Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihanan viattomia nuo eklauokkalaiset ovat verrattuna esim. vitos-kutosiin

Vierailija
26.09.2014 |

Ekaluokkalainen oli saanut kehuja kevereilta kun päällä oli seppälästä hankittu (jo vähän kulahtanut) koirakuvioinen paita.

Vitosluokkalaista oli pilkattu uudesta älypuhelimesta, joka on "surkea samsung".

Mitä noille lapsille tapahtuu muutamassa vuodessa? :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viitosluokkalaisella ei ole lainkaan kännykkää, eikä ole tullut kiusatuksi. Mitä olen aiheesta kuullut, niin yleistäen sanon, että onneksi emme asu pk-seudulla. Lapset ovat raadollisia, ovat sitä sukupolvesta toiseen, ja lopputulokseen vaikuttaa sitten se, miten aikuiset suhtautuvat. Omassa lapsuudessani minua ja muita kiusattiin tyyliin vääränvärisistä vaatteista, kun taas poikani (ehkä liittyy sitten sukupuoleenkin?) voi pukeutua miten lystää. Mutta omassa lapsuudessani ei ylipäänsä koulukiusaamisiin puututtu mitenkään, sitten vaan mentiin terkkarille, jos veri lensi. Aikuisten asenne on se, mikä eniten vaikuttaa. Miettikää nyt mitä "sinä olet heikoin lenkki, hyvästi"-sontaa aikuiset ovat vuosikausia telkkarista tuijottaneet ja miten kyyninen ilmapiiri täällä av:llakin on. Ja sitten ostetaan omalle lapselle kalliit kamppeet, jotta ei ole tule kiusatuksi. No mitä se viestittää: sitä saa kiusata, jolla on halvat vaatteet ym. Jos aikuisten asenne on, että heikkoja nyt vaan sorretaan, niin lapsethan seuraavat perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi