Sain tänään kolmannen koronarokotuksen.
Terveydenhuoltohenkilökuntaa, ja kakkosrokote helmikuussa. Osa työkavereista sai 3. rokotteen eilen ja tänään joko sairaslomalla tai kipeänä töissä.
Minulla ei tullut mitään 1. ja 2. rokotteista, ei edes käsi kipeäksi. Nyt on kulunut 10 tuntia rokotteesta eikä vielä mitään oireita.
Ootteko muut saaneet oireita 3. rokotteesta?
Kommentit (28)
Onnea ap. Odotan innolla 3 rokotetta. Olen 87v isäni hoitaja, sekä teen keikkaa vanhushoivassa.
Ettekö pelkää sitä, että siihen voi kuolla? Tai seuraavaan flunssaan, jonka satutte sairastamaan?
Nyt alkoi puristaa rinnasta ja hengitys salpaa. Hirvittävä kipu, onko muilla ollut tällaista?
Ap
Voit käydä vielä hakemassa minunkin osuuteni verorahoin maksamistani rokotteista. Itse en ota ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaikesta. Jos olet sairastanut koronan vaikka oireettomastikkin niin oireet rokotuksesta voivat olla vaikeat.
Kyllähän se ensimmäinen ( ja toinen) saatu rokotuskin pitäisi saada aikaan soluissa muistireaktion, jonka seurauksena elimistön vastustuskykyreaktio herää, ja seuraavasta rokotteesta tulee yleensä ainakin jonkin verran oireita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi puristaa rinnasta ja hengitys salpaa. Hirvittävä kipu, onko muilla ollut tällaista?
Ap
Puupalttoossa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskin oot ap 😂
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap. Odotan innolla 3 rokotetta. Olen 87v isäni hoitaja, sekä teen keikkaa vanhushoivassa.
Kuinka helkkarin vanha sun isäs sit oikein on? Entä etkös säkin jo eläkkeelle pääse?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaikesta. Jos olet sairastanut koronan vaikka oireettomastikkin niin oireet rokotuksesta voivat olla vaikeat.
No tässä ei ole kyllä mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit käydä vielä hakemassa minunkin osuuteni verorahoin maksamistani rokotteista. Itse en ota ensimmäistäkään.
Hyvä, päästään sustakin kohta
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä höpötä, vale-ap.
Minä saan ensi viikolla, onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut mennä lähivuosina teatteriin tai matkustella mihinkään?
Ketkä on nyt vuorossa, jotta saa 3:nen rokotteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helkkarin vanha sun isäs sit oikein on? Entä etkös säkin jo eläkkeelle pääse?
Miehethän nyt tekee lapsia vaikka 7-kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 58 vuotias hoitaja vanhuspuolella. Isäni on 87v. Minun ikäiseni joutuvat käymään töissä. Mikä tässä oli ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on nyt vuorossa, jotta saa 3:nen rokotteen?
Vaikeasti immuunipuutteiset ja se terveydenhuoltohenkilöstö, joka on saanut 2 rokotetta 3 viikon välein alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan ensi viikolla, onneksi!
Miten niin onneksi? Oletko itsetuhoinen tai jotain?