Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lapset oppii siivoon kun kotisiivous hoitaa kodin kouluaikana?a?

Vierailija
30.09.2021 |

Kotisiivous listan jatke:
kallis rivariasunto,
farmari,
päällikköasema,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea opettaa lapsilleen sitä mitä ei itsekään osaa

Vierailija
2/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ne oppii kun eihän se siivous todellakaan ole se pelkkä siivooja. Sehän sisältää tavaroiden säilytyspaikkojne miettimisen ja järjestämisen, tavaroiden kuskaamisen paikoilleen, lakanoiden pois oton ja petaamisen jne.

Meillä on aina käynyt siivooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rakettitiedettä, kyllä sen sitten tarvittaessa oppii. Itse en osannut mitään kun yksin muutin, vähän eri syystä, äitini oli alkoholisti/narkki joka ei juuri kodinhoidosta perustanut. Mutta ihan löytyi netistä ja esim. marttojen kodinhoitokirjasta tiedot miten usein kuuluu siivota mitäkin kotona, millä aineilla yms. Eii ollut vaikeaa.

Siivooja meilläkin käy, eikä todellakaan siitä luovuta siksi että lapset oppisi siivoamaan. Heille riittää perus järjestyksen pito omissa huoneissaan.

Vierailija
4/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuttavalla onnistui erittäin hyvin. Ainakin vanhemmat kunnioittivat siivoojiaan.

Vierailija
5/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone on hyvä raivata ennen siivoojaa.

Lisäksi perusjärjestyksen ylläpito kuuluu asiaan.

Vierailija
6/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niiden tartte opetella. Kun muuttavat omilleen niin rahakkaat vanhemmat kustantaa siivoojan sinne siihen asti että lapsi itse alkaa tienata tarpeeksi, tai sitten kustantaa alusta asti itse jos on tarpeeksi pääomatuloja niin ettei tarvi ikinä tienata omia rahojaan.