Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MITÄÄN mahiksia, että mies olisi eronsa käsitellyt

Vierailija
21.11.2014 |

kuukausi eron jälkeen? Sanoi että tuntee itsensä ja on käsitellyt eroa jo naimisissa ollessaanreilun vuoden ajan. Vaimo jätti. 

Voiko tulla mitään muuta kuin sydänsuruja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Sitä paitsi, sitä eroa voi kyllä käsitellä uuden suhteen aikanakin. Ei se niin ole että olisi pakko olla täysin 100% käsitellyt että uusi suhde voi onnnistua. 

Minä tapasin aviomieheni kun hän oli vielä naimisissakin (olin miehen henkisenä tukena parisuhdekriiseissä ystävänä, seksisuhdetta meillä ei ollut ennen virallista eroa), ja hyvin meillä ainakin on mennyt. Toki vastaeronneen kanssa kun lähtee suhteeseen täytyy olla valmis siihen että miehen tunteet voi välillä vähän heitellä, mutta jos sitä ei pelästy vaan antaa toisen rauhassa kipuilla, tilaa antaen, niin kyllä se siitä.

Vierailija
2/3 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen eronnut. Tein eroa mielessäni jo 3 vuotta ennen eroa, mutta myös eron jälkeen aika pitkään. 1,5 vuoden päästä olin valmis uuteen suhteeseen. Mutta lienee ihmisestä ja tilanteesta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on myös eronnut omasta tahdostaan enkä olisi voinut kuukausi eron jälkeen kuvitellakaan seurustelevani. SIksi mua niin epäilyttääkin. Mutta ihmisiä on erilaisia... Lisää kokemuksia vastaanotetaan mielellään!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi