Äitini kertoi eräästä perhebloggaajasta..
Kuulemma täysin kulissia koko ihanan näköiseksi kuvattu elämä. Mies on onneton, ja perheen koti kaaoksen vallassa. Nainen siivoaa aina sen kohdan kodista jota haluaa silloin blogiin kuvata. Perheen lomareissulla isä ja lapsi/lapset (en tiedä onko useampia kuin yksi) soutelemassa järvellä _vain_ kuvaa varten. Nainen karjuu rannalla että "olkaa prkl edes hetki paikallaan että sais edes yhden hyvän kuvan", ja kirjoitti sitten ihanan rentouttavasta ja onnellisesta reissusta. :D
En tiedä kuka kyseessä, enkä kuinka suosittu, koska äiti ei suostunut kertomaan. Ei kyllä pitäisi nauraa, kuulostaa tosi surulliselta. Jos täällä pyörii salapoliiseja, niin sen verran olettaisin, että ko. henkilö on lähempänä 40v kuin 30v. Tämä oletus perustuu ihan vaan oman äitini ikään.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:28"]
Kalastajan vaimo?
[/quote]
Kävi kans mielessä, mutta en tosiaankaan oikeasti tiedä itse. AP
No noinhan sen on mentävä, kerran viikossa vähintään raivaussiivous, koti kuvauskuntoon, valaistus ym. Oon miettinyt minkälaisen kuvan lapset saavat elämästä, äiti otattaa itsestään ja perheestään kuvia jatkuvasti, ei kuitenkaan spontaanimeiningillä vaan aina kulissinomaisesti. En aio nyt käyttää täsä sitä yhtä sanaa vaiks mieli tekisi.
Ja mistäs äitisi nämä tietää? Asuuko kärpäsenä katossa?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:56"]
Ja mistäs äitisi nämä tietää? Asuuko kärpäsenä katossa?
[/quote]
Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin tämä naikkonen itse puhunut asiasta.
AP
Tiedän blogin, tuo veneilykuvaus paljasti ja ikä sekä tyyli ovat kuvauksiin sopivat. :)
Jos mä kirjoittaisi blogia, niin se olisi varmasti juuri tuollainen: Auraisin tilaa olohuoneen pöydälle ja iskisin siihen koulun myyjäisistä ostamani kakun, kuusenhavuja ja joulupallon ja...*naps*!
Kaivaisin lastenhuoneen kaapinperältä lasten ainoat Benetton-kuteet ja levittelisin ne matolle. Laittaisin ehkä vauvan siihen viereen hymyilemään ja...*naps*!
Suostuisin lenkittämään naapurin koiraa jopa Seurasaaren sillalle asti ja pyytäisimme jonkun ohikulkijan nappaamaan koko perheestä yhteiskuvan...kaikki kaulakkain, leveä hymy kasvoille ja...*naps*!
Ja sitä rataa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:05"]Tiedän blogin, tuo veneilykuvaus paljasti ja ikä sekä tyyli ovat kuvauksiin sopivat. :)
[/quote]
No kerro!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:51"]
No noinhan sen on mentävä, kerran viikossa vähintään raivaussiivous, koti kuvauskuntoon, valaistus ym. Oon miettinyt minkälaisen kuvan lapset saavat elämästä, äiti otattaa itsestään ja perheestään kuvia jatkuvasti, ei kuitenkaan spontaanimeiningillä vaan aina kulissinomaisesti. En aio nyt käyttää täsä sitä yhtä sanaa vaiks mieli tekisi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:05"]Tiedän blogin, tuo veneilykuvaus paljasti ja ikä sekä tyyli ovat kuvauksiin sopivat. :) [/quote] No kerro!
[/quote]