Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit kuulla että lapsesi luokanvalvoja kannattaa kannabiksen dekriminalisointia?

Vierailija
30.09.2021 |

Mitä tekisit, jos saisit kuulla, että lapsesi luokanvalvoja kannattaa kannabiksen dekriminalisointia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin. 

Vierailija
2/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin järkevänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatisin opettajalle potkuja

Vierailija
4/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin hysteerisen somemyrskyn ja canceloisin opettajan. Väärin ajateltu.

Vierailija
5/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin keksittynä juttuna siksi, että kouluissa ei opettajat tuo esiin mitään omia mielipiteitä tuon kaltaisista asioista.

Vierailija
6/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin rehtorille.

Vierailija
7/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos lapsesi hoitaja tai opettaja polttelisi silloin tällöin kannabista? Tai kaupan kassa, poliisi, lähihoitaja? Minä tiedän/tunnen useita henkilöitä näistä ammattiryhmistä jotka näin tekee, eikä aiheuta toimenpiteitä.

Vierailija
8/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin järkevänä ihmisenä. Juuri eilen poltettiin jointti puoliksi alabaarissa lapseni opettajan kanssa.

Vierailija
9/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin järkevänä ihmisenä. Juuri eilen poltettiin jointti puoliksi alabaarissa lapseni opettajan kanssa.

Ei dekriminalisoinnin kannattaminen tarkoita, että on käyttäjä. Ei ole välttämättä edes huumemyönteinen.

Vierailija
10/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan opettaja julkisesti kommentoi tuohon asiaan yhtään mitään, niin kuin ei politiikkaankaan. Itse olen 65% sen kannalla, että kannabista alettaisiin myymään laillisesti ja 100% huumeidenKÄYTÖN dekriminalisoinnin kannalla. Olen opettaja.

Vierailija
11/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei dekriminalisoinnin kannattaminen tarkoita, että on käyttäjä. Ei ole välttämättä edes huumemyönteinen.

Meilläpäin on jo dekriminalisoitu. Täällä missä asutaan niin iltajointti on normaalimpaa kuin tupakan poltto tai iltakalja. Tiistaina kun menin kauppaan niin myyjä oli "tupakkatauolla", jätti minulle jämät ja lähti itse töihin. Ihan normaalia muualla kuin Suomessa.

Vierailija
12/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myönnä käyttävänsä, mutta jos nyt yhtäkkiä kaikkien jotka käyttää kantsua aktiivisesti ilmestyisi leima otsaan ihmiset yllättyisivät. Ihan normaaleja, työssäkäyviä korkean statuksen ihmisiä. Melkein kaikki ketä tunnen perhettä lukuunottamatta käyttävät tai ovat kokeilleet ja kaikilla on vain positiivisia kokemuksia, eikä kukaan ole koukussa tai porttiteoria ole toteutunut.

Vierailija
13/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin ruusun ja ykkösen savua opettajalle joulujuhliin.

Vierailija
14/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit jos lapsesi hoitaja tai opettaja polttelisi silloin tällöin kannabista? Tai kaupan kassa, poliisi, lähihoitaja? Minä tiedän/tunnen useita henkilöitä näistä ammattiryhmistä jotka näin tekee, eikä aiheuta toimenpiteitä.

Nämä täytyy antaa ilmi työnantajalle ja poliisille.

Vierailija
15/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kantojaan ei ammattikasvattaja saa tuoda esiin asiakkailleen (uskonto, puolue ym.). Se mitä ajattelee omalla ajallaan siviilielämässä ei taas kuulu kenellekään.

Vierailija
16/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä täytyy antaa ilmi työnantajalle ja poliisille.

Johan vitsin murjaisit. :D

Vierailija
17/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä käyttävänsä, mutta jos nyt yhtäkkiä kaikkien jotka käyttää kantsua aktiivisesti ilmestyisi leima otsaan ihmiset yllättyisivät. Ihan normaaleja, työssäkäyviä korkean statuksen ihmisiä. Melkein kaikki ketä tunnen perhettä lukuunottamatta käyttävät tai ovat kokeilleet ja kaikilla on vain positiivisia kokemuksia, eikä kukaan ole koukussa tai porttiteoria ole toteutunut.

Ihmeellistä rikollisten hyysäämistä. Työpaikoille pakolliset huumetestit, että näistä narkkareita päästään eroon.

Vierailija
18/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin rehtoria järjestämään opettajalle huumausainetestin. Muuten oma asia, mutta jos eilisen illan pössynjäljissä tulee lapsia opettamaan niin samalla tavalla kuin viinankin kanssa eli hoitoonohjaukseen jos ei voi suorilta antaa monoa.

Vierailija
19/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi erityisen yllättynyt. Täytyy vintti olla lievästi pimeä, jos valitsee työpaikakseen peruskoulun.

Vierailija
20/22 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin jos saisin tietää että lapseni opettaja kannattaa sosialismia, markkinataloutta, verojen korottamista tai alentamista tai veroporkkanaa polkupyörien hankintaan. Eli en mitään. Opettajilla on ihan sama oikeus yhteiskunnallisiin mielipiteisiin kuin muillakin ihmisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä