Kuvaile kaunein tänään näkemäsi nainen
Ja missä naisen näit. Tehdään pientä galluppia.
Itse näin kampaamossa tänään naisen joka oli värjännyt hiuksensa vaaleiksi mutta pienellä vivahteella lilaa. Hän oli kasvoista myös todella kaunis, jotenkin tavismainen mutta silti jäi mieleen. Hän oli myös kampaaja.
Tämä kävi Helsingissa Kampissa :)
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:31"]
luonnon kaunis nainen. Ei tekoripsiä, tekorintoja, tekohuulia, hiuslisäkkeitä eikä rakennekynsiä!!
[/quote]
Heh, nyt varmaan meikittömät rumat lehmät luulevat kuuluvansa tähän kategoriaan ja peukuttavat kommenttiasi.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:45"]
Olis kiva jos perään laittaisi oliko havainnoitsija mies vain nainen... Tuntuu oudolta että naiset katsovat noin tarkkaan rintoja... Ainakin tuo äiti joka katsonut TYTTÄRENSÄ. Hyi hitto :O
[/quote] Sairasta, eiköhän nuo tiedä jo katsomatta. Nuo tyttären kuvaus asiat olivat ihan sellaisia, jotka vaan tietää. Sitä paitsi hyvänkokoiset rinnathan ovat mielipidekysymys, ei mikään tarkka kuvailu.
luonnon kaunis nainen. Ei tekoripsiä, tekorintoja, tekohuulia, hiuslisäkkeitä eikä rakennekynsiä!!
[/quote] Missäs tämä nainen oli?
Näen paljon kauniita naisia päivittäin. Toiset pitkiä ja hoikkia, toiset lyhyitä ja vähemmän hoikkia (kyseessä siis väh. 4-kymppiset naiset). Jokaisessa on sitä jotain, oma tyylinsä. Nauru ja huumori piristää ja yhdistää aina. Olen nainen, hetero.
Tyttäreni. Luonnonkaunis, positiivinen ja elämän iloinen kuten minä.Mielettömän kaunis hymy, jonka perinyt isältään.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:19"]
[/quote]
Noh, voin suurella varmuudella sanoa, että se et ollut sinä.
Jumbossa tänään raskaana oleva noin 25- 30 vuotias vaalea nainen. Jotenkin todella suloinen ja luonnonkaunis, pisti oikein silmään. Iso masu jo oli (takki auki) mutta hoikka kuitenkin. Vaalea, nuttura, farkut ja musta pitkä takki.
43kg, 153cm, valkoiset hiukset, kauniit sirot kasvot, mitoista voi päätellä että siro muutenkin, ihana hymy ja leikkisä luonne, älykäs ja sen lisäksi viisas, ikää 96v. Työpaikalla tapasin.
Työpaikalla: lyhyt, tiimalasivartaloinen, pitkät tuhkanvaaleat hiukset, suuret mantelisilmät, hyppyrinenä, viininpunaiseksi värjätty suppusuu. Vajaat 30 vuotta, hymyileväinen, kevyen hipahtava.
Siis täh, kuka tämmösiä kyttää? En todellakaan ole katsonut naisia sillä silmällä tänään enkä ikinä. Outoja olette...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:19"]
[/quote]
Noh, voin suurella varmuudella sanoa, että se et ollut sinä.
[/quote]
Heheh en edes ollut alkuperäinen kommentoija ja sain paljon yläpeukutuksia :DD OMG
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:36"]
Siis täh, kuka tämmösiä kyttää? En todellakaan ole katsonut naisia sillä silmällä tänään enkä ikinä. Outoja olette...
[/quote]
Outo, kun iloitsee kauneudesta, joka osuu omaan silmään? Itse taidat olla kateellinen kaikille kauniille naisille.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:36"]
[/quote]
Jos ei näe ympärillään kauniita asioita joista arjestakin saa juhlaa, on aika helkkarin kyyninen. Onni on pienet asiat, kuten kauneus ympärillä. Miten kukakin sen sitten käsittää. Tässäkin ketjussa tullut ilmi ettei sen kauneuden tarvitse olla mitään kovin ihmeellistä, vanha 90-vuotiaskin voi olla kaunis. Minusta tämä on juuri sitä elämän ihmeellisyyttä ja onnea. Kun katsoo ympärilleen voikin yllättyä!
Anne Kukkohovin näin tänään et se oli varmasti kaunein :)
Nainen kaupassa. N. nelikymppinen, lyhyt ja pyöreä, vaalea kihara tukka, jotenkin tuhman näköinen ;) Paksut pohkeet ja ihana leveä pylly tiukoissa farkuissa.
Eilen taas huomioni kiinnitti pitkä ja harteikas, voimakkaan näköinen viisikymppinen nainen. Hän näytti siltä, että hallitsee miestään 100-0. Hänen itsevarma ryhtinsä ja olemuksensa oli jotain uskomattoman kiihottavaa.
M30
En muista tänään. Eilen kaupan kassa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:21"]
Oli kyllä vähän creepy kun luonnehdit niin tarkkaan tyttäresi :D oikein hyvänkokoiset rinnat.. :D
[/quote]
Tyttäreni on 26v, naimisissa ja ollaan parhaat kaverit. Mitä kamalaa tossa siis näit? Mielestäni täysin luonnollinen asia kuvailla akuista tytärtään.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:07"]Minä itse. Ei, en ole itsekäs paskiainen, vaan ainoa tänään näkemäni nainen. Se on kivaa nysvätä kotona.
[/quote]
Joo peilistä minäkin hänet näin. Laittauduin kunnolla ja olin kyllä hämmästynyt miten kauniilta voin näyttää tällättynä. Muuten en ole kaunis.