Kuka on mielestäsi Suomen kaunein nainen?
Ehdotuksia?
Itselleni mieleen tulee julkisuuden henkilöistä ensimmäisenä kiinteistökuningatar Kaisa Liski.
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:03"]
Kiistattomasti bloggari Annika O. Huhhuh kun on jumalaisen kaunis!
[/quote]
Mua suoraan sanoen ihmetyttää kuinka paljon ääniä Annika keräsi. Kävin katsomassa kuvansa ja on ihan sievä ja söpö, mutta en näe sitä jumalaisen kaunis -osuutta.
Sofia Ruudulla on niin nätit kasvot, ettei pieniin tisseihin edes kunnolla kiinnitä huomiota! M32
Minun ystäväni ovat mielestäni maailman kauneimpia naisia niin ulkoa kuin sisältäkin!♡
En ymmärrä, miten joku voi pitää Sofia Ruutua arkisen tai taviksen näköisenä. Uskomattoman herkän ja eteerisen kaunis, ei mikään meikkipelle. Eikä todellakaan ole täytettyjä huulia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Mua suoraan sanoen ihmetyttää kuinka paljon ääniä Annika keräsi. Kävin katsomassa kuvansa ja on ihan sievä ja söpö, mutta en näe sitä jumalaisen kaunis -osuutta.
[/quote]
Jos olet palstaillut aiemmin, niin ymmärrät että "jumalaisen kauniin Annika O:n" äänien kohdalla sarkasmitutka piippaa.
OT: Annika O:n fanclub taitaa olla linjoilla, ottaen huomioon yläpeukut ja Chicago-Iidan haukkumisketjun!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
Jos olet palstaillut aiemmin, niin ymmärrät että "jumalaisen kauniin Annika O:n" äänien kohdalla sarkasmitutka piippaa.
[/quote]
Okei, no hyvä tietää.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:42"]
Julkisuuden henkilöistä krista siegfrids tai iina kuustonen.
[/quote]
Onko tää huumoria?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:52"]
OT: Annika O:n fanclub taitaa olla linjoilla, ottaen huomioon yläpeukut ja Chicago-Iidan haukkumisketjun!
[/quote]
Annika O sai multa yläpeukun, koska luulin sitä oikeasti sarkasmiksi :D Mut pitää ilmeisesti paikkansa tuo "kaunis annika" jargonia suoltavan klubin läsnäolo ;)
Oli pakko googlettaa tämä Sofia Ruutu kun niin monet ovat maininneet. En pidä kauniina, on vähän akuankkamaiset piirteet. Pidän hienostuneemmista piirteistä. Upeita missejä ovat olleet Satu Tuomisto, Satu Östring kauan sitten, Anna-Liisa Tilus.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:52"]
[/quote]
Annika O sai multa yläpeukun, koska luulin sitä oikeasti sarkasmiksi :D Mut pitää ilmeisesti paikkansa tuo "kaunis annika" jargonia suoltavan klubin läsnäolo ;)
[/quote]
Heh, tämä varmaan myös selittää!
Johanna Raunio