Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen haluaa että herätetään yhdynnällä?

Vierailija
22.11.2014 |

Onko jotain traumoja kun pyytää tekemään rikoksen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään rikos ole, jos asiasta on yhdessä sovittu. Onko sulla jotain traumoja, kun yrität puuttua muiden seksielämään? Ei katsos kuulu sinulle.

Vierailija
2/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua varsinaisesti haittaa jos herään siihen että mieheni on melkein sisälläni. Tosin olisihan se reilua herättää ensin jos niin kovasti panettaa. Tai sitten hoidella itsensä vaikka käsin. Uneni on aika kortilla joten kesken syvän unen herääminen on aika vittumaista. Ja sen olen miehellekkin..

Vierailija
4/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Sellainen nainen, joka tuntee miehen, joka yhdynnällä yrittää herättää. Ja sen lisäksi on juuri silloin "sillä tuulella" (ja tähän taas vaikuttaa noin tuhat eri muuttujaa).

Vierailija
5/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen ja työjaksojen vuoksi joskus unet vähissä. Ei, en halua herätä siihen ,että muhun runkataan. En aamulla, en yöllä.

Vierailija
6/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva herätä siihen hyvin nukutun yön jälkeen.. viikonloppuisin jos mies herää ennen mua herätteleeki mua usein seksillä, jos toisinpäin niin mä miehen suihinotolla;) Arkisin ei kun herärätään aikasin.

Vierailija
7/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin herätä siihen, että mies hyväilee ja vaikka sormettaakin jos olen kostunut. En välttämättä siis heti heräisi siihen ja olisi ihana herätä ihan märkänä ja siltä että tuntuu että saan kohta. Sen jälkeen voi tulla sisääni. Toki voi tulla sisääni ennenkin, kunhan olen märkä eli hyväilty kehoa ensin. Kiihotun myös nukkuessani. Eräs mies teki mulle näin, tosin oltiin nukahdettu seksiin joka vähän jäi kesken. Oli ihanaa.

Vierailija
8/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ja alistettu.

Vierailija
9/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä! Kunhan ei rakko ole täpötäynnä ja hengitys irrota tapetteja.

Vierailija
10/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä. Akateemisesti koulutettu, nelikymppinen, hoikka, vaalea, eronnut, nyt vakituisessa parisuhteessa. Harrastan kirjallisuutta, lenkkeilyä ja joogaa. Mitä muuta vielä haluaisit kuulla, ap?

P.S. Seksiin herääminen on ihanaa!

Vierailija
11/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä. Aina aamulla herätessä on kova pissahätä. Ja jos mies herättäisi mut keskellä yötä, niin saisi huutia...lapset herättelee aivan tarpeeksi monta kertaa yön aikana.

Vierailija
12/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukan unien nainen.

Vierailija
13/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki niin, että hyväili ja sormetti ja siihen sitten heräsin. On muuten uskomaton tunne, kun on unen ja valveen rajamailla ja klitorista hyväillään... muuten ei ole exää ikävä, mutta tuo juttu... hmm :) ja piponkiristämille tiedoksi, tästä oli ihan yhdessä sovittu että näin saa tehdä.

Vierailija
14/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nammmmm.... Ihana ajatus. Mä kerran loukkaannuin miehelle, kun heräsin hänen laukeamisen ääniin. Tyyppiä panetti, muttei halunnu herättää minua :( joten päätyi runkkaamaan siinä vieressä. Ilkeä ihminen!!!!

Vierailija
15/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:30"]Exä teki niin, että hyväili ja sormetti ja siihen sitten heräsin. On muuten uskomaton tunne, kun on unen ja valveen rajamailla ja klitorista hyväillään... muuten ei ole exää ikävä, mutta tuo juttu... hmm :) ja piponkiristämille tiedoksi, tästä oli ihan yhdessä sovittu että näin saa tehdä.
[/quote]

Hyväily ja yhdyntä on kyllä eri asioita...

Vierailija
16/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, ohessa muutama syy: 1. aamulla pitää päästä aika nopeasti vessaan pissalle, 2. jos saan nukkua yhden tai kaksi aamua suurinpiirtein rauhassa viikossa, niin en todellakaan että sen takia herätetään, arkena ehdoton ei, 3. lapset saattavat olla hyvinkin hereillä, 4. tuntisin olevani pelkkä reikä. Aikaa ennen lapsia aamupanot olisivat varmasti olleet ihan ok, ei enää.

Vierailija
17/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:30"]Exä teki niin, että hyväili ja sormetti ja siihen sitten heräsin. On muuten uskomaton tunne, kun on unen ja valveen rajamailla ja klitorista hyväillään... muuten ei ole exää ikävä, mutta tuo juttu... hmm :) ja piponkiristämille tiedoksi, tästä oli ihan yhdessä sovittu että näin saa tehdä. [/quote] Hyväily ja yhdyntä on kyllä eri asioita...

[/quote]

No yhdyntään siitä jatkettiin, saattoi myös joskus olla etten ollut vielä täysin herännyt kun mies oli jo sisällä. Ja se oli mulle ihan ok :)

Vierailija
18/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksi on parasta! Mutta oman kullan herättämänä. En haluaisi että se olisi joku baarista bongattu ja aamulla olisi krapula.

Vierailija
19/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:43"]Ei kiitos, ohessa muutama syy: 1. aamulla pitää päästä aika nopeasti vessaan pissalle, 2. jos saan nukkua yhden tai kaksi aamua suurinpiirtein rauhassa viikossa, niin en todellakaan että sen takia herätetään, arkena ehdoton ei, 3. lapset saattavat olla hyvinkin hereillä, 4. tuntisin olevani pelkkä reikä. Aikaa ennen lapsia aamupanot olisivat varmasti olleet ihan ok, ei enää.
[/quote]

Tuollainen tylyys ja kylmyys maksaa sinulle avioliittosi :(

Vierailija
20/33 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]

Sairas ja alistettu.

[/quote]

No voi vittu nyt oikeesti.