Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkisauna lokki

Vierailija
30.09.2021 |

Taloyhtiössä on kerran viikossa lenkkisauna 2€/hlö. Tähän mennessä kävijöitä ollut itseni lisäksi 3. 2 käy aina heti klo 18 ja 3. klo 19. Itse olen mennyt 19.30 jälkeen.

Viime viikolla menin taas ja minua ennen käyvä tuttu rouva totesi, ettå nyt onkin tungosta. Hänen naapurinsa on tuonut vieraan. Katsoin sitten listaa ja edellisellä viikolla olikin ilmestynyt uusi nimi listaan. Kyseiselle viikolle hän ei ollut kirjannut vielä itseään ( eikä vierastaan). No saunoin siinä sitten vajaan puoli tuntia tämän uuden kävijän ja hänen venäläisittäin puhuvan vieraansa kanssa. Lähtiessäni he vielä jäivät.

Eilen menin taas lenkkisaunaan ja listasta huomasin, että uusi kävijä oli kirjannut edelliselle viikolle nimensä 2 kertaa, eli hän ja vieras. Mutta, ylempää huomasin, että hän oli yliviivannut nimensä sitä edelluseltä viikolta.

Siis, pikku juttu, mutta mitä ihmettä. Meinasiko säästää sen 2€ ja ajatteli ettei kukaan huomaa kun yliviivaa aiempia käyntejään. Tuskin on niin sekaisin ettei tiedä millä viikolla on saunonut ja onko ollut yksin vai kaksin. Päiväyskin on aina jo kahden heti klo 18 tulevan vakituisen kävijän toimesta kohdillaan, joten heidän jälkeensä tulevilla ei pitäisi olla mitään mahdollisuutta seota päivissä.

Toinen asia sitten onko talon asukkaiden yhteinen lenkkisauna paikka tuoda vieraita. Kumma kun aina sama juttu, kun missä tahansa on venäläusittäin puhuvia alkaa tämä säätäminen ja sääntöjen venyttäminen...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sauna ei ole täynnä lokkeja ja mukaan mahtuu niin nauti saunasta.

Yksikin lokki on liikaa! Kivempi saunoa yhdenvertaisessa porukassa, kuin säätämisellä ja sotkemisella vastuiltaan piiloutumista yrittävien kanssa.

Vierailija
22/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjinä sjäästän sen 2€ mjieljuummin hjalpa ja tjunkkainen hjajuvesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän nämä röyhkeät itänaapurit luottavat, ettei nössöt suomalaiset ikinä puutu mihinkään. Korkeintaan mutistaan hiljaa itsekseen.

Vierailija
24/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nyt on tapahtunut kerran niin voi olla ihan jonkinlainen vahinko, jotenkin sekoittanut päiviä tai asioita. Ei heti tarvitse aina epäillä pahinta ihmisistä.

Ihanan suvaitsevaista, projisoitko omaakin vastuuttomuuttasi tällä asenteella?

Tässä nyt ei ole ollut paljon mahdollisuutta sekoittaa päivää. Edellinen käynti oli edellisen viikon riveillä ja sen alla alkanut kyseinen viikko, jossa myöskin hänen kirjaus.

Eikä myöskään sekoittaa asioita?! Asia oli maksullinen saunakäynti, mitenköhän tämänkin joku onnistuisi sekoittamaan. Oho, kävinkö saunassa.

Vierailija
25/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nyt on tapahtunut kerran niin voi olla ihan jonkinlainen vahinko, jotenkin sekoittanut päiviä tai asioita. Ei heti tarvitse aina epäillä pahinta ihmisistä.

Tässä nyt ei ole ollut paljon mahdollisuutta sekoittaa päivää. Edellinen käynti oli edellisen viikon riveillä ja sen alla alkanut kyseinen viikko, jossa myöskin hänen kirjaus.

Eikä myöskään sekoittaa asioita?! Asia oli maksullinen saunakäynti, mitenköhän tämänkin joku onnistuisi sekoittamaan. Oho, kävinkö saunassa.

Minulla on elämänhallinta kunnossa, ihan sille tasolle asti ettei minun tarvitse kenellekään keuhkota mistään kahdesta eurosta. Minä kuitenkin tiedän myös niitä hyväntahtoisia elämäntapasähläreitä, jotka voisivat hyvinkin vaikka alkaa tuumailla että eihän se ollut viime viikolla kun olin saunassa vaan sitä edellinen, ja yrittävät sitten korjata tilanteen. Ihan ilman mitään tarkoitusta lokkeilla.

Vierailija
26/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita se nimi sinne uudelleen.

Rivit on jo viime viikolta täynnä. Vai olikohan siinä yksi tyhjä rivi ennen tämän viikon päiväystä. Periaatteesta en mene muiden nimiä kirjoittamaan.

Kertomerkki ja numero 2 sen ainoan nimen perään. Ei tarvii nimeä kirjoittaa.

Vierailija
27/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elämänhallinta kunnossa, ihan sille tasolle asti ettei minun tarvitse kenellekään keuhkota mistään kahdesta eurosta. Minä kuitenkin tiedän myös niitä hyväntahtoisia elämäntapasähläreitä, jotka voisivat hyvinkin vaikka alkaa tuumailla että eihän se ollut viime viikolla kun olin saunassa vaan sitä edellinen, ja yrittävät sitten korjata tilanteen. Ihan ilman mitään tarkoitusta lokkeilla.

Juuh, on vain tähän ikään jonkin verran kokemusta näistä. Huomaat pikkuvilpin ja paljastuu ajan kuluessa paljon enemmånkin. Tämä ihminen oli käynyt ensimmäisen kerran yksin ja seuraavalla viikolla vieraansa kanssa ja yliviivannut samalla edellisen käyntinsä. Mitään sitä aiempia viikkoja ei hänellä ole ollut tässä.

Vierailija
28/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon teinit valtaa iltapäivisin meidän talon lasten leikkipaikan. Naapuritalon venakot pitää tupakkakokouksiaan meidän pihalla. Myös grillipaikka on ahkerassa käytössä. Täysin tuntemattomia ihmisiä siinä yl tosin.

Vierailija
29/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap että noiden 2 eurosten laskuttaminen tulee kalliimmaksi kuin itse summa. Siksi taloyhtiössämme lopetettiin pesutupalaskutuskin, kun laskuttaja laskutti työstä isomman summan, kun mitä kertyi.

Vierailija
30/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö ap että noiden 2 eurosten laskuttaminen tulee kalliimmaksi kuin itse summa. Siksi taloyhtiössämme lopetettiin pesutupalaskutuskin, kun laskuttaja laskutti työstä isomman summan, kun mitä kertyi.

Näistä tulee takautuvasti monen kuukauden saunat yhteen laskuun. Enpä usko, että kannattamattomana pyöritettäisiin laskutusta. Toivottavasti ei lopu koko lenkkisaunat. Kävijöitä on ollut naisten puolella 3-4 viikossa, miesten listalla vain 1-3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi