Mulla on kova ikävä mun vauvaa :(
Pikkuinen on lentomatkan päässä ja minä täällä töitä tekemässä. Ihan outoa, ettei näe joka päivä sitä pientä rakasta. Olen näillä näkymin tammikuun loppuun asti komennuksella. Joulun onneksi kotona. Miten muut olette selviytyneet erosta vauvastanne? Jos siis sellaista on ollut...
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"]Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[/quote]
Tämä on ihan mun oma valintani ja erillinen projekti. Mä olen äitiyslomalla vielä muuten.
ap
[/quote]
No ethän sinä sitten millään komennuksella ole.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"]Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[/quote]
Tämä on ihan mun oma valintani ja erillinen projekti. Mä olen äitiyslomalla vielä muuten.
ap
[/quote]
[/quote]
No äläs nyt sanoihin takerru :) Nykymaailmassa vain hyvin harvoja asioita on pakko tehdä...
ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"]Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
No äläs nyt sanoihin takerru :) Nykymaailmassa vain hyvin harvoja asioita on pakko tehdä...
ap
[/quote]
No kyllä vähän takerrun, jos sanot ensin olevasi töissä komennuksella ja sitten oletkin äitiyslomalla vielä??
Joko oot tavannut sen työkaverin jonka kanssa viimeksi päädyit sänkyyn? Vai joko sulla on siellä uus?
Kiva kyllä kuulla taas Murusta. Eilen just mietin että onpa ollut hiljaista.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:12"]
Mietipä miltä vauvasta tuntuu. Hän kantaa eron aiheuttamaa turvattomuuden tunnetta ja menettämisen pelkoa läpi elämän. T. Nimimerkki kokemusta on.
[/quote]
Perusturvallisuus rakentuu 5-6 ikävuoden aikana.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:56"]Joko oot tavannut sen työkaverin jonka kanssa viimeksi päädyit sänkyyn? Vai joko sulla on siellä uus?
[/quote]
Olin jo unohtanut :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"]Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
No kyllä vähän takerrun, jos sanot ensin olevasi töissä komennuksella ja sitten oletkin äitiyslomalla vielä??
[/quote]
Niin. Olen vakiduunista lomalla ja teen edelliselle työnantajalle projektin.
ap
Vieläkö tää satutäti jaksaa... Keksi jotain uutta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:56"]Joko oot tavannut sen työkaverin jonka kanssa viimeksi päädyit sänkyyn? Vai joko sulla on siellä uus?
[/quote]
Olen tavannut.
ap
Joko olet pettänyt? Tai siis "hairahtanut"? Koska eihä muru oikeasti petä ketään...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:12"]Mietipä miltä vauvasta tuntuu. Hän kantaa eron aiheuttamaa turvattomuuden tunnetta ja menettämisen pelkoa läpi elämän. T. Nimimerkki kokemusta on.
[/quote]
Mietin. Mutta vauvallahan on isä ja isovanhempia ja omat läheiset hoitajansa.
ap
Ja ne onkin sun lapselles paljon tärkeämpiä kuin sinä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:15"]
Joko olet pettänyt? Tai siis "hairahtanut"? Koska eihä muru oikeasti petä ketään...
[/quote]
? Näinkö sitten? Tämän ansaitsen. En tiedä mitä ajatella.
Nyt meni väärin. Perusturvallisuus rakennetaan ensimmäisen vuoden aikana :D Olipa hyvä vitsi 5-6 v....
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:12"]Mietipä miltä vauvasta tuntuu. Hän kantaa eron aiheuttamaa turvattomuuden tunnetta ja menettämisen pelkoa läpi elämän. T. Nimimerkki kokemusta on.
[/quote]
No mulla on kokemus että vauvana olin 4kk ilman äitiä. En tietäis asiasta mitään ellei sitä mulle ois kerrottu. Että...
Työkaveri imee iltaisin pursuavat maidot hinkeistäni samalla kun poraa kakkoseen. Pillu on synnytyksen jäljiltä vielä arka, siks pylly :)
Tulipa hemmetin tyhjä olo. En tiedä mitä ajatella. Täydellinen tyhjyys. Kurkkua kuristaa, enkä tiedä nauraako vai tulisiko itku jollain keinolla.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:41"]
Två
[/quote]
Onko? Muu ei tunnu oikein miltään, vaan se tuntuu.
Ei oikein kolahda enää nää Murun jutut, tauko oli vähän liian pitkä. Hohto haihtus jo.
keksi uusi tarina ja hahmo =)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:12"]Mietipä miltä vauvasta tuntuu. Hän kantaa eron aiheuttamaa turvattomuuden tunnetta ja menettämisen pelkoa läpi elämän. T. Nimimerkki kokemusta on.
[/quote]
Mietin. Mutta vauvallahan on isä ja isovanhempia ja omat läheiset hoitajansa.
ap