Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustestin tekeminen kotona?

Vierailija
21.11.2014 |

Hei! Ajattelin tiedustella, että onko sillä mitään väliä millonka viimeksi olen käynyt vessassa? Pitääkö virtsan olla tietyn aikaa rakossa, että tulos on todellisempi? - Ehkä raskaana (toivottavasti ei)
Kuinka suuri riski on olla raskaana jos on kierukka?
Epäilen vaan siksi, että rintani ovat olleet turvoksissa pari viikkoa, vessahätä on enemmän, meinaan oksentaa niin, että suuhun tulee oksennus, mutta nielaisen ja suussa maistuu välillä metalli. Liittyykö tää metallin maku jotenki raskauteen? Koska vaikka söisin hyvää ruokaa niin metallinmaku tulee heti jälkimakuna välillä.

Kiitos jos joku fiksumpi osaisi neuvoa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla oireilla tekisin testin mihin aikaan päivästä vaan. Hyvä olis olla muutama tunti pissaamatta, aamupissa paras.

Vierailija
2/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirtsa on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat oireet ja kierukka enkä ollut raskaana.

Vierailija
4/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en osaa sanoa kuin että aamupissa on paras testin tekemiseen. Mutta itse tein positiivisen ilta pissasta. Testissä luki muistaakseni että aamupissassa on enemmän "jtn ainetta/hormonia" ja täten se olisi varmempi (?) Joku korjaa jos olen väärässä. Mutta minä tekisin aamupissasta

Vierailija
5/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, harmi vain, että kävin vessassa pari tuntia sitten :|
Ei kai raskaus helposti ole kohdunulkoinen, kun kuitenki kierukka käytössä? - Ap

Vierailija
6/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus on jo pidemmällä niin näkyy mihin aikaan päivästä vaan. Jos menkat vain pari päivää myöhässä niin aamu parempi.

Vierailija
7/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, Veikkaan että itsellänikin on näin, mutta parempi varmasti tarkistaa asia. Kuitenki olen sellaisella alalla opiskelemassa jota en pystyisi jatkamaan jos raskaana olen.
Nyt joku varmaan kysyy, että mikä ala niin pintakäsittely. Myrkkyjen kanssa siis tekemisissä. :|
- ap

Vierailija
8/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tosi epäsäänölliset kierukan takia. Joten niistä vaikea alkaa laskemaan. Ehkäpä parin tunnin päästä testin teen.
- Ap

Vierailija
9/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ensimmäinen tai viimeinen kun tullut kierukalla raskaaksi...

Vierailija
10/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kyllä vedän herneen nenään.. Siis jos raskaana olen. Lääkäri ja hoitaja olivat niin varmoja, että hyvät e-pillerit kannatti vaihtaa kierukkaan, koska on halvempi vaihtoehto nuorelle. Kysyin viellä monesti, että tarvitseeko minun käyttää kortsua, parisuhteessani. Aluksi käytimme mutta lääkäri ihmetteli, että miksi ihmeessä näin ja perusteli, että tosi epätodennäköistä on tulla raskaaksi - Ap