Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia hermojuurivauriosta?

Vierailija
30.09.2021 |

Minulla tuntuu oikealla puolella kroppaa tunnon alenemaa ja lihasheikkoutta. Olen käynyt pään MRI- kuvauksessa ja neurologilla, mutta mitään ei ole todettu/löydetty syyksi. Minulla nuo tuntumekset ovat kuitenkin olleet jo koko tämän vuoden ajan eikä ole löytynyt selitystä. Tätä edelsi itsemurhayritys (join n. 6L vettä kerralla/15 minuuttiin). Epäilen, että olisi jotakin hermojuurivaurioon viittaavaa ja aion hakeutua ENMG- tutkimukseen lääkärin lähetteellä. Onko kellään kokemusta hermojuurivauriosta? Paraneeko itsestään? Voidaanko sitä kuntouttaa jotenkin? Onko siihen jotakin leikkaushoitoa olemassa? Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppp

Vierailija
2/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhayritys vettä juomalla? Onko lääkäri tietoinen tuosta itsemurhayrityksestä? Sehän voisi kai aiheuttaa jotain vaurioita aivoissa.

ENMG-tutkimus näyttää hermovauriot mutta jos ongelma onkin aivoissa, se ei ehkä selviä tuolla tutkimuksella. Tutkimus on sikäli epämukava, että siinä työnnetään pitkiä neuloja raajoihin ja täytyy jännittää lihaksia, vaikka neulat tuntuvat epämukavasti.

Vierailija
4/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhayritys vettä juomalla? Onko lääkäri tietoinen tuosta itsemurhayrityksestä? Sehän voisi kai aiheuttaa jotain vaurioita aivoissa.

ENMG-tutkimus näyttää hermovauriot mutta jos ongelma onkin aivoissa, se ei ehkä selviä tuolla tutkimuksella. Tutkimus on sikäli epämukava, että siinä työnnetään pitkiä neuloja raajoihin ja täytyy jännittää lihaksia, vaikka neulat tuntuvat epämukavasti.

Lääkäri on tietoinen ja sanonut, että vettä juomalla en olisi voinut aiheuttaa itselleni mitään ja MRI - kuvissa ei ole mitään jälkiä siitä. Mutta kun olo on sellainen, että jotakin olisi käynyt. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
5/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko lääkäriä ja lopeta tämän asian ajattelu.