Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Parvisängyn kestävyys

Vierailija
21.11.2014 |

Tulossa yllätysvieraita, jotka majoitettava. Kestääkö Ikean 140 cm leveä puuparvi kahden aikuisen miehen painoa (95 kg kumpikin)? Ikean asiakaspalvelun mukaan suositusraja on 150kg. Siinä nukkunut kyllä ainakin 160 kg, mutta pelottaa että tuo saa koko hökötyksen naksahtamaan. Luuletteko, että kestäisi edes 170kg jos järjestelisi vieraita? Onko käytännön tietoa tai kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitään karjaa kestä!

Vierailija
2/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fittejä miehiä kyllä kyseessä, parimetrisiä :) Asiallisuus kunniaan näin perjantai-iltanakin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne alkaa panemaan,voi olla että ei kestä

Vierailija
4/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala, piti lisätä :) Mutta luuletteko, että 95kg ja 75kg voisivat turvallisesti nukkua? Kaksi naista siinä kyllä on aiemminkin nukkuneet, mutta tuo 2 x 95 on hieman liian uskalias. Toisaalta tuokin menisi 20 kg yli suosituksen. -ap

Vierailija
5/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sieltä voi ottaa patjoja lattialle. Itse vihaan noita parvihökötyksiä. Ennemmin ne lapsille sopii kuin aikuisille. Kaverilla nukuin sellaisella parvella että hyvä kun uskalsi kylkeä kääntää kun kauhea narina ja heiluminen.

Vierailija
6/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen kuitenkin hoikka ja pieni nainen -6

Vierailija
7/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää manailko :) Otetaan riskillä ja se 15 kg ylimääräistä, eli toinen isoista miehistä saa olla sohvalla! -ap

Vierailija
8/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää 2 isoa miestä saada samaan petiin?

Vierailija
9/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tilaa, eikä patjoja. Ei kai sitä muuten kyselisi. Se, jolla on Eirassa varaa kaksioon tai kolmioon on onnellinen varmasti, itse en yhtä onnekas. -ap