Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaan kohta sipsipussin, kysyttävää?

Vierailija
21.11.2014 |

Olen jo syönyt yhden levyn fasun sinistä ja karkkipussin, mutta alkoi tehdä mieli suolukkaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big mac ja mcflurry meni jo. Kohta sipsukatkin loppu.

Vierailija
22/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan. Syötiin (tai siis mä söin...) äsken pussin (200 g) sipsejä. Tänään olen myöskin syönyt kaksi myslipatukkaa, yhden pähkinä-suklaapatukan, kaksi palaa "tummaa" suklaata ja juonut zero-colaa. Karkkipäivä. Arvaa paljon painan? 115 kg. ^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite herkuttelen myös viikonloppuisin. Kun viikon tekee duunia ja liikkuu, niin ei näy missään jos vaikka sipsipussin vetäsee. Ja muutenkin syö normi ruokaa arkisin, toimiva systeemi ja pääsee nauttimaan näistä elämän pienistä iloista :)

Vierailija
24/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesp... Herkutella saa kyllä ainaki  kerta vkoon. Itsellä monasti tulee kyllä syötyä ja joskus juotuakin mitä tahdon kahtenakin päivänä viikossa, eikä tarvi edes kituuttaa muuten sen eteen...

mutta nyt tosta Lays pussista tuli vähän morkkis. Ihan vaan siksi että söin sen tossa kokonaan vaikka alkoii maistumaan jo ennen puoltaväliä pahalle... Ennen Lays sipsit oli ihana merkki ulkomaanmatkasta ja oli maailman parhaita sipsejä ikinä ( mutta sitten niitä alettiin myydä suomessakin ja olen saanut syödä niitä ihan liikaa)...

kyllä tässä tänään saa ainakin 3000 kaloria :P no mutta, ei me lasketa...

T.19

Vierailija
25/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:26"]Ookkonää Oulusta, ko nää sanot "suolukka"? 
[/quote]

En ole Oulusta. Stadissa olen asunut koko elämäni :)

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi