Milloin alan olla liian vanha kaikille 20-25v ihanuuksille?
Olen pian 40v mies ja huolettaa olenko jo liian vanha tuon ikäisille ihanaisille
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Käänny islamiin, tapa ittes, ja tapaa monta monta neitsyttä. Ongelmasi on ratkaistu.
Mene ja tapaa monta roolipelaajaa, tosin taitaa olla poikia suurinosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille sopiva ikähaarukka naisissa alkaa +55- vuotiaista.
Mä en halua mitään myskille haisevaa fossiilia
Ap
Miksi raikas 20-25v neito tahtoisi rupsahtaneen ukon kun et todennäköisesti kelpaisi edes 35-vuotiaalle. Miehet eivät huolehdi ulkonäöstään, ihonhoidosta ja tyylistä samalla tavalla kuin naiset, ja rupsahtavat 10 vuotta naisia aiemmin. Sitten äkkiä vedetään klooripestyt, hakaneulakoristellut tauskifarkut jalkaan, vedetään geelillä blondattu tukka piikikkääksi ja luullaan et nyt lähti 20 vuotta harteilta.
Olet jo. En usko että 20v nuori haluaisi 40v miestä, mikäli ei ole jotain hyväksikäyttötraumaa. 30v voisi vielä sulle sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille sopiva ikähaarukka naisissa alkaa +55- vuotiaista.
Mä en halua mitään myskille haisevaa fossiilia
Ap
Miksi raikas 20-25v neito tahtoisi rupsahtaneen ukon kun et todennäköisesti kelpaisi edes 35-vuotiaalle. Miehet eivät huolehdi ulkonäöstään, ihonhoidosta ja tyylistä samalla tavalla kuin naiset, ja rupsahtavat 10 vuotta naisia aiemmin. Sitten äkkiä vedetään klooripestyt, hakaneulakoristellut tauskifarkut jalkaan, vedetään geelillä blondattu tukka piikikkääksi ja luullaan et nyt lähti 20 vuotta harteilta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c36af2e7-6d89-4e33-ade8-cb21d4…
Riippuu ihan täysin lompakon paksuudesta. Ohuella lompakolla se parasta ennen päivä meni jo ajat sitten ja toivo on täysin turha.
Irtoo jos oot rikas tai kuuluisa, muuten ehkä jollekin kieroutuneelle tai hölmölle nuorelle naiselle saatat kelvata.
Eli en pidättäisi hengitystä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen alle 25v itsellä oli jo 6v sitten. Alle kolmekymppistä tulee vielä muutaman kerran vuodessa, mutta kyllä se saalis yleensä on 30-35v.
t. 42v ja silti pirun hyvältä näyttävä
Ihailen, kuinka merkityksellistä elämää elät. Bravo.
Ihalien jäätävää ammattitaitoasi. Pystyt päättelemään ja tekemään johtopäätökset ihmisestä kahden lauseen perusteella.
Olet varmasti palkittu allallasi!
Kyllä kunnon hopeeketuille aina löytyy seuraa jos osaa tarjota sitä mitä ei samanikäset 20v+ nulikat pysty
No olet. Ja niin olen minäkin
M25