Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantumisesta miehelle

Vierailija
21.11.2014 |

Loukkaannuin kun kuulin mieheni kertovan veljelleen nähneensä maailman kauneimman naisen juhlissa. Tämä nainen oli kaunis ja vieläpä ihana ja hyvmyili koko illan. Kyllä mielestäni muita naisia saa katsoa ja kehuakin, mutta tässä häiritsee se into jolla mieheni puhui veljelleen ihan innoissaan. Kun jälkikäteen huomautin asiasta hän sanoi ettei ajatellut että minä olen paikalla. Se loukkasi vielä enmmän. Että vaikka olen kotona, voi mieheni unohtaa että olen kotona kun kuvaillee innoissaan toista naista. Olenko liian herkkä vai onko se jotenkin universsalia loukkaantua em. hommasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian herkkä.

Vierailija
2/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että loukkaannuit. Ei kai tuollaista ole kiva kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä juhlat olivat kyseessä? Oliko nainen miehellesi ennestään tuttu? Onko nykyään tuttu?

Vierailija
4/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin loukkaantunut myös. Keljua käytöstä :(

Vierailija
5/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli esiiintymässä juhlissa, ei ollut ennestään tuttu, eikä kuulu tuttavapiiriin..

Vierailija
6/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä näköinen tämä kyseinen nainen oli?

Vierailija
7/7 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan paikallaan näpäytys? Sopivan ajan kuluttua selität jostain kaupungilla nähdystä, apuun tulleesta miehestä, hankaluuksia kahvilassa tai kaupan kassalla tai vuoronumeronsa, paikkansa kassalla luovuttaneesta jumalattoman hyvännäköisestä miehestä puhelimessa kaverillesi. Että seksikäs mies, mistä se siihen tuli, hartiat kuin ladon ovet ja ne silmät, meinasin tipahtaa lattialle. Että se tapahtui niin nopeasti ja yllättäen, hämmennyin, punastuin, en koskaan ole näin ennen ajatellut mutta olisin pannut! Ja kikatat yhden lasin jälkeen puhelimessa kaverillesi. Olenko minä ihan kauhea, mikä villitys nyt iski. Mutta se mies, iilk. Katso miehen reaktio sivusilmällä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi