15 - vuotias poika kömpii nukkumaan viereen!
Ymmärrän että maailma ahdistaa, mutta minua ahdistaa että viisitoistakesäinen kömpii samaan sänkyyn äitinsä kanssa!
Mitä sanoisitte ja miten?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pipsa-69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Annoin nukkua vieressä kun oli mun luona käymässä.
Yhtä rennosti suhtautuisit siihen että tuonikäinen tytär nukkuisi isänsä vieressä?
Mun systerin perhe, jossa tytär nukkuu isänsä kanssa ja äiti poikansa kanssa. Ovat teini-ikäisiä, eikä siinä mitään sen kummosempaa ole koskaan ollut.
Mitä helvettiä? Ei ole normaalia.
Mikä tahansa eläin etäännyttää jälkikasvunsa. Ihminen etäännyttää jälkikasvunsa biologisesti siinä vaiheessa kun jälkeläinen on sukukypsä.
Ei ole normaalia eikä luonnollista 15 vuotiaalle nukkua enää vanhempien kainalossa . Biologisesti tuon ikäinen etsii suvunjatkajaa ja seksuaalivietti onkin siitä syystä hallitsemattomimmillaan. Välttämättömästä syystä sängyn jakaminen tilapäisesti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäenää normaalilta kuulosta. Nukun alasti ja noin paljon kuin rakastankin lapsiani,niin en haluaisi tuoniköistä viereen. En suostuisi.mhakisin jotain apua.
Olisko helpompi pukea jotain päälleen, eikä tarvis lasta nolata ja tehdä hänestä "sairasta". Jotain turvaahan se trollin lapsi silloin hakee, kun vanhemman viereen kömpiin vielä isompanakin.
En pue, mua ahdistaa nukkua yöpaidassa ja tuoniköinen on jo riittävän iso nukkumaan yksin. Annan tarpeeksi huomiota päivällä. Hell no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäenää normaalilta kuulosta. Nukun alasti ja noin paljon kuin rakastankin lapsiani,niin en haluaisi tuoniköistä viereen. En suostuisi.mhakisin jotain apua.
Olisko helpompi pukea jotain päälleen, eikä tarvis lasta nolata ja tehdä hänestä "sairasta". Jotain turvaahan se trollin lapsi silloin hakee, kun vanhemman viereen kömpiin vielä isompanakin.
Kyllä napahånuora viimeistään 15 v iässä pitää katkaista. En hakua kasvattaa peräkammarinpoikaa.
Pipsa-69 kirjoitti:
Tuossa iässä tekee tosi paljon mieli. Ootkohan kuuma tapaus? Sitäkö haluat sanoa?
Milf
Se on katsellut mom videoita pahoilta sivuilta. Itsekin teen sitä se on uusi normaali kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa-69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Annoin nukkua vieressä kun oli mun luona käymässä.
Yhtä rennosti suhtautuisit siihen että tuonikäinen tytär nukkuisi isänsä vieressä?
Mun systerin perhe, jossa tytär nukkuu isänsä kanssa ja äiti poikansa kanssa. Ovat teini-ikäisiä, eikä siinä mitään sen kummosempaa ole koskaan ollut.
"kummosempaa" Niin, ei varmaan deep, deepsouth ja Bayou alueilla.
Sisareni, tarkoitan vaimoni...
Joskus esim. teinin sairastaessa olen oikein halunnut ottaa hänet viereeni nukkumaan. Mutta ehkä se joka yö olisi vähän omituista.
Muistakaa kuitenkin halailla ja koskettaa myös niitä teini-ikäisiä. Kaipaavat hellyyttä vaikka eivät sitä osaa enää pyytää.
Kaipaa huomiota. Kehu sitä ja halaa välillä niin saa siitä positiivista huomiota. Tai sitten sillä on jotain huolia joita ei uskalla kertoa.
Miksi siellä saunassa täytyy välttämättä käydä samaan aikaan? Eikö voi käydä ihan rauhassa itekseen?