Avaan kohta sipsipussin, kysyttävää?
Olen jo syönyt yhden levyn fasun sinistä ja karkkipussin, mutta alkoi tehdä mieli suolukkaa.
Kommentit (25)
Moi vaan. Syötiin (tai siis mä söin...) äsken pussin (200 g) sipsejä. Tänään olen myöskin syönyt kaksi myslipatukkaa, yhden pähkinä-suklaapatukan, kaksi palaa "tummaa" suklaata ja juonut zero-colaa. Karkkipäivä. Arvaa paljon painan? 115 kg. ^^
Ite herkuttelen myös viikonloppuisin. Kun viikon tekee duunia ja liikkuu, niin ei näy missään jos vaikka sipsipussin vetäsee. Ja muutenkin syö normi ruokaa arkisin, toimiva systeemi ja pääsee nauttimaan näistä elämän pienistä iloista :)
Jeesp... Herkutella saa kyllä ainaki kerta vkoon. Itsellä monasti tulee kyllä syötyä ja joskus juotuakin mitä tahdon kahtenakin päivänä viikossa, eikä tarvi edes kituuttaa muuten sen eteen...
mutta nyt tosta Lays pussista tuli vähän morkkis. Ihan vaan siksi että söin sen tossa kokonaan vaikka alkoii maistumaan jo ennen puoltaväliä pahalle... Ennen Lays sipsit oli ihana merkki ulkomaanmatkasta ja oli maailman parhaita sipsejä ikinä ( mutta sitten niitä alettiin myydä suomessakin ja olen saanut syödä niitä ihan liikaa)...
kyllä tässä tänään saa ainakin 3000 kaloria :P no mutta, ei me lasketa...
T.19
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:26"]Ookkonää Oulusta, ko nää sanot "suolukka"?
[/quote]
En ole Oulusta. Stadissa olen asunut koko elämäni :)
-ap-
Big mac ja mcflurry meni jo. Kohta sipsukatkin loppu.