta tiedämme, on tuo sp-osoitteesi ja minusta se on, anteeksi nyt, vähintäänkin ällöttävä.

Joten hurmaapa meitä naisia kirjoittelemaan!

[/quote]

En tiedä osaanko, en ole koskaan ollut hyvä siinä...

On myös hirveän nuijamaista ja vastenmielistä kehua itetään, mutta yhtä kypsää on ajatella, et pidetään jonain kaljamahaisena äijänä, hammasvälit täys keltaista karstaa ja niin edelleen.

En kuitenkaan halua kehua itetäni ja kun en osaa olla hurmaava, niin saanen olle edes rehellinen?

Oon siis sellainen karu ja vahva äijä, josta ei ole valkokankaiden hurmuriksi enkä sinne tuskin pääsisi kuin korkeintaan gorillaksi tai venäläiseksi palkkatappajaksi, jonka kanssa ei leikitä.

Mutta en oikeasti ole tuollainen, oon vaan yrittänyt muovata itsestäni jotain sellaista, joka vetoaa naisiin edes kerran kuukaudessa. Enkä väitä olleeni hereillä biologian tunneilla, mutta jokainen meistä kaipaa olla jollain tavalla hyväksytty, niin olen sitten tälläinen.

Ja seuraavaksi pitää sitten korjata, että en juokse joka päivä sen perässä, olen ollut vuosikausia yhden naisen mies, mutta nyt on tylsää, todella tylsää...

Vierailija
7/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt päästiin asiaan. Tuon kun olisit kertonut jo eilen, olisi yhteydenotot varmasti ollut aivan taattu. Paitsi kun tässä on se että olet varattu..se on aika turn off aika monen mielestä..=( Ja se sp-osoite..

-6

Vierailija
8/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan mun mies. =) Hyvin puhuttu p***:aa mut sit toi sp-osoite kun ei oikein mätsää tarinaan. On niin vaikea olla täydellinen, kun kirjoittaa liikaa ;)

Vierailija
9/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, olen tällä hetkellä laittomilla teillä, mutta jos mut jätetään koko viikonlopuksi yksin eikä omia lupauksia pidetä, niin olen sitten tälläinen ketku, saa tuomita. 

Vierailija
10/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo synnärillä?

Vierailija
11/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:17"]

Sä olet varmaan mun mies. =) Hyvin puhuttu p***:aa mut sit toi sp-osoite kun ei oikein mätsää tarinaan. On niin vaikea olla täydellinen, kun kirjoittaa liikaa ;)

[/quote]

Äkkiähän sä tarkistat onko sun miehesi AV:lla vai ei?

Vierailija
12/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:20"]

[/quote]

[/quote]

Reissutöissä.

Vierailija
13/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:19"]

Onko vaimo synnärillä?

[/quote]

...pidätkö mua sikana!?

Vierailija
14/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Miten kauan parisuhteessa? Käytkö töissä? Mitä OIKEASTI etsit täältä?

Vierailija
15/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:20"]

[/quote]

[/quote]

Reissutöissä.

[/quote]

Sori, sun miehes on varmaan jo nukkumassa, halaa siellä yksin tyynyään.

Vierailija
16/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo synnärillä?

[/quote]

...pidätkö mua sikana!?

[/quote]

No jos sä olet varattu ja liikut tollasella s-postiosoitteella itteäs mainostamassa, niin toinen vaihtoehto on tietysti myös aasi.

Vierailija
17/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kusiaivolta, " rakas" ap.

Vierailija
18/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:24"]

Minkä ikäinen ap olet? Miten kauan parisuhteessa? Käytkö töissä? Mitä OIKEASTI etsit täältä?

[/quote]

En ainakaan panokaveria. Olisin jo lähtenyt ravintolaan ja pussailisin siellä jonkun kivan pimun kanssa...

Lupasin kuitenkin olla rehellinen, niin mä haen täältä yksin jätetyn miehen KOSTOA ja niin riettaan mielikuvituksen omaavan naisen juttuseuraa! :D

Vierailija
19/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:26"]

Onko vaimo synnärillä?

[/quote]

...pidätkö mua sikana!?

[/quote]

No jos sä olet varattu ja liikut tollasella s-postiosoitteella itteäs mainostamassa, niin toinen vaihtoehto on tietysti myös aasi.

[/quote]

Voin olla aasi, mut sulla ratkeaa pian verisuoni, jos tolleen otat aina kaiken. :)

Vierailija
20/36 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:24"]

[/quote]

En ainakaan panokaveria. Olisin jo lähtenyt ravintolaan ja pussailisin siellä jonkun kivan pimun kanssa...

Lupasin kuitenkin olla rehellinen, niin mä haen täältä yksin jätetyn miehen KOSTOA ja niin riettaan mielikuvituksen omaavan naisen juttuseuraa! :D

[/quote]

Tarkenna vielä, siis jättikö naisesi sinut kokonaan vai vaan yksin viikonlopuksi? Minne se meni, että noin koville ottaa?

-6