Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies esittelee itsestään alastonkuvia netissä?

Vierailija
21.11.2014 |

Mieheni jäi kiinni siitä, että pitää treffiu-ilmoitusta netissä, muka sinkkuna. Hänellä on myös väärällä nimellä FB-profiili ja siellä alastonkuvia ja runkkausvideoita itsestään. Miksi? Kotona miestä ei seksi kiinnosta.

Asia paljastui, kun tuli aiemmin kotiin kuin minun piti. Mies jäi kiinni siitä, että istui tietokoneella alasti, kalu kädessä ja katseli, kun Skypen kautta joku alaston vieras nainen hyväili itseään. Olen ihan hämmentynyt, en tiedä, mitä tehdä. Surettaa ja ällöttää. Miksi? Millainen mies tekee tuollaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-profiilissa alastonkuvia ja runkkausvideoita, älä nyt jaksa jauhaa paskaa. Yritä nyt pikkuisen tsempata näiden valheiden kanssa.

Vierailija
2/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli luonut itselleen feikki-FB-profiilin. Ei siis omalla nimellään ja kuvanakin oli joku piirroskuva. Alastonkuvat oli kätketty niin, että niitä pääsi katsomaan vain valitut "ystävät".

Toivoisinkin, että olisi valetta koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:05"]

Mies oli luonut itselleen feikki-FB-profiilin. Ei siis omalla nimellään ja kuvanakin oli joku piirroskuva. Alastonkuvat oli kätketty niin, että niitä pääsi katsomaan vain valitut "ystävät".

Toivoisinkin, että olisi valetta koko juttu.

[/quote]

Tiedätkö mitä, arvasin että tulet valehtelemaan että on luonut feikkiprofiilin. Lopeta paskanjauhaminen tai keksi parempi provo, ei jaksa enää näitä.

Vierailija
4/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en valehtele. Haluaisin vaan ymmärtää, miksi mies teki mulle näin?

Vierailija
5/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä varsinaisesti mitään järkeä olekaan. Rumimmankin naisen alastonkuvilla olisi miljoonakertaisesti katselukertoja komean miehen kuviin verrattuna. 

Joitain kiihottaa itsensä paljastelu. Johtuisiko tuosta. Nykyään sen voi tehdä netissä, ei tartte välttämättä puskissa kökkiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi