Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs perhebloggari instagrammissa..

Vierailija
22.11.2014 |

Tämä bloggari mainostaa kuinka hän on gluteeniton nyt, oliskohan vaan trendin takia? Kun sit laittoi kuvan jossa söi Geishapatukoita. Kun eräs instagram-seuraaja oli kommentoinut asiallisesti etteivät ne gluteenittomia ole, tämä bloggaaja ei vastannut kommenttiin mitään päiviin, vaikka päivittää instaansa häiritsevän useita kertoja päivässä ja nyt seuraajan kommentti oli poistettu :'DD Busted....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ruokavaliossa voi kyllä joustaa omien fiilisten mukaisesti! :) ei tarvitse olla niin tiukka. Enemmän kyl huvittaa vaa tuo käytös, ollaan hiljaa ja poistetaan lukijan asiallunen kommentti kun osui oikeeseen ;)

Vierailija
2/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:49"]

Voi karkki karkki...

[/quote]sekö taas? miksihän tyrkyttävät niin kamalasti juuri instas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:55"]

No joillakin ihmisillä on ongelmia vatsan kanssa, monikin on koittanut gluteenitonta ruokavaliota avuksi, joillakin on jopa auttanut. Itse syön pääasiassa luomua ja kasvisruokaa, mutta eilen join esim. ei-luomupunaviiniä ja söinhän pikkujouluissa vähän kinkkua! En itse ainakaan pingota niin kamalasti.

[/quote]

Eihän muiden dieetit ja muut jutut olekaan mikään ongelma vaan niistä selittäminen ja itse pingottaminen. Jos ei mainostaisi olevansa gluteenittomalla niin ei kukaan kiinnittäisi johonkin geishaan huomiota. 

Vierailija
4/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki lähtee mukaan trendin takia tähän gluteeniton vilkitykseen?! :) On varmaan aika ohimenevää...

Vierailija
5/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi karkki karkki...

Vierailija
6/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin ihmisillä on ongelmia vatsan kanssa, monikin on koittanut gluteenitonta ruokavaliota avuksi, joillakin on jopa auttanut. Itse syön pääasiassa luomua ja kasvisruokaa, mutta eilen join esim. ei-luomupunaviiniä ja söinhän pikkujouluissa vähän kinkkua! En itse ainakaan pingota niin kamalasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän