Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokonenörtit! Onko syytä huoleen?

Vierailija
22.11.2014 |

Teetä vähän läikähti äsken, muutama tippa hunajalla makeutettua vihreää teetä tippui näppäimistölle. Kuivasin tietenkin saman tien pois yrittäen välttää nesteen joutumista näppäimien alle. Onko nyt syytä huoleen vai selviänkö luultavasti säikähdyksellä? Kauanko menee ennen kuin seurauksia tulee jos on tullakseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että läppäri kyseessä. Jos tosiaan on ihan muutamasta tipasta kyse niin luultavasti ei tapahdu mitään. Jos tulee seurauksia niin ne näkyy yleensä heti.

Minä kaadoin vahingossa jonkun 1/2 dl vettä läppärin näppikselle ja kone kuoli saman tien. (Kone oli päällä tapahtuma-aikaan).

Vierailija
2/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis kannettava tietokone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia 2, oon aikoinani kahvionnettomuudella tappanut yhden kannettavan niin nyt on aina kuumotukset kun mitään tippuu läppärille, sen takia hermoilu :D

Vierailija
4/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mä yritän muksuillekin koko ajan toitottaa: KONEELLA ollessa ei syödä, eikä juoda!

Ja niin olen nyt neljä läppäriä köyhempänä. Tippakin oikeaan paikkaan voi olla koneen turma.

Vierailija
5/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan kuumottelen kun tässä on näppäimet niin saamarin erillään, isompi mahdollisuus päätyä tuonne alle
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Toshiba/Satellite_P50-A-11L/tastatur.jpg

Tällainen mööpeli siis kyseessä, hermoilen vaan nyt kun maksoin tästä aikoinaan pitkän pennin kun halusin että kone pystyy jopa pyörittämään ohjelmia..

Vierailija
6/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajassa oleva diastaasi toimii katalyyttina! Jos näppäimet on metalliosilla kiinni voi muodostua vaarallinen valokaari. Kaverin serkku sai sähköiskun just samanlaisessa tilanteessa. Olisin varovainen...

Vierailija
7/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:22"]

Sitä vaan kuumottelen kun tässä on näppäimet niin saamarin erillään, isompi mahdollisuus päätyä tuonne alle
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Toshiba/Satellite_P50-A-11L/tastatur.jpg

Tällainen mööpeli siis kyseessä, hermoilen vaan nyt kun maksoin tästä aikoinaan pitkän pennin kun halusin että kone pystyy jopa pyörittämään ohjelmia..

[/quote] Päinvastoin, tuollaiset näppäimet ovat paremmat, ne ovat hanakasti kiinni ja päästävät aika kehnosti vettä läpi. Jos kuivasit kunnolla imukykyisellä paperilla ja kyseessä oli vain muutama tippa ja kone toimii vieläkin moitteettomasti, olet mitä luultavimmin selvillä vesillä

Vierailija
8/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin tosiaan? Huhhuh, toivottavasti olette oikeassa :o

Vierailija
9/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko läikyttää sitä teetä siihen läppäriin????