Seksi etäyhteyksillä - kokemuksia?!
Minkälaisia kokemuksia teillä seksistä etäyhteyksin toteutettuna? Eroja kun kumppanina aiemmin tuttu tai ennalta vieras? Millaisia uusia ulottuvuuksia tämä on teille tuonut?
T, utelias & kiinnostunut
Kommentit (26)
Kiitos kommenteista!
Itse olen miettinyt, että onko suurempi kynnys riisua itsensä ja olla toisen katseltavana videoyhteydellä kuin livenä. Tai voihan sitä kai riisuuntua ja näyttää pelkät kasvot esim. kun juttelee ja samalla masturboi.
Puhuit tuossa syvällisestä tasosta. Etänä voisi mielikuvitus, mielikuvat ja fantasiat elää vahvemmin. Myös luottamuksen rakentuminen ja uskallus saa uusia sävyjä. Mahdollisesti myös odotus mahdollisesta livetapaamisesta.
T, aloittaja (M)
Täältäkin ääni puhelinseksille, mutta yleensä tuntemattoman kanssa. Tsättäillen alkuun (suomi24, sokot.fi) ja kun kirjoittelu alkaa olla vaikeaa, niin luontevasti siirtyy puhelimeen jutut.
Muutamia vakkareitakin on, skypellä ajankohdan sopiminen ja soitto silloin.
Webcam jutuissa se riski, että toinen nauhoittaa. Paljon feikkejä eli naista esittäviä miehiä tsäteissä.
M48
Toisessa langassa naiset kertoo masturboivansa useita kertoja viikossa noin keskimäärin, mutta ilmeisesti eivät juurikaan sitä etäyhteyskin tee? Varmaan lukevat novelleita tms?
Reginasta lukevat naisten unelmia, haha!
Olis kiva pelata totuutta ja tehtävää tms. etäyhteyksillä ja virittää tunnelma äärimmilleen. Katsoa sua kun sä katsot mua katsomassa sua.
Ja tohon edelliseen että mitäs novelleissa ja reginassakaan on vikaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva pelata totuutta ja tehtävää tms. etäyhteyksillä ja virittää tunnelma äärimmilleen. Katsoa sua kun sä katsot mua katsomassa sua.
Ja tohon edelliseen että mitäs novelleissa ja reginassakaan on vikaa, päinvastoin.
Tää vois olla kivaa, porukalla vai kaksinpeli?
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla kivaa, porukalla vai kaksinpeli?
M48
Mukana!
Kaksinpeliä!
Millaisia kysymyksiä/tehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Kaksinpeliä!
Millaisia kysymyksiä/tehtäviä?
Fiiliksen mukaan tietysti, miten päästään alkuun?
M48
Meille hommattiin Motor Bunny satula vibraattori, jota voi ohjata etänä mistäpäin maailmaa tahansa. Olemme seurustelleet kuusi vuotta ja asuneet tähän saakka yhdessä. Nyt miehelle tuli 11kk työkeikka ulkomaille.
Sovittuna aikana minä pukeuden seksikkäästi "kaivan" (raahaan) satulavibran esille, jonka jälkeen soitamme videopuhelun. Minä istun satulassa ja mies pystyy puhelimella säätämään vibrauksen ja dildon voimakkuutta. Miehellä on mukanaan satiesfyer for men vibra johon hän sitten työntää kullinsa ja säätää sen värinää minun kiihotukseni mukaan. Usein olemme lauenneet samaan aikaan.
Kallis laitehan tuo Motor Bunny on, mutta näin kuitenkin saamme harrastettua edes jonkinmoista seksiä niinä aikoina kun hän ei ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin ääni puhelinseksille, mutta yleensä tuntemattoman kanssa. Tsättäillen alkuun (suomi24, sokot.fi) ja kun kirjoittelu alkaa olla vaikeaa, niin luontevasti siirtyy puhelimeen jutut.
Webcam jutuissa se riski, että toinen nauhoittaa. Paljon feikkejä eli naista esittäviä miehiä tsäteissä.
M48
Miten sinuun saa yhteyden? Rva81
Vierailija kirjoitti:
Meille hommattiin Motor Bunny satula vibraattori, jota voi ohjata etänä mistäpäin maailmaa tahansa. Olemme seurustelleet kuusi vuotta ja asuneet tähän saakka yhdessä. Nyt miehelle tuli 11kk työkeikka ulkomaille.
Sovittuna aikana minä pukeuden seksikkäästi "kaivan" (raahaan) satulavibran esille, jonka jälkeen soitamme videopuhelun. Minä istun satulassa ja mies pystyy puhelimella säätämään vibrauksen ja dildon voimakkuutta. Miehellä on mukanaan satiesfyer for men vibra johon hän sitten työntää kullinsa ja säätää sen värinää minun kiihotukseni mukaan. Usein olemme lauenneet samaan aikaan.
Kallis laitehan tuo Motor Bunny on, mutta näin kuitenkin saamme harrastettua edes jonkinmoista seksiä niinä aikoina kun hän ei ole kotona.
Matka peli tuo Motor Bunny/Sininen. Tuli katsottua joitakin esittelyvideoita. Luulisi kuuluvan jokaisen sinkun "varuskaappiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Miten sinuun saa yhteyden? Rva81
Vaikkapa matti piste isopaalu @ outlook piste com
Mitäs appeja tai nettisovelluksia olis tarjolla anonyymin etäseksiin? Sellaisia mihin voisi sopia treffit ja saisi oman ”huoneen” missä puuhastella.
Onhan noita, omegle, sokot.fi jne
Käy korvikkeesta jos aitoa ei ole saatavilla. Yllättäen ihan perus puhelinseksi on itsellä toiminut parhaiten.
Kumppani oli alkuun vieras mutta äkkiähän sitä tutuksi tultiin ja livenä oli helppo sitten jatkaa.
Jotenkin on ollut helpompi jakaa omia toiveita ja fantasioita kuin että suoraan kasvokkain alkanut puhua niistä. Päässyt yllättävän syvälliselle tasolle koko suhteessa mutta myös seksin suhteen.
T. Nainen etäsuhteessa