Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinulle tuli ensimmäiset rypyt ja miten suhtauduit niihin?

Vierailija
30.09.2021 |

Itse olen 25-vuotias nuori nainen, mutta minulle on kovan stressin myötä alkanut ilmestymään sibeliusrypyt. Huomatessani ne järkytyin pahasti, koska ajattelin, ettei näin nuorelle pitäisi vielä ryppyjä ilmestyä. Syytin myös itseäni siitä, että olen stressannut niin pahasti, että se alkaa näkymään naamassa.

Järkytyksen myötä kävin ottamassa kesällä ryppyihin botuliinia, jotta ne häivyttyisi. Nyt vaikutus alkaa hiipumaan ja mietin, pitäisikö jatkaa botuliinin ottamista vai hyväksyä ryppyni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 68 ja ei ole ryppyjä! Paperit kysytään jos ostan kombuchajuomaa. Äitini 93 on myös hyvin säilynyt, häntä luullaan aina 45-vuotiaaksi! Varmaan avantouinnin ja karjalaisten geenien ansiota!

Aivan, aivan...

Vierailija
22/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 20v silmien alle ja suun viereen lievät rypyt, kun mulla oli akne ja käytin mun iholle väärän lapsia ihon hoitotuotteita. Sen jälkeen ei oo onneksi tullut lisää ja oon nyt 25v. Kyllä suurimmalla osalla parikymppisistäkin on lieviä ryppyjä, vaikka tässä palstalla väitetään muuta, tosin ne ei vaan oo kovin erottuvia, mut jos kattoo läheltä ja tarkkaan niin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä katson niin harvoin peiliin, että en ole kiinnittänyt huomiota ryppyihin enkä todellakaan muista, milloin olen ensimmäisen nähnyt. Onneksi näkö huononee samaa tahtia kuin ryppyjä ilmestyy, tai ainakin näin olen itselleni selittänyt, miksi en pikavilkaisulla niitä huomaa.